XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.981
Vanavond nog een van alles wat training, even een inhaalslagje maken.

rdl
ss: shrugs / knee raises
ss: bent over raise / calves
wrist roller

Neem het ook 2x per dag, ochtend en voor slapen maar zal het eens verhogen.

Ik eet nu ook bijna 700gr carbs per dag voornamelijk uit rijst en brood (wat een beetje constiperend werkt)en echt 0,0 groente of zo en mijn enige vezelbron is die psyllium. Dan heb je er best een hoop van nodig om het goed te laten werken.

Ik eet nu ook bijna 700gr carbs per dag voornamelijk uit rijst en brood (wat een beetje constiperend werkt)en echt 0,0 groente of zo en mijn enige vezelbron is die psyllium. Dan heb je er best een hoop van nodig om het goed te laten werken.
Ja ik eet wel een bult oats ook maar heb het idee dat die juist eerder de boosdoener is voor me schijt problemen.

Ja ik eet wel een bult oats ook maar heb het idee dat die juist eerder de boosdoener is voor me schijt problemen.

Ik ben sinds een paar weken gestopt met oats omdat ik buikpijn kreeg en fucking winderig werd van die shit.

Ja, ruim 7 weken nu. Blijf nog wel ff cruisen denk ik. Even verstandig doen.
Dat is zeker verstandig van je. Keertje wat rustiger aan doen is niks mis mee.

Hoe ervaarde jij eigenlijk het begin van je blast en cruise periode. En dan bedoel ik met name de periodes dat je aan het cruisen was t.o.v. de periodes dat je aan het blasten was? Was je toen ook geduldig tijdens een cruise of kriebelde het al snel om toch maar weer te gaan blasten?

ben hier wel benieuwd naar aangezien ik zelf heel erg merk dat de drang naar verbetering hoog is en de drang naar een nieuwe blast daarmee ook aanzienlijk gestegen is, dit terwijl het pas week 4 van mijn cruise is. Tuurlijk is het een beetje de issue van de sport die we beoefenen met het steeds verbeteren maar ben wel benieuwd hoe je hier zelf toen der tijd in stond.

Hoe ervaarde jij eigenlijk het begin van je blast en cruise periode. En dan bedoel ik met name de periodes dat je aan het cruisen was t.o.v. de periodes dat je aan het blasten was? Was je toen ook geduldig tijdens een cruise of kriebelde het al snel om toch maar weer te gaan blasten?

ben hier wel benieuwd naar aangezien ik zelf heel erg merk dat de drang naar verbetering hoog is en de drang naar een nieuwe blast daarmee ook aanzienlijk gestegen is, dit terwijl het pas week 4 van mijn cruise is. Tuurlijk is het een beetje de issue van de sport die we beoefenen met het steeds verbeteren maar ben wel benieuwd hoe je hier zelf toen der tijd in stond.
Een stapje terug doen zorgt vaak voor meer ruimte voor verbetering. Constant blasten en knallen heeft z’n limiet...

• #1.992

Dit is pas mijn tweede cruise.
Tijdens de eerste cruise had ik ook dat gevoel. Op de een of andere manier heb ik hier nu minder moeite mee. Ik stel voor mijzelf ook geen hoge doelen meer. Ik heb mij er bij neergelegd dat er netto niet veel overblijft, gainen is zelfs met AAS niet makkelijk... ik ga gewoon voor elk jaar een iets beter fysiek en daarnaast lekker chill leven zonder al te gek en lang te blasten.

• #1.993
Een stapje terug doen zorgt vaak voor meer ruimte voor verbetering. Constant blasten en knallen heeft z’n limiet...

En dit natuurlijk ook, op een gegeven moment is de rek eruit en kan je beter gaan cruisen.... de laatste vier weken van mijn vorige blast waren nutteloos.

Dit is pas mijn tweede cruise.
Tijdens de eerste cruise had ik ook dat gevoel. Op de een of andere manier heb ik hier nu minder moeite mee. Ik stel voor mijzelf ook geen hoge doelen meer. Ik heb mij er bij neergelegd dat er netto niet veel overblijft, gainen is zelfs met AAS niet makkelijk... ik ga gewoon voor elk jaar een iets beter fysiek en daarnaast lekker chill leven zonder al te gek en lang te blasten.
Als jouw armen en je rug wat beter waren had je voor 1984 (tijdperk Lee Haney) hoog gescoord op de mr Olympia. Misschien zo ook al met die benen.

Persoonlijk denk ik dat hoe langer je cruist en hoe kleiner de cruise dosis des te beter je tijdens je blasts gaat reageren op al je gear. Ik weet dat het hele receptor sensitivity verhaal door velen wordt weggezet als bro onzin, maar ik geloof er wel in. Je kan niet altijd maar blijven rammen en blasten etc etc. Op een bepaald moment is de rek er gewoon uit en moet je resetten.

Misschien zelfs ipv blijven cruisen een paar weken/maanden helemaal niks doen, gewoon 0 test. Zo doet Patrick Tuor het ook bij al zijn monsters en Dave Palumbo praat er ook al jaren over om elk jaar een tijdje COMPLEET off te gaan...

Persoonlijk denk ik dat hoe langer je cruist en hoe kleiner de cruise dosis des te beter je tijdens je blasts gaat reageren op al je gear. Ik weet dat het hele receptor sensitivity verhaal door velen wordt weggezet als bro onzin, maar ik geloof er wel in. Je kan niet altijd maar blijven rammen en blasten etc etc. Op een bepaald moment is de rek er gewoon uit en moet je resetten.

Misschien zelfs ipv blijven cruisen een paar weken/maanden helemaal niks doen, gewoon 0 test. Zo doet Patrick Tuor het ook bij al zijn monsters en Dave Palumbo praat er ook al jaren over om elk jaar een tijdje COMPLEET off te gaan...
Compleet off is dan ook ‘maar’ 4-6 weken voor hen

• Like
Waarderingen: vntl
Dat denk ik niet. Haney was een dikke 30 kg zwaarder on stage.
Ja dat zeg ik toch ook, tot Lee Haney's dynasty vanaf 1984. Samir Bannout (1983) had een completer bovenlichaam maar mindere benen, Chris Dickerson was minder, Franco zelfde als Samir, Frank Zane was ook niet beter of esthetischer en van Schwarzenegger had je het dan weer wel vies verloren. Die gasten gebruikten waarschijnlijk allemaal meer dan jij.

Laatst bewerkt:
Ja dat zeg ik toch ook, tot Lee Haney's dynasty vanaf 1984. Samir Bannout (1983) had een completer bovenlichaam maar mindere benen, Chris Dickerson was minder, Franco zelfde als Samir, Frank Zane was ook niet beter of esthetischer en van Schwarzenegger had je het dan weer weer wel vies verloren. Die gasten gebruikten waarschijnlijk allemaal meer dan jij.

Die gasten waren allemaal pretty fucking huge hoor bro. Niet Ronnie of Jay huge, maar wel fucking huge. Kijk nog maar eens naar wat foto’s van Samir...

Zane was wel minder ja. De gemiddelde amateur Mens physique guy nu is groter dan Zane

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven