- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Nee die was gisterenavond na werk genomen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks, kuiten lopen wel hopeloos achter. ~>65cm bovenbenen, kuiten van 37.5 en 39cm.
Kunnen we wat ruilen misschien? (<59 cm benen, 41 kuiten)

Vind je kuiten nog best goed ogen op de foto!Thanks, kuiten lopen wel hopeloos achter. ~>65cm bovenbenen, kuiten van 37.5 en 39cm.
Als manlet is dat meer dan prima...Kunnen we wat ruilen misschien? (<59 cm benen, 41 kuiten)

Dit..Kijk dat zijn tenminste redelijke verhoudingen imo..![]()
Kuit waarschijnlijk ook <40cm 
Thanks, de vorm zit er goed in.. ze staan ook kurkdroog.. ze missen alleen omvang wat vooral zichtbaar is als ik 36/34 broeken koop, en ze echt heel achterlijk gaan zitten bij m'n kuiten, terwijl mijn bovenbenen de broek strak trekken. Dus nu heb ik skinny/tapered... daar valt het nog best mee

Ik heb toevallig vandaag mijn been ook opgemeten..kwam op 58-59cm uit..Kuit waarschijnlijk ook <40cm
![]()
, ruilen?Rawr...
Jaloers op jouw grote benen!
Geef maar wat aan mij![]()

Mijn 'natural max' zou 64 cm bovenbenen zijn, maar het lukt me gewoon niet in die richting te komen....Kijk dat zijn tenminste redelijke verhoudingen imo..![]()

Ach grote bovenbenen zijn qua kleding toch alleen maar lastig en bijna niemand krijgt ze ooit te zienMijn 'natural max' zou 64 cm bovenbenen zijn, maar het lukt me gewoon niet in die richting te komen....
Nou ja, zo heeft iedereen wat![]()

Tja..wat is achterlijk hard? Op jou lengte moet je bijna 70cm wheels hebben voordat ze echt formaat groot beginnen te krijgen..Ik deadlift 1x per week, squat 1x per week, soms een leg press of een romanian deadlift erbij.. meer volume draai ik niet voor mijn bovenbenen en ze groeien echt achterlijk hard, ruilen?

Kaluro heeft wel duidelijke 'bundels' in zijn beenspieren, dat is misschien nog wel beter dan meer cm.Tja..wat is achterlijk hard? Op jou lengte moet je bijna 70cm wheels hebben voordat ze echt formaat groot beginnen te krijgen..
Volgens mij ligt mijn berekende natty max ook op slechts 65cm (wel bij 5% vet)...er schijnt dus nog wel wat te gainen te zijn..
Balen van die fails op de bench @kaluro
Eens! Iedere natty kan dat...heb het alleen nog niet gehad over hoeveel spiermassa dat gaat kosten..en dus ook weer inleveren op beenomtrek..Kaluro heeft wel duidelijke 'bundels' in zijn beenspieren, dat is misschien nog wel beter dan meer cm
Welke natty kan op 5% staan?
Nice legs.
Niet zo mopperen op je training hoor.. Dips en pull-ups zijn altijd goed![]()
Dips kan ik 12xBW+20, pull-ups meestal wel 6-8 reppers.Tja..wat is achterlijk hard? Op jou lengte moet je bijna 70cm wheels hebben voordat ze echt formaat groot beginnen te krijgen..
Volgens mij ligt mijn berekende natty max ook op slechts 65cm (wel bij 5% vet)...er schijnt dus nog wel wat te gainen te zijn..
Balen van die fails op de bench @kaluro
...maar hoe weinig ik ook doe, ze blijven toch wel groeien. Ik heb ook al in geen maanden meer hoog gewicht gesquat puur omdat mijn vorm echt problematisch is.
Kaluro heeft wel duidelijke 'bundels' in zijn beenspieren, dat is misschien nog wel beter dan meer cm.
Welke natty kan op 5% staan?
waz meh fails op BP?
En als iets groter kan, groter maken!![]()