Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.. Zo haal ik @wovano nooit in.Ik ga overigens mijn squat techniek vanaf de grond opnieuw opbouwen. Low bar wide stance (geen sumo maar wel wide). Misschien komende tijd eens 3-4x p/w redelijk low weight squatten. Ook op upper body dagen.

Hier ben ik het helemaal mee eens.Beetje wijd, en ook knieen wat naar buiten drukken is op een of andere manier ook lekkerder voor je heupen heb ik gemerkt. Maar misschien is dat ook individueel, iedereen zit weer op een andere manier raar in elkaar![]()
Beetje wijd, en ook knieen wat naar buiten drukken is op een of andere manier ook lekkerder voor je heupen heb ik gemerkt. Maar misschien is dat ook individueel, iedereen zit weer op een andere manier raar in elkaar![]()
Hier ben ik het helemaal mee eens.
En je verkleint je ROM een beetje dus sterker.
sinds ik iets wijder ging staan squatte ik ook vrij snel 200kg.
je moet zelf kijken wat je het prettigste vind, maar als je relatief lange benen hebt zou een wijdere stance je squat techniek wel positief kunnen beinvloeden omdat je anders veel knee travel nodig hebt of heel erg voorover moet leunen.

sinds ik iets wijder ging staan squatte ik ook vrij snel 200kg.
je moet zelf kijken wat je het prettigste vind, maar als je relatief lange benen hebt zou een wijdere stance je squat techniek wel positief kunnen beinvloeden omdat je anders veel knee travel nodig hebt of heel erg voorover moet leunen.

Met een blokje toch onder de bal van je voet met die calf raises?
..Meh, dat vasthouden heeft imo niet veel toegevoegde waarde. Gewoon niet stuiteren![]()
wacht maar.. ooit haal ik jouw 200+ kuithef in.Mwah je achilles pees is heel efficiënt, die houdt heel lang energie vast, door onderaan even te rusten haal je die spanning/opgeslagen energie weg zodat je kuit meer werk verricht.
maar bovenaan vasthouden bedoel je? Ja dat doe ik meer omdat ik voor mijn gevoel dan beter/optimaal verkort bovenaan, beetje een tickwacht maar.. ooit haal ik jouw 200+ kuithef in.
Heb je geen SSB in je gym? Ik doe hem altijd met SSB omdat dan je core ook een hele oplawaai krijgt
je kan hem ook op front squat manier doen, gestrekte armen bar daar erop en kun je met je handen eventueel nog iets vasthouden voor balans.
heb dit zelf nog nooit gedaan, maar als je flink gewicht pakt wordt het ook wel een core training. (ademen is wel vervelend dan)

O ja? Waar blijft die opgeslagen energie dan?Mwah je achilles pees is heel efficiënt, die houdt heel lang energie vast, door onderaan even te rusten haal je die spanning/opgeslagen energie weg zodat je kuit meer werk verricht.
O ja? Waar blijft die opgeslagen energie dan?
Waar blijft de opgeslagen energie van een uitgerekt elastiek als je hem 2 sec uitgerekt houdt? Is dat dan weg?

Daarin ga ik met je meeBeetje zoals out of the hole bouncen door een stretch reflex bij je SQ. Als je hem dan paused doet, is dat weg. Maar, als je je rep gecontroleerd doet,
heb je dat sowieso niet![]()