XXL Nutrition

Kaluro going for the triple digits~

Oh jee, of heb je je goed aan je schema gehouden? :P

Ja perfect! Verwacht eigenlijk dat ik op 88.0 zit morgen.

WOrkout:

Bench Press
8 x 40kg
8 x 60kg
5 x 70kg
3 x 80kg
3 x 90kg
2 x 105kg :mad: Mijn VPR is 3x5x105kg, dus niet heel tevreden. Maar mijn presses gingen sowieso al minder. ik heb gewoon een rustweek nodig (incoming next week)
20 x 60kg

Bent over rows
5 x 40kg
5 x 60kg
5 x 70kg
5 x 80kg
5 x 82.5kg PR ..hupsa, goedmakertje :) (ik had al in geen tijden meer geen BOR meer gedaan)

Wide grip upright rows
22 x 25kg
10 x 30kg

Cable Triceps Extension
11 x 56kg
12 x 49kg
12 x 49kg

Cable flyes
Rhomboid/trap says no.. dan maar niet :(
Whut :eek: rustWEEK?

Prima train verder ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
woa je cut gaat nice
(niet eerlijk met al die cheats :mad:)

Ik reken de junkfoods netjes in bij mijn eetschema, IIFYM - jwz!

Dat BOR... PR's in de cut? Sweet as bro!

Thanks, ik heb echt al.. 10 weken ofzo geen BoR meer gedaan, dus het zat er wel aan te komen die PR.
Dus stiekem een beetje vals gespeeld :P maar officieel wel een cut-PR inderdaad :cool:

Ja perfect! Verwacht eigenlijk dat ik op 88.0 zit morgen.

Ben benieuwd! :cool:

Whut :eek: rustWEEK?

Prima train verder ;)

Ja helaas wel, mijn trapezius of rhomboid of wat het dan ook is, zeurt nu al 4-5 weken.
Dikke steek tijdens unracken zware bench, tijdens het naar beneden gaan van de OHP, tijdens pulls enzo.
En mn presses gaan achteruit, dus sowieso is een rustweek wel nodig :D.

Er zin in hebben is anders maar toch :(!

Eten van vandaag:

Ontbijt:
50g whey
75g oats
650ml melk
788kcal | 73 E | 82 K | 18 V

Lunch:
200g rundtartaar
50g pinda's
641Kcal | 53 E | 7 K | 44 V

Pre workout:
70g rijst (ongekookt gewogen)
50g whey
75g Erwten
492 Kcal | 49 E | 64 K | 5 V

Post Workout:
Insta noodles
Een halve oven kip
EKV?? Maar ik heb er 500kcal voor gereserveerd ;).

Is dit nog steeds wendler? Of moest die 105 3 reps zijn?

Basic good food!:D

rijst met erwten en whey? lolwhut :)

• #1.346
Waarom pak je een rustweek? Is een deload waarbij je 60-70% van je normale gewicht pakt niet veel fijner? :)

• #1.348
Waarom pak je een rustweek? Is een deload waarbij je 60-70% van je normale gewicht pakt niet veel fijner? :)

Omdat mijn trapezius niet minder lijkt te worden, ik had het al in mijn vorige deload week maar toen werd het niet minder ;).

• #1.350
Net een workoutje gedaan:

Deadlifts
10 x 70kg
5 x 90kg
5 x 110kg
3 x 130kg
1 x 140kg
1 x 150kg
1 x 160kg PR! De stang glipte wel bijna uit mijn handen.. grrr, kutgrip. Hij ging lekker explosief maar na deze set kreeg ik zelfs de 140 niet meer goed omhoog haha.

...De leg press was bezet, het squatrack, de leg curl, de smith machine; en ook echt 45 minuten lang, net alsof ze allemaal aan het door rouleren waren :') dus toen maar wat core gedaan en wat kuit en toen naar huis.

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:15 ----------

Wordt ik zojuist wakker.. the spierpijn is real :D
Lang geleden dat ik spierpijn heb gevoeld zeg, feelsgoodmang.

oeh nice pr mannetje!

Lekkere pr man! :)

Heb je geen last van je traps bij deadlifts?

• #1.353
Dankuuu mevrouwtje!

Nee totaal niet, het is echt alleen wanneer ik ze aanspan(samenknijp), dat doe ik bij de deadlift niet.
Er zit wel spanning op maar ik knijp ze niet samen.

Het samendrukken van de spier dus? Al een fysio oid opgezocht?

• #1.355
Het samendrukken van de spier dus? Al een fysio oid opgezocht?

Nee nog niet, eerst een rustweek houden.
Maar inderdaad, ik merk het als ik mijn schouderbladen samenknijp, of het onderste deel van mijn overhead press, of het unracken van de bench press, of als ik nies. Ook bij het dalen van de pull-up.
Ook bij flyes bijvoorbeeld als ik mijn schouderbladen tucked in houd.

Dus feitelijk was geen enkele UB oefening pijnloos, vandaar de complete rustweek.
Het kan ook mijn rhomboid zijn ofzo, geen idee. Midden trap gedeelte met uitstraling naar achterkant schouder en zelfs een beetje triceps.

Hmm sterkte iig en maak het niet te gek, krijg je spijt van :o

• #1.357
Lekkere deadlift PR man! Jammer dat alles bezet was. Meestal ga ik dan heel opdringerig ernaast staan en dan zijn ze zo weg :o

Lekkere deadlift PR man! Jammer dat alles bezet was. Meestal ga ik dan heel opdringerig ernaast staan en dan zijn ze zo weg :o
Vragen hoeveel setjes ze moeten ook :P Vaak voelen ze zich dan bezwaard en doen nog één setje en pakken dan een andere oefening:(

zeker vette deadlift pr, irritant he als alles bezet is, maar ga je dan niet effe vragen hoeveel setjes ze nog moeten?

Terug
Naar boven