AndroidHealthClinic

Kaluro going for the triple digits~

Mooie pr's man!

jij gaat hard meneer!!

Ja dat gaat lekker zo!
Als je de eerste set al kapot gaat op de leg curls, zou ik ze toch wat lichter pakken en per set ietwat verzwaren. Volledige range of motion, mind-muscle connection and goede contractie op lichter gewicht = mega pomp + spierpijn ;) De laatste set kapot gaan is niet erg ;)

Lekker bezig man. Hoe gaat het clean eten en hoe bevalt het

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.625
Lekker bezig man. Hoe gaat het clean eten en hoe bevalt het

Ik woon sinds een tijdje met m'n vriendin samen in eindhoven en nu moet ik telkens ca 30-40 minuten fietsen per workout dag. Dus dat zorgt ook weer voor een verhoogde TDEE.
Ik heb een tijdje (maandje á 2 nu) rond de 3200kcal gezeten maar kwam niet aan, dus ik denk dat ik richting de 3500-3800kcal moet gaan en dat gaat echt klote worden met clean voedsel.
Je ziet me nu al wel eens een liter chocomel wegdrinken of 200g cruesli of een aantal tosti's enzo :o pizza ook niet uitgezonderd. hehe. Maar ik doe wel mijn best om het grotendeels gezond te houden wat dat betreft. Vers eten en high carb + medium to low fat.

Maar met clean eten is het zo makkelijk om in een negatieve spiraal te komen met het vele eten, werkt soms best demotiverend :p Maar so far gaat het redelijk.

Thanks brethren! Mijn schouders zijn flink gegroeid de laatste periode merk ik en ik heb hele slechte bovenkant traps genen ofzo, die krengen zijn echt superklein in verhouding. Dus ik probeer ze nu wat bij te schaven door 2x per week zware barbell shrugs te doen. op 5-8 reps. Er moet een stuk meer dikte bij.

Ja dat gaat lekker zo!
Als je de eerste set al kapot gaat op de leg curls, zou ik ze toch wat lichter pakken en per set ietwat verzwaren. Volledige range of motion, mind-muscle connection and goede contractie op lichter gewicht = mega pomp + spierpijn ;) De laatste set kapot gaan is niet erg ;)

Ja het probleem is dat ik de eerste set "easy" 15 reps zou kunnen maken maar stop bij de 12.
Maar de volgende sets zijn alsnog te slopend heh.
Misschien langer rust houden ofzo, ik hou nu redelijk kort rust bij alle isolatie oefeningen.

80/20 regel?

80% clean, 20% junk

Klinkt begrijpelijk. Moet ook gewoon kunnen hier en daar wat easy kcals

Ja daaaag, ga echt niet mijn laatste comment over je stroom aan (v)pr's copy'en en pasten :o.
Maare.. Lekker heur, erg mooie training! ^^
Ja het probleem is dat ik de eerste set "easy" 15 reps zou kunnen maken maar stop bij de 12.
Maar de volgende sets zijn alsnog te slopend heh.
Misschien langer rust houden ofzo, ik hou nu redelijk kort rust bij alle isolatie oefeningen.
Anders wat lichter en lang over de negatieve beweging doen? Krijg er zelf altijd wel een lekkere pomp van.. "Zwaar" maar dan "anders", it's worth a try!

• #1.629
80/20 regel?

80% clean, 20% junk

Klinkt begrijpelijk. Moet ook gewoon kunnen hier en daar wat easy kcals

nee inderdaad. Gisteren 150g macaroni (ongekookt gewogen) + 200g rundgehakt + stroganoff saus + mayonaise + kaas :o.

Ja daaaag, ga echt niet mijn laatste comment over je stroom aan (v)pr's copy'en en pasten :o.
Maare.. Lekker heur, erg mooie training! ^^

Anders wat lichter en lang over de negatieve beweging doen? Krijg er zelf altijd wel een lekkere pomp van.. "Zwaar" maar dan "anders", it's worth a try!

Hè jammer :( Waar doe ik al die VPRs dan nog voor haha.

Ik doe sowieso altijd al rustig in de negatieve fase, bij de isolatie oefeningen ;)

Workout van gisteren:

Pendlay Rows
5 x 40kg
5 x 50kg
5 x 60kg
5 x 70kg
4 x 80kg -VPR- ..so close maar weer m'n target niet gehaald (had er de week ervoor, 3). Misschien maar resetten. De 5e rep haalde nét m'n borst niet, scheelde een CM of 2 max.

Incline Dumbell Press
8 x 80lbs = 36.5kg
5 x 80lbs = 36.5kg
..Bah geen focus, dus ben maar wat easy gaan benchen
Bench Press
12 x 60kg
8 x 80kg

Pulldowns
8 x 68kg
8 x 77kg
5 x 83kg -PR-

Upright Rows
8 x 37.5kg
8 x 37.5kg
8 x 37.5kg

Had geen focus dus heb het kort en makkelijk gehouden, 't voelde allemaal totaal niet soepel.

volgende keer heb je die 5 x 80 wel

mayonaise bij pasta? :(

• #1.632
We zullen het zien, vooruitgang is vooruitgang, dus met +1 rep ben ik ook te vreden op zich :P
True, zo zie ik het ook.
Mijn streefpunt is altijd iéts zwaarder/meer/beter/whatever te doen ten op zichte van vorige training. Of dat nu één rep is of één kg.. :).

• #1.634
True, zo zie ik het ook.
Mijn streefpunt is altijd iéts zwaarder/meer/beter/whatever te doen ten op zichte van vorige training. Of dat nu één rep is of één kg.. :).

vooruitgang is vooruitgang :D

Squats
5 x 65kg
5 x 75kg
5 x 85kg
5 x 95kg
3 x 105kg godver.. verloor ergens spanning op de 4e rep, toen was ik mijn hele momentum kwijt en zat ik op ATG-squat diepte, dus NOpe. Stang maar netjes neergelegd op de safeties, nog geprobeerd omhoog te krijgen maar lukte niet meer.
3 x 105kg.. ik was te kapot na vorige set, helaas :).

Romanian Deadlifts
8 x 110kg -pr-
8 x 110kg
8 x 110kg
Fuark dat is zwaar.

Smith machine standing calf raises
12 x 140kg -vpr-
10 x 140kg
8 x 140kg
6 x 140kg + 6 x 100kg + 10 x 60kg

One legged calf raise op leg press
random gewicht en steeds 5 reps links dan 5 rechts.. repeat. Voor volume.

Korte workout, wel krachtig.

Eten van gisteren was ook vaag, maar toch:

Meal 1: 150g cruesli, 600ml melk, 40g whey, 50g havermeel
Meal 2: 150g macaroni, 200g rundgehakt, stroganoff saus, mayo, kaas (ja alweer :D)
Meal 3: 20g whey, 50g havermeel
Post workout: 30g whey, 50g waxy maize
Meal 5: Pizzaquiche + 30g casseïne

Geen idee wat de kcal/ekv zijn maar het was gewoon een vage dag.

Laatst bewerkt:
  • #1.635
Bench Press
10 x 62.5kg
5 x 72.5kg
5 x 82.5kg
5 x 92.5kg
4 x 102.5kg .. nop helaas, ik zal hem maar eens resetten :D

Pullups
8 x BW
6 x BW
5 x BW

One Arm Dumbell Rows
8 x 65lbs = 29.5kg
8 x 70lbs = 32kg
8 x 75lbs = 34kg
8 x 85lbs = 38.5kg

Cable flyes
10 x 18kg
10 x 18kg
10 x 18kg

Cable reverse flyes
10 x 6.25kg
10 x 6.25kg
10 x 6.25kg

Strict barbell curls
8 x 40kg
5 x 45kg -PR- ..we must go higher!
2 x 50kg -PR- .. zoals een echte beachboy :D

Nice curl pr's beachboy :p

niets mis met benchreset

lekkere curls :P
(jaja ik heb ook gecurld vandaag :o weliswaar enkel met de barbell, schamele 20 kilo's :o)

Oh you beachboy :rolleyes:

Benchreset is prima, heeft bij mij ook al eens goed gewerkt eerder.

Clean and curls ftw ! :p

Haaaa, deze beachboy gaat lekker!!

Terug
Naar boven