- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Bulken op ~3800kcal/dag, maar door de drukte is het momenteel eerder een recomp, gotta get the act together again.
Welkom
!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!
Volgens mij is hij bezig met een poging de man met de meeste leuks te wordentoch maar eens in bij de man die mijn posts wel heel leuk vind![]()

toch maar eens in bij de man die mijn posts wel heel leuk vind![]()
Volgens mij is hij bezig met een poging de man met de meeste leuks te worden![]()
.Ben benieuwd hoe snel je er progressie op gaat maken. Toen ik ben begonnen met breder squatten na mijn blessure ging het hard met de gains.

+1toch maar eens in bij de man die mijn posts wel heel leuk vind![]()
+1
Was eigenlijk dit log gewoon kwijt..
Kaluro vind alles leuk..
Next up: @wovano inhalen.
+1
Was eigenlijk dit log gewoon kwijt..
Kaluro vindt alles leuk..

Ik ga ook bankdrukken zometeen. Zal wel alvast het goede voorbeeld gevenMaar dan ook echt alles hè, ik hou niet van discriminatie dus dan maar alles en iedereen liken.
Vandaag weer lekker de triple digits in bij bankdrukken, 3x5x100 op 't schema. Moet makkelijk lukken.
Heb er zin inNext up: @wovano inhalen.

1x140 is PR ja.Niet verkeerd! 3x5x100kg!
Wovano inhalen is helemaal nice! Hoeveel kilo is dat inmiddels..140+
Misschien vandaag 3x5x120 jaJa inderdaad, mijn max is 5x107.5 / 1x120, lange weg te gaan, hij doet 120 voor reppers![]()

Teveel klooien met squat breedte is niet handig hoor. Zoek gewoon een breedte waarin je onderin ontspannen kan zitten "in je spieren en steunweefsel", zonder blokkering in je heupen etc. Dat is de juiste breedte. Butwink onderin, dan ben je gewoon een stijve hark: Mobility werk!