Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik “cruise” ook op 300 al een paar maanden. Wil over een paar weken bloed laten testen om te kijken of het van binnen allemaal ook zo goed is als ik me voel op deze dosering, maar ik ga uit van wel.

Die gevoelige knie was ook wel een beetje voorspelbaar. Zelf krijg ik al een blessure als ik zo´n apparaat zie.Leg extensions
6 sets
Lying leg curls
6 sets
Smithmachine squats!!!
10x60
8x100
8x120
8x140
8x160
5x180
5x200
1x220
2x180 DS
2x160 DS
Knie gevoelig met 220, meteen verlaagd maar na 2x droppen werd het alleen maar erger.
Dus klaar met de oefening.
Glute bridge
4x8x110 lol
Legpress met korte rust (30-50 sec)
20x120
20x120
20x120
18x120
15x120
Seated calf raise
6 sets
Krijg ook altijd in elke Smith machine last van me knie als ik squats doe
Komt dat door de rechtlijnige beweging?
Als ik in de smith stap, lijkt het of mn slechte knie een uitstap naar buiten wil maken, niet dat het gebeurt , maar voelt niet lekker.
En ik hoor van jou nu ook deze klachten en heb het vaker gehoord, dua vroeg me af of het door de rechte beweging komt.
Die gevoelige knie was ook wel een beetje voorspelbaar. Zelf krijg ik al een blessure als ik zo´n apparaat zie.
Kan toch ook iets lichter met squatten en langzamer uitvoeren? Je hebt veel variatiesDie gevoelige knie was ook wel een beetje voorspelbaar. Zelf krijg ik al een blessure als ik zo´n apparaat zie.
Je zou beter na je set de gewichten weg hangen, respect voor je medemensIk zie soms mensen een plate op de grond leggen en dan staan ze met de hielen daarop squattend in de smithmachine met 80 kilo.
Lijkt me niet safe als dat wegglijdt
Alles om het squatrack te vermijden lijkt het bij mijn gym wel, 9 vd 10 x hangt het spul nog op mijn hoogte en hangen mijn plates er nog precies bij zoals ik het achterliet.
Weleens op woensdag pas gaan trainen en ipv maandag en hing nog steeds 135kilo aan sinds de vrijdag daarvoor.
Werkt toch veel lekkerder met losse barbell...
Je zou beter na je set de gewichten weg hangen, respect voor je medemens
En wat dacht je ervan als er toevallig iemand (klein wijfie, lichtgewichtje) na jou komt? Moet zeggen dat ik dat dan best aso vind.Niet noodzakelijk in mijn gym.
Als ze maar niet op de grond liggen zegt de gym eigenaar.
Dus graag niet te voorbarige conclusie trekken.
Gr
Blijf associaal je wilt de "sterke bodybuilder" zijn maar kan zen baby gewichtjes niet terug hangen ocharmeNiet noodzakelijk in mijn gym.
Als ze maar niet op de grond liggen zegt de gym eigenaar.
Dus graag niet te voorbarige conclusies trekken.
Gr
Blijf associaal je wilt de "sterke bodybuilder" zijn maar kan zen baby gewichtjes niet terug hangen ocharme
Groetjes
omdat ik het schijt heb aan mannekes zoals u in de fitnessMaat wat wil je bereiken met zulke post? Heeft niemand iets aan volgens mij?
Je praat over respect voor de medemens, maar gaat zelf wel aso om met andere mensen. Beetje hypocriet he
omdat ik het schijt heb aan mannekes zoals u in de fitness
Kan toch ook iets lichter met squatten en langzamer uitvoeren? Je hebt veel variaties