- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
We hebben het hier wel over haalbare doelen hè, zijn bench inhalen is haalbaar, zijn vet% behalen is een fictieve wereld. Daar ga ik niet aan beginnen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet eerst eens zoeken naar de juiste breedte: Hakken net buiten heup breedte en dan diep zitten. Als dat ontspannen voelt, prima, zo niet, varieer met de rotatie van je voeten en daarna eventueel iets breder of smaller staan. Voor die buttwink en GM's helpen pause squats het beste.
Netjes hoor, zo'n snelle training! Pak je er normaal nog een verticale pull bij?
Big American pre-workout is natuurlijk altijd een goed idee, hehe!
..Jezus..bijna een kilo rijst per dag!
Flink doorgebeukt in 30 minuten man!!![]()

Ben ik nu scheel, 300 gram tochJezus..bijna een kilo rijst per dag!
Flink doorgebeukt in 30 minuten man!!![]()
?Doe je netjes in 30 minuten!
Ben ik nu scheel, 300 gram toch?
Dit dus..Gekookt is ca. 3x zoveel gewicht. Ik neem aan dat hij dat bedoelde.
haha shit zoveel clean voeding, and then there was pizza.
Prima keuze toch!4000+kcal moeten eten is echt niet te doen met schone voeding, althans niet voor mij weggelegd.
Ik pak dan vaak ook 1 junk maaltijd/supplement per dag, be it chocomel of pizza of beide..
Ik vind dat de gezondere voeding wel compenseert voor het 1-ongezondere-maaltijd principe.
Ik heb nu al 2 maanden wat aan zitten kloten qua voeding omdat 4k+ kcal gewoon belachelijk veel is om gezond te doen. Nu heb ik zoiets van.. kcal halen is #1, gezond doen #2. Vandaar.
We hebben het hier wel over haalbare doelen hè, zijn bench inhalen is haalbaar, zijn vet% behalen is een fictieve wereld. Daar ga ik niet aan beginnen.