Fitness Seller

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.101
@Bokito sinds enkele weken de cruise verhoogd van 250 mg naar 300 mg. Een dezer dagen ga ik er nog 3x100 ace bijzetten.

Ik “cruise” ook op 300 al een paar maanden. Wil over een paar weken bloed laten testen om te kijken of het van binnen allemaal ook zo goed is als ik me voel op deze dosering, maar ik ga uit van wel.

• #3.103
Ik “cruise” ook op 300 al een paar maanden. Wil over een paar weken bloed laten testen om te kijken of het van binnen allemaal ook zo goed is als ik me voel op deze dosering, maar ik ga uit van wel.

Doe ik de volgende cruise wel :roflol:

• #3.104
Leg extensions
6 sets

Lying leg curls
6 sets

Smithmachine squats!!!
10x60
8x100
8x120
8x140
8x160
5x180
5x200
1x220
2x180 DS
2x160 DS

Knie gevoelig met 220, meteen verlaagd maar na 2x droppen werd het alleen maar erger.
Dus klaar met de oefening.

Glute bridge
4x8x110 lol

Legpress met korte rust (30-50 sec)
20x120
20x120
20x120
18x120
15x120

Seated calf raise
6 sets

Komt dat door de rechtlijnige beweging?
Als ik in de smith stap, lijkt het of mn slechte knie een uitstap naar buiten wil maken, niet dat het gebeurt , maar voelt niet lekker.
En ik hoor van jou nu ook deze klachten en heb het vaker gehoord, dua vroeg me af of het door de rechte beweging komt.

Leg extensions
6 sets

Lying leg curls
6 sets

Smithmachine squats!!!
10x60
8x100
8x120
8x140
8x160
5x180
5x200
1x220
2x180 DS
2x160 DS

Knie gevoelig met 220, meteen verlaagd maar na 2x droppen werd het alleen maar erger.
Dus klaar met de oefening.

Glute bridge
4x8x110 lol

Legpress met korte rust (30-50 sec)
20x120
20x120
20x120
18x120
15x120

Seated calf raise
6 sets
Die gevoelige knie was ook wel een beetje voorspelbaar. Zelf krijg ik al een blessure als ik zo´n apparaat zie.

• #3.108
Krijg ook altijd in elke Smith machine last van me knie als ik squats doe

Komt dat door de rechtlijnige beweging?
Als ik in de smith stap, lijkt het of mn slechte knie een uitstap naar buiten wil maken, niet dat het gebeurt , maar voelt niet lekker.
En ik hoor van jou nu ook deze klachten en heb het vaker gehoord, dua vroeg me af of het door de rechte beweging komt.

Die gevoelige knie was ook wel een beetje voorspelbaar. Zelf krijg ik al een blessure als ik zo´n apparaat zie.

Ik dacht probeer de smith eens. Voelde eigenlijk best goed, zeker voor de onderrug. Maar voel die knietjes vandaag nog steeds, dus dat moet ik niet meer gaan doen. Hacksquat in de smith kan ik wel evt doen, maar dat is hier ook een keer fout gegaan. De smithmachine schoof gewoon weg waardoor ik op mijn reet eindigde. Hadden we hier maar wat betere apparatuur staan, ben die kut squats zat.

Ik zie soms mensen een plate op de grond leggen en dan staan ze met de hielen daarop squattend in de smithmachine met 80 kilo.
Lijkt me niet safe als dat wegglijdt
Alles om het squatrack te vermijden lijkt het bij mijn gym wel, 9 vd 10 x hangt het spul nog op mijn hoogte en hangen mijn plates er nog precies bij zoals ik het achterliet.
Weleens op woensdag pas gaan trainen en ipv maandag en hing nog steeds 135kilo aan sinds de vrijdag daarvoor.

Werkt toch veel lekkerder met losse barbell...

Ik zie soms mensen een plate op de grond leggen en dan staan ze met de hielen daarop squattend in de smithmachine met 80 kilo.
Lijkt me niet safe als dat wegglijdt
Alles om het squatrack te vermijden lijkt het bij mijn gym wel, 9 vd 10 x hangt het spul nog op mijn hoogte en hangen mijn plates er nog precies bij zoals ik het achterliet.
Weleens op woensdag pas gaan trainen en ipv maandag en hing nog steeds 135kilo aan sinds de vrijdag daarvoor.

Werkt toch veel lekkerder met losse barbell...
Je zou beter na je set de gewichten weg hangen, respect voor je medemens

Niet noodzakelijk in mijn gym.
Als ze maar niet op de grond liggen zegt de gym eigenaar.

Dus graag niet te voorbarige conclusie trekken.

Gr
En wat dacht je ervan als er toevallig iemand (klein wijfie, lichtgewichtje) na jou komt? Moet zeggen dat ik dat dan best aso vind.

Heb t ooit eens gehad... hing er op mijn hoofdhoogte 100 kg aan de stang (in een squatrek) dat kreeg ik er niet fatsoenlijk af .... er zijn niet alleen kracht patsers die trainen....

Niet noodzakelijk in mijn gym.
Als ze maar niet op de grond liggen zegt de gym eigenaar.

Dus graag niet te voorbarige conclusies trekken.

Gr
Blijf associaal je wilt de "sterke bodybuilder" zijn maar kan zen baby gewichtjes niet terug hangen ocharme

Groetjes

Dat is wat anders inderdaad. En daar valt best wat voor te zeggen.

Maargoed het is niet mijn gym en zijn niet mijn regels , het is volgens mij ook al een paar keer besproken daar, en ik wil dat vanuit mijzelf best doen . Maar ik heb een sportschooleigenaar en die heeft daar geen oren naar om dat in te stellen.

Maar dat je een punt heb is zeker waar gezien uit sociaal standpunt, ik sprak enkel uit regelnalevings standpunt

Maat wat wil je bereiken met zulke post? Heeft niemand iets aan volgens mij?
Blijf associaal je wilt de "sterke bodybuilder" zijn maar kan zen baby gewichtjes niet terug hangen ocharme

Groetjes

Je praat over respect voor de medemens, maar gaat zelf wel aso om met andere mensen. Beetje hypocriet he

omdat ik het schijt heb aan mannekes zoals u in de fitness

Het is beleid van de gym als je het goed had gelezen.

Maar aub, hou je respect praat lekker voor je als je het zelf ook niet op kan brengen, krijg ook wel het schijt van kereltjes als jou die continue over respect en aso lopen te janken.
Maar als iemand een fout maakt of iets niet naar hun zin doet, ze de grootste respectloze honden worden die mensen persoonlijk af gaan kraken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven