MuscleMeat

Kaluro going for the triple digits~

Lekker die deadlift! :)

Congrats met die PR man!:D

Nice PR bro :thumbs:

Wat een lekkere PR man, congratz!

Ik doe ook altijd setjes vragen, kan in ieder geval niet iemand anders mijn plekje jatten als ze twee setjes later ineens wat dichter in de buurt staan.

Goeie PR. Op naar de 2x bw :)

sterke deadlifts

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.367
Lekkere deadlift PR man! Jammer dat alles bezet was. Meestal ga ik dan heel opdringerig ernaast staan en dan zijn ze zo weg :o

Haha, dat zal ik eens proberen. Maar ik ben nog te ecto om echt indruk te maken.

Vragen hoeveel setjes ze moeten ook :P Vaak voelen ze zich dan bezwaard en doen nog één setje en pakken dan een andere oefening:(

zeker vette deadlift pr, irritant he als alles bezet is, maar ga je dan niet effe vragen hoeveel setjes ze nog moeten?

Ik ben wat dat betreft echt een vredelievend persoon, zo van "als ik om sets to go vraag, gaan ze niet opeens minder sets moeten doen". En het is in mijn cut dus ik hanteerde toch lager volume - dat scheelde ook al.

Wat een lekkere PR man, congratz!

Ik doe ook altijd setjes vragen, kan in ieder geval niet iemand anders mijn plekje jatten als ze twee setjes later ineens wat dichter in de buurt staan.

Thanks bro's! Ik ga vaak even wat anders doen als het bezet is.
Maar het is nu januari drukte.. daar komt nog eens bij dat curls in het squatrack populair is onder die tijdelijke 'atleten', en we maar een enkele squatrack hebben. ;) Dus grrrrr..

Telt het ook als ik tot de 80kg cut en mijn DL gewicht hetzelfde hou? :D

Thanks sire!

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Overigens ga ik hoogstwaarschijnlijk Bill starr's madcow 5x5 volgen.
Ik ben een veel grotere fan van wekelijkse progressie, dan maandelijke progressie met forced deload ( Yeah I'm looking at you wendler 531). Met mijn huidige stats althans, ik ben intermediate, niet advanced.

Ik ga er wel een lading volume bij gooien, op redelijke intensiteit.
Deze week is mijn laatste cut week voor de komende 12 weken, het wordt cleanbulken op 3400kcal.

Laatst bewerkt:
Als je over een week gaat bulken zal je LB inhaalslag alleen maar extra hard doorzetten dus dan hoef je niet te cutten tot 80 kg. Denk dat je een ~180 kg deadlift dan snel in de pocket kan hebben ;)

• #1.370
Als je over een week gaat bulken zal je LB inhaalslag alleen maar extra hard doorzetten dus dan hoef je niet te cutten tot 80 kg. Denk dat je een ~180 kg deadlift dan snel in de pocket kan hebben ;)

Precies :D.. ik ga dit keer op 95% schoon eten bulken, iets wat ik in het verleden nog nooit gedaan heb.
Ik ben benieuwd of betere resultaten levert, ik heb werkelijk geen idee.

Haha, nee ik denk niet dat ik ooit nog zo laag kom in mijn BW. (inb4 auto-ongeluk)

Precies :D.. ik ga dit keer op 95% schoon eten bulken, iets wat ik in het verleden nog nooit gedaan heb.

Al zal zo'n beetje heel dbb zeggen dat het geen ruk interesseert waar je je macro's uit haalt. Voor mij heeft dat 500 gram rijst, 1 kg groente, 600 gram kip/vis, 200 gr havermout + whey dieet erg goede gains opgeleverd in 2014.:)

• #1.372
Al zal zo'n beetje heel dbb zeggen dat het geen ruk interesseert waar je je macro's uit haalt. Voor mij heeft dat 500 gram rijst, 1 kg groente, 600 gram kip/vis, 200 gr havermout + whey dieet erg goede gains opgeleverd in 2014.:)

We gaan het merken.. ik at 's ochtends altijd cruesli (met 25% s uikergehalte ofzo dat erin zat), momenteel havermout. en ipv pizza's gewoon netjes rijst/groente/kip enzo.
Of heel vaak 5 bananen + 40-50g whey + 25ml olijfolie zeg maar, van die mass gainer shakes.
En zat zuikersnacks (koeken, chocolade enzo)

Laatst bewerkt:

Persoonlijk voel ik mij hier ook veel beter bij. Trainen is gewoon fijner op 'clean' voedsel in plaats van crap zoals koekjes e.d.

glad to hear!!

(en owjee ga ik me schuldig voelen als het misgaat haha)

• #1.375
haha zat die opmerking van je "spoiler" je zo dwars???

sorryyyyyyyyy

• #1.377
95% "clean"

benieuwd hoe lang je het volhoudt

• #1.379
95% "clean"

benieuwd hoe lang je het volhoudt

Momenteel werkloos, best wel lang denk ik.
Als het goed is, krijg ik deze week een grote vriezer - dan kan ik maaltijden voor tenminste 4 dagen per keer compleet voorbereiden.
Ik heb alle tijd van de wereld dus moet goedkomen.

Ik had ook alle tijd van de wereld, but not a single meal was prepped. Enkel leftovers van iets wat ik wrs niet eens zelf had gemaakt. Maar wrs ben je niet zo lui als ik :o

Terug
Naar boven