Had die sukkel ééntje te veel gegeven. Dat noem ik pas zaken doen. FAKKKAAAAA. Die camel weet niet wat hij mist.Balen man...vertrouwen en netjes zaken doen is een belangrijke zaak.
Laat hem maar die poep beta keta doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had die sukkel ééntje te veel gegeven. Dat noem ik pas zaken doen. FAKKKAAAAA. Die camel weet niet wat hij mist.Balen man...vertrouwen en netjes zaken doen is een belangrijke zaak.
Sterke incline bench man.Incline bench
3x8x117,5
Cable fly: bezet, werd pecdeck
4 sets
Shoulder dumbbell press
3x8x37,5
Machine chestpress
12x86
10x86
18x86
Cable Y raise
2x12x13,6
2x10x13,6
Lateral raises
3 dropsets till failure
Cable extensions
3x10
Db kickback
3x10-8
Nog een variant van cable extensions
4x10
Een bonusronde front delt raise with holds
3x10x10
10 minuten cardio
Had die sukkel ééntje te veel gegeven. Dat noem ik pas zaken doen. FAKKKAAAAA. Die camel weet niet wat hij mist.
![]()
Ga je redden man! Dan gaat je 1RM ook wel richting de 1x 160kg op de incline, heel leip.Ja gaan lekker, zit nog wat speling in. Hoop het te kunnen opbouwen naar 3x8x130 in mijn blast.
Komt goed. Klopt, best lastig te fixen. Kon ook alleen coke/mdma/speed fixen, maar aan die zooi ga ik nooit meer beginnen. Dit is gewoon de beste drug die je kunt gebruiken, omdat je ook geen fuckup katers krijgt etc.Veel plezier.
Spul is denk ik niet makkelijk aan te komen of wel? Mijn connecties op dat gebied zijn zeer beperkt, ofja...m en c is altijd wel te fixen.
Ga je redden man! Dan gaat je 1RM ook wel richting de 1x 160kg op de incline, heel leip.
Zo zie je maar weer hoe elk lichaam verschilt. Ik drukte 1RM 140kg (flat) met ongeveer 13x100kg.Zou kunnen, ben niet zo sterk in 1rm op de bench. Zo kon ik met 20x100 slechts 1x140 maxen (flat bench)
Ga je die dagelijks poppen of als preworkout ? Of gewoon op de bank een ?Had die sukkel ééntje te veel gegeven. Dat noem ik pas zaken doen. FAKKKAAAAA. Die camel weet niet wat hij mist.
![]()
En, krijg je dan je eten nog naar binnen ?Ga je die dagelijks poppen of als preworkout ? Of gewoon op de bank een ?
Lekker op de bank zitten en amfetamine gebruiken de leven.Ga je die dagelijks poppen of als preworkout ? Of gewoon op de bank een ?
Dex is de p*ssy versie van pep vandaar de vraag En die prijs ook 🤣Lekker op de bank zitten en amfetamine gebruiken de leven.
Pep is levo en dex waarbij de dex daadwerkelijk wat doet.Dex is de p*ssy versie van pep vandaar de vraag En die prijs ook 🤣
Had die sukkel ééntje te veel gegeven. Dat noem ik pas zaken doen. FAKKKAAAAA. Die camel weet niet wat hij mist.
![]()
Nou joepie. Kan wel wat leukers bedenken als ik eerlijk ben. Dan kun je beter niet vaak maar wel echt uit je dak.Lekker op de bank zitten en amfetamine gebruiken de leven.
Dit was sarcastisch wie gaat er nou op de bank zitten na pep als je ook kan bewegen bijvoorbeeld.Nou joepie. Kan wel wat leukers bedenken als ik eerlijk ben. Dan kun je beter niet vaak maar wel echt uit je dak.
Ik vond mdma toch het leukst. Al die andere snuif zooi heb ik nooit leuk gevonden.
Ik vond het maar teringzooi. Letterlijk niet echt lekker.Dit was sarcastisch wie gaat er nou op de bank zitten na pep als je ook kan bewegen bijvoorbeeld.