- Waardering
- 23.884
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OK, nu weten we dat 800 pound+ lifters deze 'advanced technique' gebruiken. Maar is het wenselijk of nuttig dat eenvoudige klootjes als, zeg mij, dit ook doen?
want als je boven een bepaald gewicht komt verandert je techniek ineens?
Die lifters schaven hun hele carriere aan hun techniek. Voet positie iets anders, etc. Net als met gewichtheffen...takes a lifetime to master.want als je boven een bepaald gewicht komt verandert je techniek ineens?
Reps Gewicht
1 x BW 90
2 x BW 90
3 x BW 90
4 x BW 90
5 x BW 90
6 x BW 90
1 x BW + 5 95
1 x BW +10 100
1 x BW +15 105
1 x BW +20 110
5 x BW 90

Mooie serie pullups weer, als dat niet goed is voor het ruggetje ...
RDL netjes, maar zit vast nog meer in (kan me van vroeger herinneren dat je best een grote jongen bent)
Er zitten meer verschillen tussen, vooral het stijve benen aspect natuurlijk...), maar RDL stop je idd halverwege scheen of zo iets.
.Lol die dumbbell rows
En wanneer ging je mijn krachtstats ook alweer verbeteren?![]()
.FYI bij RDL beweeg je je kont naar achteren bij elke rep en idd, bar tot mid scheen droppen. SLDL zet je je onderkant helemaal op slot
Wat leuk dat mensen zich gaan uitsloven speciaal voor mijHop, en nu een 200kg SQ!
...Mooie trainingen, PR's betekenen progressie!
Tsja, die SLDL tegenover Romanian DL.. Snap zelf nog steeds het verschil niet helemaal, ieder zegt weer wat anders. Zelf tik ik bb overigens ook even aan bij grond waarbij ik mijn kont lekker naar achter steek.
Zeer charmante uitvoering enzo.

Lekker man! Rows beginnen idd nu wel regens op te lijkenNette presses ook!
\