- Waardering
- 23.884
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind myo-reps een heel goede manier om te trainen, vooral voor je isolatie oefeningen. Je kan je op 2 manieren zwaarder maken, meer reps (duhh) of kortere pauzes zodat je met verzuring gaat werken.

.
.Vind myo alweer te ingewikkeld klinken, in de praktijk werkt het vast makkelijker dan het op papier eruit ziet.
En whuttt, ammoniak? Enige wat ik ervan weet is inderdaad dat je dan katabool bent. Of ergens een ontsteking in je mond of iets dergelijks hebt zitten..
Overigens is het ook niet verstandig om flink te gaan trainen wanneer je de vorige avond iets met knoflook op hebt, doe ik ook maar eens en nooit weer.
.
Douchen wil ook wel eens helpen
Binnen kwartier weer thuis?
.
Zeer herkenbaarAls ik bv 20+10+5+2.5 aan elke kant erop heb hangen en mijn vriendin moet enkel een 5je hebben, dan ben je continue aan het op en afladen.. gaat flink veel tijd in zitten.

Knoflook is anders, dat is een zwavelachtige geur.
Maar ammoniak duidt volgens mij echt op eiwitafbraak. Dat kan zijn als er niet voldoende glucose/glycogeen beschikbaar is om energiepieken op te vangen (vetverbranding is vaak te langzaam daarvoor).
---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------
Je training ziet er toch niet super intensief uit, wel flinke gewichten op bench, dat wel....

stinkende adem is standaard bij vet verbranding
Heb het ook een hele tijd gehad, is slecht voor je mindset. bij mij simpelweg me kcals wat opgeschroeft.
Heeft niks met eiwitten verbranden te maken.
Weet ook nog wel dat het in het begin van me cut het stinken het ergst was, zelfs me zweet stonk harder![]()
Vet dat je verbrand gaat d.m.v. je adem naar buiten idd. Geen idee of dit die lucht met zich meebrengt.
we zijn heel recht toe richting elkaar).Is 20-40 seconde rust voor myo niet te lang? Ik deed het in het schema van Kelei ook ~30sec rust, maar later las ik overal dat het slechts een paar ademteugen moesten zijn (~15sec)..
Geen knoflook eten...?Volgens mij gooi ik die zooi bijna overal doorheen..
..om fans op afstand te houden

Lekkere training weer!
En dan had je ook makkelijk die hip thrusts kunnen afmaken met 120![]()

Voel je je verder gewoon prima in je vel zitten?
(Nog steeds doelend op je ammoniak-geur)