MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah oke, niet beter wat cardio toevoegen(of je doet dat al niet gezien) dan i.p.v maar blijven verlagen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.423
Ah oke, niet beter wat cardio toevoegen(of je doet dat al niet gezien) dan i.p.v maar blijven verlagen?

Ik heb geen eetlust dus ik vind het prima zo. Cardio gebruik ik voor de laatste procentjes. En dan zo weinig mogelijk :roflol:
Met 2800 blijf ik voorlopig wel zakken in vet. Tren kan ik trouwens ook nog uppen :knipoog:

Die setjes van 10 squatten helpen ook wel ;)

Hoeveel zet je nu van elks? Het kriebelt om zelf ook wat tren te zetten :o

Ik heb geen eetlust dus ik vind het prima zo. Cardio gebruik ik voor de laatste procentjes. En dan zo weinig mogelijk :roflol:
Met 2800 blijf ik voorlopig wel zakken in vet. Tren kan ik trouwens ook nog uppen :knipoog:
Tren uppen is nooit verkeerd. Ben na 2 weken op 300mg gezeten te hebben gaan verhogen naar 450mg.

Ik hou een vuistregel aan: zolang ik nog geen dagelijkse bullshit ruzies heb met m’n vriendin kan ik uppen :roflol:

:eek:

Laatst bewerkt:
400 mast
400 tren
250 test

Tren gaat over een tijdje naar 600.

Echt 0 last van agressie nu.
Test is in dat opzicht echt de boosdoener. Ikzelf merkte ook veel minder agressie van tren als ik test lager had. Ook kon ik iets beter slapen dan met hoger test. Mast hielp overigens ook met het afvlakken van de sides. Merk je daar al iets van?

Kan je al de plukken haar uit je kop trekken door de mast of valt het mee?

Zo erg is het ook weer niet met mast toch? Of uberhaupt AAS.

Of het is erg persoonsgebonden, could be.

Zo erg is het ook weer niet met mast toch? Of uberhaupt AAS.

Of het is erg persoonsgebonden, could be.

Op 400mg masteron was elke keer tijdens het douchen het doucheputje half verstopt en ook op me kussen na een nachtje slapen lag echt veel haar, wat normaal nooit het geval is.

Wel jammer... want van masteron ga je er zo goed uitzien en je voelt je gewoon top.

Nu zou ik het alleen nog voor een wedstrijd de laatste 6 of 8 weken gebruiken.

Op 400mg masteron was elke keer tijdens het douchen het doucheputje half verstopt en ook op me kussen na een nachtje slapen lag echt veel haar, wat normaal nooit het geval is.

Wel jammer... want van masteron ga je er zo goed uitzien en je voelt je gewoon top.

Nu zou ik het alleen nog voor een wedstrijd de laatste 6 of 8 weken gebruiken.
Nog nooit last van gehad, uberhaupt tijdens het douchen nog nooit haren in m'n handen gehad. Inb4 je gear is fake aan je fyziek te zien probably.

600mg mast, geen last.

Ook 0 last van haaruitval bij mast, uberhaupt niet van aas
tren nooit gebruikt tho

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.440
nergens last van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven