- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Als je nou ook je kuiten erbij spant de volgende keer..Sinds ik net boven de pot blijf hangen tijdens het schijten heb ik de quads van mijn leven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je nou ook je kuiten erbij spant de volgende keer..Sinds ik net boven de pot blijf hangen tijdens het schijten heb ik de quads van mijn leven.
Doe ik op elke 'vreemde' pot. Bij diarree pakt dat soms niet goed uit.Sinds ik net boven de pot blijf hangen tijdens het schijten heb ik de quads van mijn leven.
Schijtert, een beetje E. coli is goed voor de weerstand.Doe ik op elke 'vreemde' pot. Bij diarree pakt dat soms niet goed uit.
Schijtert, een beetje E. coli is goed voor de weerstand.
Met dat verlaagde testosteron (dat is permanent!) worden dat hoogstens b*ch fights.
Wat een zelfbeheersing.Dag 3.
Deadlift: hiermee heel laag gestart, de onderrug nu de tijd geven om aan te sterken
5x115
5x115
8x115
Paused squat
3x8x100
Superset: Standing barbell lunges / Standing calf raise
5x10x50 / 5x15x50
ez pz

Heb je een foto?
Misschien dat ik aan de hand daarvan ook wel psyllium husk ga nemen, even checken wat het oplevert
Heb je een foto?
Misschien dat ik aan de hand daarvan ook wel psyllium husk ga nemen, even checken wat het oplevert
Update
Ik draai mooie drollen op twee maatschepjes (7g) per dag.
Kom op kameel, 180 is voor wijven. Ben je een beast of een b*ch