MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dimitri klokov hyperextension

Veel gewichtheffers in het oosten doen deze voor versterken van de rug en general back health.

Ik deed hem ook altijd zo (maar met bw of plates ipv een barbell) en dacht GHR te doen, nu noem ik ze GHD :P hier kan ik aardig meer reps mee maken dan de uitvoering bovenin zeg maar.

Hoeveel kcal cut je op?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.205
Benchpress
30x40
10x70
10x90
20x100
16x100
14x100

Pullups
5x8xbw

Barbell rows
10x50
5x10x90

Dit ga ik vaker in deze volgorde doen. Wanneer ik begin met bb rows voel ik mijn lats eigenlijk niet hard werken, ondanks dat ik zwaarder kan tillen. Wanneer ik ze eerst activeer dmv pullups voel ik elke rep erg goed in mijn lats. Heavy bb rows zorgde bij mij voor brachialis blessures, dus win/win.

Barbell shrugs
5x15-10

En een feuteu van een varken, leuk om te vergelijken met een foto van einde cut.

20210329_212103.jpg

Big muddafukka

Benchpress
30x40
10x70
10x90
20x100
16x100
14x100

Pullups
5x8xbw

Barbell rows
10x50
5x10x90

Dit ga ik vaker in deze volgorde doen. Wanneer ik begin met bb rows voel ik mijn lats eigenlijk niet hard werken, ondanks dat ik zwaarder kan tillen. Wanneer ik ze eerst activeer dmv pullups voel ik elke rep erg goed in mijn lats. Heavy bb rows zorgde bij mij voor brachialis blessures, dus win/win.

Barbell shrugs
5x15-10

En een feuteu van een varken, leuk om te vergelijken met een foto van einde cut.

20210329_212103.jpg
Massief. Hoeveel weeg je?

• #2.208
  • #2.210
Indrukwekkende 93kg dan, dacht dat het >95 was. Op de foto zie ik dat het licht kan haast niet meer ontsnappen, dadelijk bereik je de kritische massa en verander je in een black hole.

Het ziet er zo wat indrukwekkender uit met schijnlicht. Maar ik heb wel wat massa weten op te bouwen. Op dit tempo zal ik over een jaar of twee denk ik wel huge ogen. Laten we zeggen nog zo'n 6-8 kg vvm erbij. Doel is om uiteindelijk op dit gewicht single digit te staan. Maar goed, eerst maar eens kijken wat er na de cut overblijft aan gewicht, dat is vaak teleurstellend. Vorig jaar woog ik op mijn lichts 82,5 ofzo. Ik hoop op een 87 kg bij een gelijke vetpercentage, maar waarschijnlijk ga ik dit jaar iets dieper cutten.

Het ziet er zo wat indrukwekkender uit met schijnlicht. Maar ik heb wel wat massa weten op te bouwen. Op dit tempo zal ik over een jaar of twee denk ik wel huge ogen. Laten we zeggen nog zo'n 6-8 kg vvm erbij. Doel is om uiteindelijk op dit gewicht single digit te staan. Maar goed, eerst maar eens kijken wat er na de cut overblijft aan gewicht, dat is vaak teleurstellend. Vorig jaar woog ik op mijn lichts 82,5 ofzo. Ik hoop op een 87 kg bij een gelijke vetpercentage, maar waarschijnlijk ga ik dit jaar iets dieper cutten.
87 op single digit oogt wel heel bruut denk ik

Helaas worden je aesthetics niet beloond met de moderne jurering.

• #2.215
Hammer curls
10x12,5
10x17,5
3x10x22,5

Banded tricep extensions
4x15x rb

Concentration curls
2x15x12,5
2x12x12,5

Behind de head lying db extensions
2x15x12,5
3x12x17,5

Superset: bb curls - dips
2x15x30 -BWxF

Superset: Wrist roller - wide upright rows
3xF

Side raise
3xF

93 op single digit oogt hoe dan ook bruut
87 is zo net niet :knipoog: leuk fysiek maar nog niet dat goddamnn effect
Ik denk dat op 93k en mooi laag in het vet, voor één jaartje genoeg is, en dan moet het naar de 100k single digit. Bb is nooit af.
Neemt niet weg dat ik respect hebt voor je doelstellingen. :thumb:

Ik denk dat op 93k en mooi laag in het vet, voor één jaartje genoeg is, en dan moet het naar de 100k single digit. Bb is nooit af.
1m70, 100kg en <<10% betekent mega doses gear (denk ik, de enige drug die ik doe is bier).

• #2.219

100 kg single digit vind ik niet meer mooi, er zit natuurlijk ook wel een verschil tussen 93 op 9% en 93 op 5%.

Sowieso is het al redelijk snel geen pan meer bij kleine mannen die heeeel buff zijn. Maargoed, dat is persoonlijk natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven