MuscleMeat

Kaluro going for the triple digits~

Gefeliciteerd nog en mooie pr's man! ;)

• Topic Starter Topic Starter
klinkt als een goed plan na die dagen ziek zijn.
beterschap nog!

klinkt als een goed plan na die dagen ziek zijn.
beterschap nog!

Vandaag nog steeds niet helemaal lekker:

Gisteren workout gehad:

Upper Body Strength Workout 92.5 percent
Tussen haakjes naast de oefening naam staan de gewichten voor de 92.5/95/97.5/100 procent weken.

Bench Press (5x97.5kg / 5x100kg / 5x102.5kg / 5x105kg )
5x97.5kg
5x97.5kg
5x97.5kg

Incline Dumbell Press (8x70lbs / 10x70lbs / 8x75lbs / 10x75lbs)
8x70lbs
8x70lbs
8x70lbs

Barbell Row (5x70kg / 5x72.5kg / 5x75kg / 5x77.5kg )
5x70kg
5x70kg
5x70kg

Pulldowns (8x32.5kg / 10x32.5kg / 8x35kg / 10x35kg)
.. Er stond 8x38.5kg op het schema maar ik wil wide grip hanteren deze cycle.
Dus down naar 8x32.5kg
8x32.5kg
8x32.5kg
8x32.5kg

Overhead Press (5x57.5kg / 5x60kg / 5x62.5kg / 5x65kg)
5x57.5kg
5x57.5kg
5x57.5kg

...Ik ben nog half ziek enzo, dacht dat het wel oké ging tot ik ging bankdrukken.
Trillerig, zwakjes enzo. Deze 92.5 procent week voelde letterlijk als een 105 procent week, zelfs een paar bijna-grind reps moeten ervaren, damn.
Gelukkig wel net alles gehaald.
De isolatie oefeningen (barbell curl / cable pushdown ) heb ik wijselijk over geslagen.
Vandaag nog niet veel beter maar ik kijk wel of het wel of geen sportschool wordt vanavond.

Ik ben in ieder geval zéér content met het feit dat ik vast met deload begonnen ben haha. ;)

Eten van gisteren:

Maaltijd 1 -> 4 bananen (zijn ze weer!~ haha) / 40g whey / 250ml volle melk
Maaltijd 2 -> 100g havermeel / 40g whey / 400ml halfvolle melk
maaltijd 3 -> 100g witte rijst (ongekookt gewogen) / 100g erwten / 200g biefstuk / 15ml olijfolie
Maaltijd 4 (post workout) -> 400ml vruchtensap, zat ca. 45g carbs in.. had het echt nodig, viel bijna flauw :o
Maaltijd 5 (kort erna) -> 200g mager rundergehakt / wat aangelengde tomatenpuree / 3 witte bollen / 100ml malaga roomijs, of gram of wat dan ook.. iig lekker wat ijs!

komt wel goed schatje.

goed blijven eten, flink rusten.

Getver.. Beterschap, dat tobben is ook niets :(.

beterschap kaluro!
en feli@karma: nice job! (e e e e....)

Gaat he al wat beter bro?

beterschap kaluro!
en feli@karma: nice job! (e e e e....)

Baan begint 16 november.. voor een maandje oid (als ik hun moet geloven, maar dat project had in augustus al afgerond moeten zijn.. dus wie weet hoe lang dat nog door loopt.)
Dus nu heb ik je collega, ex-collega én to-be collega mogen noemen. De cirkel is compleet!

Getver.. Beterschap, dat tobben is ook niets :(.

Ik krijg nu weer goed eten weg en ik lijk niet meer ziek te zijn.
maaarrr.. ik heb sinds gisteren een verkrampte onderrug :'), bukte om iets op te rapen en dat vond ie niet fijn. Gisteren een ibuprofen gepakt, toen was de pijn/verkramping weg. Wordt ik vanochtend wakker... hellooo verkramping! Esther had gisteren al haar ellebogen in mn onderrug gezet ter massage maar hielp ook niet veel. Grr :mad:
Of nouja, het is de bovenkant onderrug, de middenrug dus zeg maar, net onder mijn trapezius.

Ik heb dusver alleen de maandag gesport, en wilde vandaag een soort van 'full body' doen met een paar grote compounds. We'll see :cool:

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

Ik ben nog flink aan het twijfelen welk schema ik ga volgen, Joostd heeft me een beetje geïnteresseerd gemaakt in Wendler 5/3/1... :P

Overigens 1RMs getest bij alle oefeningen:

Bench Press
5x60kg
3x90kg
1x110kg -PR-
1x120kg -PR- ...even 12.5kg op mn bench PR gegooid.. :D BAM!
1x122.5kg Fail

Squat
5x60kg
1x80kg
1x90kg
1x100kg
1x110kg Fail ..misschien dat 1x102.5kg nog was gelukt, dunno.
Mijn vorige PR is 2x100kg dus ik ben niet heel ontevreden dat ik dit nog heb na mijn knieblessure enzo.

Deadlift
5x70kg
1x110kg
1x130kg
1x140kg
1x150kg
1x155kg -PR- +5kg op m'n PR

Overhead Press
3x60kg
1x70kg
1x75kg -PR- +5kg op m'n PR erbij, not bad.
1x77.5kg Fail

Laatst bewerkt:
Damn mirrin bench! Lekker man.

Rest ook goed zeker na je knie blessure :thumbs:

lekkere PR's man

(eet trouwens al een week high carb en ga mogelijk mijn heilige graal volle melk vervangen voor halfvolle melk lol. ben 1-2 kg zwaarder, 87.4 vanochtend, en totaal geen drop in energie, waar ik eerst vaak moe werd van carbs. lekker geld besparen huehuehue)

((4000e post))

Damn mirrin bench! Lekker man.

Rest ook goed zeker na je knie blessure :thumbs:

lekkere PR's man

(eet trouwens al een week high carb en ga mogelijk mijn heilige graal volle melk vervangen voor halfvolle melk lol. ben 1-2 kg zwaarder, 87.4 vanochtend, en totaal geen drop in energie, waar ik eerst vaak moe werd van carbs. lekker geld besparen huehuehue)

((4000e post))

Thanks, ik was ook verbaasd over de kracht toename.
En nice, goed bezig.. zal ook flink vocht zijn waarschijnlijk dat je bent aangekomen maar van een beetje vocht gaat niemand dood :cool::cool:, ben benieuwd of je high-carb beter vindt. Zolang je elke paar uur eet moet het sowieso goed komen met je suikerspiegel enzo.

Goeie bench en ohp man! Straks zit heel dbb aan wendler :rolleyes:

Woop woop, PR rain :D

Lekker hoor

Nice die bp en ohp prs!

Inderdaad, nu nog hopen dat mn rug/lower body de slack ook mee op pakt.

Woop woop, PR rain :D

Lekker hoor

Goeie bench en ohp man! Straks zit heel dbb aan wendler :rolleyes:

:D..Het gaat nog wel flink knutselen worden eer ik tevreden zou zijn met wendler.
Kuiten en armen zijn specifiek bodyparts die ik graag een boost zou willen geven, die in wendler (inclusief BBB) weinig aandacht krijgen.

Kuiten zitten rond de 38cm, bovenarmen 39cm, onderarmen 32cm.
Borst/rug/schouders/bovenbenen groeien als kool, enkel kuit/armen niet.

Bovenarmen groter dan kuiten, i wish :roflol: Maar je kan altijd nog wat extra assistance pakken voor armen en kuiten lijkt me? Weet niet hoe je de opzet nu in gedachten hebt?

Bovenarmen groter dan kuiten, i wish :roflol: Maar je kan altijd nog wat extra assistance pakken voor armen en kuiten lijkt me? Weet niet hoe je de opzet nu in gedachten hebt?

Is dat zo vreemd dan? :O

Ik zat aan de standaard 5/3/1+ BBB te denken in ieder geval.

Maandag:
Military Press 5/3/1 (standaard)
Military Press 5x10 (~50% TM)
Chinups 5x10

Dinsdag:
Deadlifts 5/3/1 (standaard)
Deadlifts 5x10 (~50% TM)
Hanging Leg Raise 5x15

Donderdag:
Bench Press 5/3/1
Benchpress 5x10 (~50% TM)
Dumbell row 5x10

Vrijdag:
Squat 5/3/1
Squat 5x10 (~50% TM)
Leg curl 5x10

Dit in ieder geval, dan wil ik of bij de dinsdag of de vrijdag nog kuiten toevoegen en dan zou ik inderdaad arm assistance toe kunnen voegen.

Ik zit me ook nog in te lezen wat Wendler nou verwacht van je assistance oefeningen, zoals bijvoorbeeld de chinups en leg curl.. ook daar een 60% van je TM of?
Want ik weet niet eens of ik 1x10xchinups kan, laat staan 5x10.

Terug
Naar boven