- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht dat jij natty was?Nog nooit last van gehad, uberhaupt tijdens het douchen nog nooit haren in m'n handen gehad. Inb4 je gear is fake aan je fyziek te zien probably.
Fina doet alleen niks als je mast zet.Ook nergens last van gehad op mast (250mg). Gebruik wel fina sinds 6 maanden ong, haar eerder beter dan slechter geworden in die tijd.
Nee was ook vooral de keuze om de dht van de test deels te blokken, erbij nog Ketoconazol shampoo. Maar verder niks gemerkt vd mast.
Oh meester Thomas, als je natty haarlijn al fucked is vanaf je 13e (zoals in mijn geval), moet je dan nog monies spenden aan shampoos/haartransplantaties of de easy way out kiezen en meteen kaal gaan? Ik vraag dit voor mezelfIk geloof er niks van. Het feit dat jullie het niet zien, wilt niet zeggen dat het er niet is. Post eens een foto van jullie haarlijn, dan zal ik dit wel even bevestigen.
Lijkt me sterk dat je haarlijn op je 13 fucked werd. Waarschijnlijk is die al heel je leven fucked en ben je het pas beginnen beseffen op je 13eOh meester Thomas, als je natty haarlijn al fucked is vanaf je 13e (zoals in mijn geval), moet je dan nog monies spenden aan shampoos/haartransplantaties of de easy way out kiezen en meteen kaal gaan? Ik vraag dit voor mezelf
Gelukkig nog nooit die gynotietjes van jou gehadLijkt me sterk dat je haarlijn op je 13 fucked werd. Waarschijnlijk is die al heel je leven fucked en ben je het pas beginnen beseffen op je 13e

ok? liever gynotietjes die nu amper zichtbaar zijn dan de kop van een downie lol
Hoe fucked hebben we het over? Waar zit je op de Norwoord scale? De snelheid van dat proces is niet bij iedereen hetzelfde. Sommigen hebben Norwoord II voor jaren en blijven daar zonder dat het heel veel erger wordt. En sommigen zijn zo fucked dat ze op hun 16e meer haren tussen hun billen hebben dan op hun hoofd. Ik zou in ieder geval geen risico nemen. Zodra je iets van verschil ziet/merkt zou ik meteen actie ondernemen. Veel mensen zijn heel erg delusional in dit opzicht en realiseren het pas als het te laat is.Oh meester Thomas, als je natty haarlijn al fucked is vanaf je 13e (zoals in mijn geval), moet je dan nog monies spenden aan shampoos/haartransplantaties of de easy way out kiezen en meteen kaal gaan? Ik vraag dit voor mezelf
Uhm, nee. Lol....ok? liever gynotietjes die nu amper zichtbaar zijn dan de kop van een downie lol
"die nu amper zichtbaar zijn".Uhm, nee. Lol....
Een kale vent is nog altijd mannelijker dan een vent met vrouwelijke borstvorming.
Het lijkt op II maar de haarlijn is vooraan heel puntig, voorderest geen kalende plekken edHoe fucked hebben we het over? Waar zit je op de Norwoord scale? De snelheid van dat proces is niet bij iedereen hetzelfde. Sommigen hebben Norwoord II voor jaren en blijven daar zonder dat het heel veel erger wordt. En sommigen zijn zo fucked dat ze op hun 16e meer haren tussen hun billen hebben dan op hun hoofd. Ik zou in ieder geval geen risico nemen. Zodra je iets van verschil ziet/merkt zou ik meteen actie ondernemen. Veel mensen zijn heel erg delusional in dit opzicht en realiseren het pas als het te laat is.
Hoe langer je wacht, hoe kleiner de kans is dat je er iets aan kunt doen.
![]()
Je bent natty toch ?"die nu amper zichtbaar zijn".
En jij hebt gewoon leren leven met de kop van een downie, is anders.
welke haarlijn ?Ik geloof er niks van. Het feit dat jullie het niet zien, wilt niet zeggen dat het er niet is. Post eens een foto van jullie haarlijn, dan zal ik dit wel even bevestigen.
Yup, heb t rond m'n 14-15e kreeg ik wat gok ik. "Lichte gyno" volgens huisarts en ze willen er niks aan doen (zowel ziekenhuis als huisarts). Met minder vet % is t dikke prima (vind ik tenminste)
Rate mijn haarlijn, broerIk geloof er niks van. Het feit dat jullie het niet zien, wilt niet zeggen dat het er niet is. Post eens een foto van jullie haarlijn, dan zal ik dit wel even bevestigen.
Post een je haarlijn dan. En anders zou ik zeggen: bekijk oudere foto's van jezelf om te kijken hoe het proces is verlopen. Zo te horen heeft er wel een soort van recessie plaatsgevonden. Sommige mensen hebben wel een andere soort haarlijn(zoals de onderstaande foto), maar andere uitzonderingen zijn er echt niet.Het lijkt op II maar de haarlijn is vooraan heel puntig, voorderest geen kalende plekken ed
Klinkt meer als puffy nipples dan echt gyno. Als je geen harde knobbel voelt is het geen gyno.Met minder vet % is t dikke prima (vind ik tenminste)
Moet je wel een foto van de voorkant nemen. Ik zie wel lichte inhammen, maar kan ook de hoek zijn.