Fitness Seller

Kaluro going for the triple digits~

Kop op bro.

Je sport voor jezelf toch? Geen wedstrijden waar je naartoe planned. Dan maar nog een keer naar diezelfde weights opbouwen. Is maar een getalletje toch?

Kop op bro.

Je sport voor jezelf toch? Geen wedstrijden waar je naartoe planned. Dan maar nog een keer naar diezelfde weights opbouwen. Is maar een getalletje toch?

zijn de puberhormoontjes nog

je maakt progressie, basta
niet zo miemelen!

• Topic Starter Topic Starter
Kop op bro.

Klopt, echter ben ik continue in wedstrijd met mezelf. Wil mezelf continue bewijzen tegenover mezelf. ;)
En setbacks werken wat dat betreft demoraliserend maar dat vertaalt zich weer in extra discipline dus komt goed. :D Ben alleen pissig (op mezelf).

So, dit is nog eens een egocentrische post, zovaak "Mijzelf" in een paar zinnen :').

zijn de puberhormoontjes nog

je maakt progressie, basta
niet zo miemelen!

Haha, puberhormoontjes. Bestaan die ook al? :O

goeie pullups :trollface:

en wait wut.. is nickycf toevallig een lerares?

matige bench :trollface:

Zag net je beginfoto bij je foto's, erg goeie vooruitgang gemaakt :thumbs:

tuurlijk leef ik nog

joh

(goeie bench)

tuurlijk leef ik nog

joh

(goeie bench)

Dankje.

Ik heb op de sportschool de bankdrukstang en de 20kgs gewogen.
De barbell: 17kg
De 20kgs: 20.1kg beide.

Dus wat dat betreft kloppen mijn bench cijfers wel.
Dan ben ik alleen nieuwsgierig waarom het zo slecht ging bij mij thuis.
Anyway.. ego is still safe. :o:D

Misschien verschil in breedte van het bankje? Srs

Ja dat sowieso.
Het bankje in de sportschool is echt heel erg smal, die van mij loopt breed af.
Hoezo? :eek:

Heb ergens een keer gelezen (volgens mij een artikel op t-nation) dat breedte van het bankje invloed kan hebben op je kracht. Als ik het niet vergeet zal ik wel ff zoeken en als ik het vind post ik het hier wel

dingen als een kut bankje en de hoogte waarvan ik de stang ''oppak'' ahw, kunnen bij mij al invloed hebben :o

Dankje.

De 20kgs: 20.1kg beide.

Dus wat dat betreft kloppen mijn bench cijfers wel.
Dan ben ik alleen nieuwsgierig waarom het zo slecht ging bij mij thuis.
Anyway.. ego is still safe. :o:D

je snapt dat ik nu het "told you so, told you so" dansje dans!

(en op de beloofde karma wacht)

Ik denk dat de stang @sportschool 15 kg was
srs

Dankje.

je snapt dat ik nu het "told you so, told you so" dansje dans!

(en op de beloofde karma wacht)

Sorry, wat? ;)

Overigens de workout van gisteren:

Deadlifts
Ik heb hier geoefend met stance breedtes, uiteindelijk maar iets van 10cm van de plates af gaan staan.
5 x 60kg
5 x 70kg
5 x 80kg
5 x 90kg
3 x 100kg
3 x 115kg
5 x 130kg
..5x130kg niks speciaals maar ook niet heel slecht aangezien ik in mijn hele leven nog nooit gesumoDLed heb. Ik heb ook ergens een filmpje, zal hem straks eens uploaden.
Ik denk dat de squat meer carryover gaat hebben naar de sumo (en andersom), dat het op den duur wel sneller vooruit zal vliegen.

Wel één nadeel, mijn sportbroek zit al flink krap door het vele groeien en squatten.. bij de sumoDL moest ik hem zelfs een heel eind omhoog trekken om nog breed genoeg te kunnen gaan staan.
Na mijn laatste set merkte ik allemaal steken in mijn lies, even op de toilet wezen checken.
blijkt dat mijn broek allemaal sneeen heeft gemaakt in die vouw bovenaan mn lies :'). helemaal rood geschuurd en zelfs bloedend.
..Dus een nieuwe broek gaat geen overbodige luxe zijn haha.
Squatten zat er toen echt niet meer in, ook geen leg press of leg curl dat ik aan durfde.

Dumbell Shrugs
10 x 85lbs = 38.5kg
8 x 90lbs = 41kg
6 x 95lbs = 43kg
4 x 100lbs = 45.5kg
6 x 95lbs = 43kg
8 x 90lbs = 41kg
10 x 85lbs = 38.5kg
15 x 70lbs = 32kg
Goed voor grip :D

One arm dead hanging
..seconden weet ik niet, maar zal niet meer dan 15 sec zijn geweest.

One Arm Wrist Curls
Handpalm naar boven:
15 x 15lbs = 7kg
Handpalm naar beneden:
15 x 10lbs = 4.5kg

Toen nog voor de grap zo'n touw opgerold met 2.5kg gewicht eraan. paar keer op en af rollen.

Ik moest wachten tot Esther haar workout voltooid had dus ik dacht van.. dan maar een leuke onderarm/trap workout. ;)

Heb ergens een keer gelezen (volgens mij een artikel op t-nation) dat breedte van het bankje invloed kan hebben op je kracht. Als ik het niet vergeet zal ik wel ff zoeken en als ik het vind post ik het hier wel

Ik heb net geprobeerd te googlen van "Bench Press Bench width" maar dan krijg je allemaal artikelen over gripbreedte haha. Naja mocht je m tegen komen, stuur maar door!

dingen als een kut bankje en de hoogte waarvan ik de stang ''oppak'' ahw, kunnen bij mij al invloed hebben :o

Stiekem kan je gewoon 150 benchen, maar jemoet gewoon een perfecte omgeving hebben ;).

haha een sportbroek (geeneens een nieuwe want het was geeneens een sportbroek) was sowieso geen overbodige luxe ;)

Leuk dat spelen met die stancebreedte, ben benieuwd naar je filmpje.

owja....en oeps. Ik zal door het stof kruipen voor mijn fout.
:bow: excuse me, excuse me, excuse me!

Terug
Naar boven