- Waardering
- 34.342
Nee valt mee. At op een gegeven moment maar 3400/3500 tijdens cruise. Eetlust is ook gewoon 0,0.
Ben bang dat ik deze cut aardig diep moet gaan met kcals.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah oke, niet beter wat cardio toevoegen(of je doet dat al niet gezien) dan i.p.v maar blijven verlagen?

Tren uppen is nooit verkeerd. Ben na 2 weken op 300mg gezeten te hebben gaan verhogen naar 450mg.Ik heb geen eetlust dus ik vind het prima zo. Cardio gebruik ik voor de laatste procentjes. En dan zo weinig mogelijk
Met 2800 blijf ik voorlopig wel zakken in vet. Tren kan ik trouwens ook nog uppen![]()

Hoeveel zet je nu van elks? Het kriebelt om zelf ook wat tren te zetten![]()
Famous last words...400 mast
400 tren
250 test
Tren gaat over een tijdje naar 600.
Echt 0 last van agressie nu.
400 mast
400 tren
250 test
Jij?
Test is in dat opzicht echt de boosdoener. Ikzelf merkte ook veel minder agressie van tren als ik test lager had. Ook kon ik iets beter slapen dan met hoger test. Mast hielp overigens ook met het afvlakken van de sides. Merk je daar al iets van?400 mast
400 tren
250 test
Zo erg is het ook weer niet met mast toch? Of uberhaupt AAS.
Of het is erg persoonsgebonden, could be.
Nog nooit last van gehad, uberhaupt tijdens het douchen nog nooit haren in m'n handen gehad. Inb4 je gear is fake aan je fyziek te zien probably.Op 400mg masteron was elke keer tijdens het douchen het doucheputje half verstopt en ook op me kussen na een nachtje slapen lag echt veel haar, wat normaal nooit het geval is.
Wel jammer... want van masteron ga je er zo goed uitzien en je voelt je gewoon top.
Nu zou ik het alleen nog voor een wedstrijd de laatste 6 of 8 weken gebruiken.