AndroidHealthClinic

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had nooit (merkbaar) haar uitval tot dit jaar dus wat niet is kan nog komen.

Ook nergens last van gehad op mast (250mg). Gebruik wel fina sinds 6 maanden ong, haar eerder beter dan slechter geworden in die tijd.

Ik geloof er niks van. Het feit dat jullie het niet zien, wilt niet zeggen dat het er niet is. Post eens een foto van jullie haarlijn, dan zal ik dit wel even bevestigen.

Ik geloof er niks van. Het feit dat jullie het niet zien, wilt niet zeggen dat het er niet is. Post eens een foto van jullie haarlijn, dan zal ik dit wel even bevestigen.
Oh meester Thomas, als je natty haarlijn al fucked is vanaf je 13e (zoals in mijn geval), moet je dan nog monies spenden aan shampoos/haartransplantaties of de easy way out kiezen en meteen kaal gaan? Ik vraag dit voor mezelf

Oh meester Thomas, als je natty haarlijn al fucked is vanaf je 13e (zoals in mijn geval), moet je dan nog monies spenden aan shampoos/haartransplantaties of de easy way out kiezen en meteen kaal gaan? Ik vraag dit voor mezelf
Lijkt me sterk dat je haarlijn op je 13 fucked werd. Waarschijnlijk is die al heel je leven fucked en ben je het pas beginnen beseffen op je 13e

Hoe fucked hebben we het over? Waar zit je op de Norwoord scale? De snelheid van dat proces is niet bij iedereen hetzelfde. Sommigen hebben Norwoord II voor jaren en blijven daar zonder dat het heel veel erger wordt. En sommigen zijn zo fucked dat ze op hun 16e meer haren tussen hun billen hebben dan op hun hoofd. Ik zou in ieder geval geen risico nemen. Zodra je iets van verschil ziet/merkt zou ik meteen actie ondernemen. Veel mensen zijn heel erg delusional in dit opzicht en realiseren het pas als het te laat is.

Hoe langer je wacht, hoe kleiner de kans is dat je er iets aan kunt doen.

1618483193169.png

Hoe fucked hebben we het over? Waar zit je op de Norwoord scale? De snelheid van dat proces is niet bij iedereen hetzelfde. Sommigen hebben Norwoord II voor jaren en blijven daar zonder dat het heel veel erger wordt. En sommigen zijn zo fucked dat ze op hun 16e meer haren tussen hun billen hebben dan op hun hoofd. Ik zou in ieder geval geen risico nemen. Zodra je iets van verschil ziet/merkt zou ik meteen actie ondernemen. Veel mensen zijn heel erg delusional in dit opzicht en realiseren het pas als het te laat is.

Hoe langer je wacht, hoe kleiner de kans is dat je er iets aan kunt doen.

1618483193169.png
Het lijkt op II maar de haarlijn is vooraan heel puntig, voorderest geen kalende plekken ed

Het lijkt op II maar de haarlijn is vooraan heel puntig, voorderest geen kalende plekken ed
Post een je haarlijn dan. En anders zou ik zeggen: bekijk oudere foto's van jezelf om te kijken hoe het proces is verlopen. Zo te horen heeft er wel een soort van recessie plaatsgevonden. Sommige mensen hebben wel een andere soort haarlijn(zoals de onderstaande foto), maar andere uitzonderingen zijn er echt niet.

1618485600031.png

Met minder vet % is t dikke prima (vind ik tenminste)
Klinkt meer als puffy nipples dan echt gyno. Als je geen harde knobbel voelt is het geen gyno.

Moet je wel een foto van de voorkant nemen. Ik zie wel lichte inhammen, maar kan ook de hoek zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven