MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

En wat dacht je ervan als er toevallig iemand (klein wijfie, lichtgewichtje) na jou komt? Moet zeggen dat ik dat dan best aso vind.

Heb t ooit eens gehad... hing er op mijn hoofdhoogte 100 kg aan de stang (in een squatrek) dat kreeg ik er niet fatsoenlijk af .... er zijn niet alleen kracht patsers die trainen....
Mee eens gewichten gewoon opruimen

En wat dacht je ervan als er toevallig iemand (klein wijfie, lichtgewichtje) na jou komt? Moet zeggen dat ik dat dan best aso vind.

Heb t ooit eens gehad... hing er op mijn hoofdhoogte 100 kg aan de stang (in een squatrek) dat kreeg ik er niet fatsoenlijk af .... er zijn niet alleen kracht patsers die trainen....
Bij ons gym hoef je niet op te ruimen en werknemers spreken je daar ook niet op aan. Maar mijn mening, ik heb liever dat mensen losse dumbbels of bicep curl stangen niet laten liggen ivm struikel gevaar

Bij ons gym hoef je niet op te ruimen en werknemers spreken je daar ook niet op aan. Maar mijn mening, ik heb liever dat mensen losse dumbbels of bicep curl stangen niet laten liggen ivm struikel gevaar
Het is toch gewoon fatsoenlijk om even je gebruikte materiaal weer netjes terug te leggen?

Maar als het gym beleid is, en iedereen daar doet het, en iedereen accepteert het, wie ben ik dan?
Kan in mn eentje best de schijven terughangen, wat ik ook graag wil doen hoor.maar daar heb je niks aan in je eentje, dan moeten ze er gymbeleid van maken.
Anders word dat niks, dat snappen jullie hopelijk wel...

Het is toch gewoon fatsoenlijk om even je gebruikte materiaal weer netjes terug te leggen?
Maar als het gym beleid is, en iedereen daar doet het, en iedereen accepteert het, wie ben ik dan?
Kan in mn eentje best de schijven terughangen, wat ik ook graag wil doen hoor.maar daar heb je niks aan in je eentje, dan moeten ze er gymbeleid van maken.
Anders word dat niks, dat snappen jullie hopelijk wel...
toen ik eerste maand lid was ruimte ik ook alles op. Ik kwam van basic fit en de vestiging waar ik toen trainde was streng daarin. Die gewoonte nam ik mee naar deze huidige gym. Maar ik merkte al dat bijna niemand opruimde dus na een maand had ik ook zoiets van als niemand het doet waarom zou ik het dan ook doen? Bench, squat, deadlift ruim ik sowieso op.

Ik heb het nog gevraagd aan hem toen ik binnenkwam.
Hij zegt tegen mij, luister ik wil dat er niks op de grond slingert kwa plates en barbells. De gewichtplates hoef je niet terug te hangen aan het rack . dit is altijd zo geweest daar als ik de mensen hoor daar.
Ik ruim altijd mn dumbells,barbells, ez bar netjes op.
En ben ook zeer bereid de plates ook terug te hangen, maar zoals @dreamy1 zegt, daar moet je met zn alle voor zijn. In je eentje gaat dat niet werken.
Ik word zowat hierop afgeschoten terwijl het niet mijn regels en niet mijn gym is...
Moet ik in mn eentje een 1mans beleid gaan voeren daar dan ofzo?
Ben geen moraalridder dus bemoei me daar niet mee, ik houd mijzelf zeer netjes aan de regels, ontsmet de spullen ook netjes na gebruik.
Dus mij valt niks te verwijten, echt verantwoording van de gym vind ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.135
Training maandag 22-11

Bench
5x110
5x120
5x130
5x140

Incline db press
12x40
12x40
12x40

Chestpress steekgewicht
10x86
9x93
8x93

Pec fly
4x12-10

Dippen
3x12

Front raises ss lying db extensions
6 sets

Side raises
6 sets

Cable extensions triset
3x

Viel zwaar, last van een verkoudheidje.
Vanaf nu cut versnellen: 2800-3000 kcals + beetje cardio

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.136
Vandaag

Training begonnen met 12 min cardio want had het behoorlijk koud, hierna nog steeds koud. Kut verkoudheid.

Plate loaded pulldown
20x40
12x80
8x100
8x120
8x140
5x160

Lowrow
10x60
10x80
8x120
8x120

Straight arm pulldown with holds
5 sets 15-10

Cable lat pulldown
10x50
10x60
10x70

Curl machine, single arm
6 sets

Rope extensions
6 sets

Db preacher curls
6 sets waarvan 3 met forced reps

Single arm extensions
3 sets tot falen

Side raises ss facepulls
3 sets

Cardio 15 min

Abs kwamen vandaag goed door. Om ze te showen hoef ik mijn shirt niet omhoog te trekken :rocker:

Vandaag

Training begonnen met 12 min cardio want had het behoorlijk koud, hierna nog steeds koud. Kut verkoudheid.

Plate loaded pulldown
20x40
12x80
8x100
8x120
8x140
5x160

Lowrow
10x60
10x80
8x120
8x120

5 sets 15-10

Cable lat pulldown
10x50
10x60
10x70

Curl machine, single arm
6 sets

Rope extensions
6 sets

Db preacher curls

Single arm extensions
3 sets tot falen

Side raises ss facepulls
3 sets

Cardio 15 min

Abs kwamen vandaag goed door. Om ze te showen hoef ik mijn shirt niet omhoog te trekken :rocker:
Je shirt is doorzichtig?

Vandaag

Plate loaded pulldown
20x40
12x80
8x100
8x120
8x140
5x160

Lowrow
10x60
10x80
8x120
8x120

5 sets 15-10

Cable lat pulldown
10x50
10x60
10x70

Curl machine, single arm
6 sets

Rope extensions
6 sets

Db preacher curls

Single arm extensions
3 sets tot falen

Side raises ss facepulls
3 sets

Cardio 15 min

Deed je een tijdje geleden geen deadlifts? Of vergis ik me nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven