- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere deadlift PR man! Jammer dat alles bezet was. Meestal ga ik dan heel opdringerig ernaast staan en dan zijn ze zo weg![]()
Vragen hoeveel setjes ze moeten ookVaak voelen ze zich dan bezwaard en doen nog één setje en pakken dan een andere oefening
![]()
zeker vette deadlift pr, irritant he als alles bezet is, maar ga je dan niet effe vragen hoeveel setjes ze nog moeten?
Wat een lekkere PR man, congratz!
Ik doe ook altijd setjes vragen, kan in ieder geval niet iemand anders mijn plekje jatten als ze twee setjes later ineens wat dichter in de buurt staan.
Dus grrrrr.. 
Telt het ook als ik tot de 80kg cut en mijn DL gewicht hetzelfde hou?![]()

Als je over een week gaat bulken zal je LB inhaalslag alleen maar extra hard doorzetten dus dan hoef je niet te cutten tot 80 kg. Denk dat je een ~180 kg deadlift dan snel in de pocket kan hebben![]()
.. ik ga dit keer op 95% schoon eten bulken, iets wat ik in het verleden nog nooit gedaan heb.Precies.. ik ga dit keer op 95% schoon eten bulken, iets wat ik in het verleden nog nooit gedaan heb.
Ik ben benieuwd of betere resultaten levert, ik heb werkelijk geen idee.

Al zal zo'n beetje heel dbb zeggen dat het geen ruk interesseert waar je je macro's uit haalt. Voor mij heeft dat 500 gram rijst, 1 kg groente, 600 gram kip/vis, 200 gr havermout + whey dieet erg goede gains opgeleverd in 2014.![]()
Al zal zo'n beetje heel dbb zeggen dat het geen ruk interesseert waar je je macro's uit haalt. Voor mij heeft dat 500 gram rijst, 1 kg groente, 600 gram kip/vis, 200 gr havermout + whey dieet erg goede gains opgeleverd in 2014.![]()
Precies.. ik ga dit keer op 95% schoon eten bulken, iets wat ik in het verleden nog nooit gedaan heb.
Ik ben benieuwd of betere resultaten levert, ik heb werkelijk geen idee.
Persoonlijk voel ik mij hier ook veel beter bij. Trainen is gewoon fijner op 'clean' voedsel in plaats van crap zoals koekjes e.d.
glad to hear!!
(en owjee ga ik me schuldig voelen als het misgaat haha)
.haha zat die opmerking van je "spoiler" je zo dwars
sorryyyyyyyyy
.