Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Post een je haarlijn dan. En anders zou ik zeggen: bekijk oudere foto's van jezelf om te kijken hoe het proces is verlopen. Zo te horen heeft er wel een soort van recessie plaatsgevonden. Sommige mensen hebben wel een andere soort haarlijn(zoals de onderstaande foto), maar andere uitzonderingen zijn er echt niet.
![]()
Klinkt meer als puffy nipples dan echt gyno. Als je geen harde knobbel voelt is het geen gyno.
Moet je wel een foto van de voorkant nemen. Ik zie wel lichte inhammen, maar kan ook de hoek zijn.
Bro wat klaag jij dit is een prima haarlijn
Is dit beter?Moet je wel een foto van de voorkant nemen. Ik zie wel lichte inhammen, maar kan ook de hoek zijn.
Nee dit is 100% MPB. No way dat jij zo;'n haarlijn hebt van jezelf. Wellicht heb je er nog nooit bij stilgestaan.![]()
Is altijd al zo geweest, daarom draag ik ook een lap haar eroverheen ipv een kuif oid
Geen stiekeme foto van jaren terug? Daar ziet het wel goed uit. Geen balding te zien. 9/10 would watch again.
Wat is MPB?Nee dit is 100% MPB. No way dat jij zo;'n haarlijn hebt van jezelf. Wellicht heb je er nog nooit bij stilgestaan.
Geen stiekeme foto van jaren terug? Daar ziet het wel goed uit. Geen balding te zien. 9/10 would watch again.
Nee man dit is zelfs na die eerste foto. Ik ben gezegend met een bos haar. Ik ben wel vervloekt met rug -en buikhaar.Nee dit is 100% MPB. No way dat jij zo;'n haarlijn hebt van jezelf. Wellicht heb je er nog nooit bij stilgestaan.
Male Pattern Baldness
Cope. HET IS OVER. Ik hoop dat je goede baard genen hebt. De Norwoord reaper is nog niet klaar met jou. Dit is slechts het begin.@th0maz deze lijn heb ik al vanaf de middelbare school en is sindsdien niet veranderd
Dan maar een andere hobby zoekenCope. HET IS OVER. Ik hoop dat je goede baard genen hebt. De Norwoord reaper is nog niet klaar met jou. Dit is slechts het begin.
![]()
Hey, dat is mijn loodgieter!1!
Hahah same, alleen dan andersomMijn haarlijn was recht tot ik het over een kant kamde, nu heb ik 1 inham aan de kant waar ik m’n haar over kam![]()
![]()
Is altijd al zo geweest, daarom draag ik ook een lap haar eroverheen ipv een kuif oid
Die van jou loopt aan de voorkant recht, ik heb echt zo’n punt in het midden![]()
ik heb ook die inham man maar je kunt er nog prima een kuif ofzo van maken. Met zo’n haarlijn hoef je nog niet perse fucked te zijn.
Gebruik hairgrooming om het wat dikker en stugger te maken, dan lijkt het nog wat. Als je van dat dunne stijle haar hebt kijk je er nog steeds doorheen maar door dat spul is dat een stuk minder.
Hier ook, maar het wordt niet erger. Beetje inham staat wel mannelijk vind ik. Vroeger (<40) had ik een soort anti-kaal patroon zodat het haar eigenlijk te ver doorliep.Mijn haarlijn was recht tot ik het over een kant kamde, nu heb ik 1 inham aan de kant waar ik m’n haar over kam![]()
Die van jou loopt aan de voorkant recht, ik heb echt zo’n punt in het midden
Mijn Engelse eerste vrouw had dat ook, in het Engels heet dat 'widows peak'.Die van jou loopt aan de voorkant recht, ik heb echt zo’n punt in het midden
Ik dacht dus altijd door het kammen, maar bij mij zet het niet door.Hoe komt het eigenlijk dat de ene inham, soms meer is verdergezet dan de andere kant