- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lbs is lekker hardcoreGoede presses. Rows zijn ook niet mis!
Alleen het omrekenen voor in mijn log is altijd wat irritanter. Presses lopen wel flink voor op pulls heb ik het gevoel.Lbs is lekker hardcoreGoede presses. Rows zijn ook niet mis!

niets hardcore aan Lbs, die shit moeten ze gewoon afschaffen!
het gebruik van niet SI eenheden moet strafbaar worden![]()
.
.. Beetje rommelige workout.
vanavond misschien nog even wat extra LB volume draaien.Dat is toch makkelijker dan een been standing calf raise![]()
.
dus komende tijd maar wat unilateraal werk. (37.5cm vs 39 á 39.5cm)3-4 keer per week squatten...jij liever dan ik!
Moet het geen Bayesian unilateral calfraise zijn?
3-4 keer per week squatten...jij liever dan ik!
Moet het geen Bayesian unilateral calfraise zijn?

Maakt niet uit, dat weet toch bijna niemandbuy-asian is pronated, gaat beetje lastig met kuiten![]()

Want? Dat hangt toch volledig van de intensiteit af?3/4x per week en dan ook 8 setjes? Damn dat ga je wel voelen!
Uiteraard.Want? Dat hangt toch volledig van de intensiteit af?
3/4x per week en dan ook 8 setjes? Damn dat ga je wel voelen!
Want? Dat hangt toch volledig van de intensiteit af?

Ik had even vluchtig alles compact getypt, ik ga 3-4x per week squatten op hele lage intensiteit. (<70% 1RM) Niet persé 8 sets, maar gewoon een aantal sets high rep, om echt mijn squat vorm te evalueren en fixen. Er gaat nog flink wat fout, vandaar![]()
haal je als nog max een rep of 10 per set.70% is zo laag nou ook weer niet hoorhaal je als nog max een rep of 10 per set.

boven de 10 reps zijn % van 1RM niet meer betrouwbaar.
zeker bij squat zit er veel onderling verschil in omdat conditie dan behoorlijke invloed gaat hebben.
als je techniek wil verbeteren zou ik niet te hoog in reps gaan zitten, maar dan gewoon wat meer setjes doen.