MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Post een je haarlijn dan. En anders zou ik zeggen: bekijk oudere foto's van jezelf om te kijken hoe het proces is verlopen. Zo te horen heeft er wel een soort van recessie plaatsgevonden. Sommige mensen hebben wel een andere soort haarlijn(zoals de onderstaande foto), maar andere uitzonderingen zijn er echt niet.

1618485600031.png

Klinkt meer als puffy nipples dan echt gyno. Als je geen harde knobbel voelt is het geen gyno.

Moet je wel een foto van de voorkant nemen. Ik zie wel lichte inhammen, maar kan ook de hoek zijn.
439B824D-D965-41B4-9582-6890F6B0F1CB.jpeg

Is altijd al zo geweest, daarom draag ik ook een lap haar eroverheen ipv een kuif oid

Nee dit is 100% MPB. No way dat jij zo;'n haarlijn hebt van jezelf. Wellicht heb je er nog nooit bij stilgestaan.

Geen stiekeme foto van jaren terug? Daar ziet het wel goed uit. Geen balding te zien. 9/10 would watch again.
Wat is MPB?

@th0maz deze lijn heb ik al vanaf de middelbare school en is sindsdien niet veranderd

Mijn haarlijn was recht tot ik het over een kant kamde, nu heb ik 1 inham aan de kant waar ik m’n haar over kam :dunno:

Hoe komt het eigenlijk dat de ene inham, soms meer is verdergezet dan de andere kant

439B824D-D965-41B4-9582-6890F6B0F1CB.jpeg

Is altijd al zo geweest, daarom draag ik ook een lap haar eroverheen ipv een kuif oid

1618488139020.png

ik heb ook die inham man maar je kunt er nog prima een kuif ofzo van maken. Met zo’n haarlijn hoef je nog niet perse fucked te zijn.
Gebruik hairgrooming om het wat dikker en stugger te maken, dan lijkt het nog wat. Als je van dat dunne stijle haar hebt kijk je er nog steeds doorheen maar door dat spul is dat een stuk minder.

Laatst bewerkt:
1618488139020.png

ik heb ook die inham man maar je kunt er nog prima een kuif ofzo van maken. Met zo’n haarlijn hoef je nog niet perse fucked te zijn.
Gebruik hairgrooming om het wat dikker en stugger te maken, dan lijkt het nog wat. Als je van dat dunne stijle haar hebt kijk je er nog steeds doorheen maar door dat spul is dat een stuk minder.
Die van jou loopt aan de voorkant recht, ik heb echt zo’n punt in het midden

Mijn haarlijn was recht tot ik het over een kant kamde, nu heb ik 1 inham aan de kant waar ik m’n haar over kam :dunno:
Hier ook, maar het wordt niet erger. Beetje inham staat wel mannelijk vind ik. Vroeger (<40) had ik een soort anti-kaal patroon zodat het haar eigenlijk te ver doorliep.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven