- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker bezig man. Hoe gaat het clean eten en hoe bevalt het
pizza ook niet uitgezonderd. hehe. Maar ik doe wel mijn best om het grotendeels gezond te houden wat dat betreft. Vers eten en high carb + medium to low fat.
Maar so far gaat het redelijk.Ja dat gaat lekker zo!
Als je de eerste set al kapot gaat op de leg curls, zou ik ze toch wat lichter pakken en per set ietwat verzwaren. Volledige range of motion, mind-muscle connection and goede contractie op lichter gewicht = mega pomp + spierpijnDe laatste set kapot gaan is niet erg
![]()
.Anders wat lichter en lang over de negatieve beweging doen? Krijg er zelf altijd wel een lekkere pomp van.. "Zwaar" maar dan "anders", it's worth a try!Ja het probleem is dat ik de eerste set "easy" 15 reps zou kunnen maken maar stop bij de 12.
Maar de volgende sets zijn alsnog te slopend heh.
Misschien langer rust houden ofzo, ik hou nu redelijk kort rust bij alle isolatie oefeningen.
Klinkt begrijpelijk. Moet ook gewoon kunnen hier en daar wat easy kcals
.Ja daaaag, ga echt niet mijn laatste comment over je stroom aan (v)pr's copy'en en pasten.
Maare.. Lekker heur, erg mooie training! ^^
Anders wat lichter en lang over de negatieve beweging doen? Krijg er zelf altijd wel een lekkere pomp van.. "Zwaar" maar dan "anders", it's worth a try!
Waar doe ik al die VPRs dan nog voor haha.

True, zo zie ik het ook.We zullen het zien, vooruitgang is vooruitgang, dus met +1 rep ben ik ook te vreden op zich![]()
.True, zo zie ik het ook.
Mijn streefpunt is altijd iéts zwaarder/meer/beter/whatever te doen ten op zichte van vorige training. Of dat nu één rep is of één kg...

.
)