MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon een stom kinderachtig grapje over 5 min cardio.

Nou joepie. Kan wel wat leukers bedenken als ik eerlijk ben. Dan kun je beter niet vaak maar wel echt uit je dak.

Ik vond mdma toch het leukst. Al die andere snuif zooi heb ik nooit leuk gevonden.
Mdma is beste maar als je dat al zovaak heb gedaan dat je niks meer merkt en kut gaat voelen. Dan is snuif goeie

Mdma is beste maar als je dat al zovaak heb gedaan dat je niks meer merkt en kut gaat voelen. Dan is snuif goeie
Snuif is sowieso de meest gangbare drug imo. Ja echte gain killer maar super makkelijk doseerbaar. Kan echt simpelweg zeggen van hee nu is het mooi geweest waarbij je bii andere drugs vaak helemaal tot het gaatje gaat. Althans dat is mijn ervaring :p

Moet ik er wel bij zeggen dat als je stevig doorpakt die halve depressie en sippe gevoelens de dagen erna (meestal 1,5 dag) gewoon ronduit shit zijn. Dat is toch wat me weerhoud om het weer te doen :emo:

Laatst bewerkt:
Dit was sarcastisch wie gaat er nou op de bank zitten na pep als je ook kan bewegen bijvoorbeeld.

Met mdma zit ik het liefsf wel met een dekentje op de bank terwijl me kop half weg draait.
Hahaha zeer herkenbaar om na M half knock-out op de bank achterover te leunen half kwijlend en luisterend naar van die pauper techno herrie die ik nuchter in geen 500 jaar zou luisteren :roflol:

Incline bench
3x8x117,5

Cable fly: bezet, werd pecdeck
4 sets

Shoulder dumbbell press
3x8x37,5

Machine chestpress
12x86
10x86
18x86

Cable Y raise
2x12x13,6
2x10x13,6

Lateral raises
3 dropsets till failure

Cable extensions
3x10

Db kickback
3x10-8

Nog een variant van cable extensions
4x10

Een bonusronde front delt raise with holds
3x10x10

10 minuten cardio
Bruh moker brute incline bench.. zouden een keer samen moeten trainen aangezien je toch uit de buurt komt. Kan je mij een beetje motiveren aangezien jij opwarmt met mijn 1RM :emo:

Snuif is sowieso de meest gangbare drug imo. Ja echte gain killer maar super makkelijk doseerbaar. Kan echt simpelweg zeggen van hee nu is het mooi geweest waarbij je bii andere drugs vaak helemaal tot het gaatje gaat. Althans dat is mijn ervaring :p

Moet ik er wel bij zeggen dat als je stevig doorpakt die halve depressie en sippe gevoelens de dagen erna (meestal 1,5 dag) gewoon ronduit shit zijn. Dat is toch wat me weerhoud om het weer te doen :emo:
Ik snoof standaard 2g uigewaste pep (aceton 73%puur)

Toen ik dat deed elk weekend kwam ik legit 0,0 verder met gym.

Ik snoof standaard 2g uigewaste pep (aceton 73%puur)

Toen ik dat deed elk weekend kwam ik legit 0,0 verder met gym.
Mooi, dus lekker links of rechts laten liggen, niet wachten tot je het toch niet meer voelt, lekker focussen op goed eten en trainen.

Hahaha zeer herkenbaar om na M half knock-out op de bank achterover te leunen half kwijlend en luisterend naar van die pauper techno herrie die ik nuchter in geen 500 jaar zou luisteren :roflol:

Hier bevestig je wat ik altijd al vermoedde (over die moderne muziek van jullie).

• Topic Starter Topic Starter
Bb rows
5x5x110

Pullups
5x8

Wide grip t-bar
12x20
10x30
10x40
10x50
8x60

Snatch grip shrugs
6 sets

Monkey shrugs
3x10x17,5

Db curls ss bent over raise
8x12,5 ss 10x10
8x15 ss 10x10
8x17,5 ss 10x10
8x20 ss 10x10
8x20 ss 10x10

Facepull ss high cable curl
4 sets

Facepull ss Preacher curl
4 sets

Barbell holds
60/60/45 x 90

15 min cardio

• Topic Starter Topic Starter
Morgen begint mijn blast 600 dhb / 500 test, dit verdeel ik over 2 dagen (dinsdag/vrijdag) Ik ga morgen voor het eerst de spuit verwarmen voordat ik ga injecteren. Dit doe ik d.m.v. de spuit een minuutje o.i.d. in een beker met afgekookt water te zetten. Ik hoop dat dit de bekende pip van dhb wat gaat verzachten. Voeding blijft deze week nog op 3400 kcals en gaat na het weekend weer omhoog. Ik ga zo'n 14 weken blasten denk ik.

Morgen begint mijn blast 600 dhb / 500 test, dit verdeel ik over 2 dagen (dinsdag/vrijdag) Ik ga morgen voor het eerst de spuit verwarmen voordat ik ga injecteren. Dit doe ik d.m.v. de spuit een minuutje o.i.d. in een beker met afgekookt water te zetten. Ik hoop dat dit de bekende pip van dhb wat gaat verzachten. Voeding blijft deze week nog op 3400 kcals en gaat na het weekend weer omhoog. Ik ga zo'n 14 weken blasten denk ik.
Die DHB gaf mij geen pip.

Blijf je trouwens op die dose of ga je uppen? Anders zou ik wel minimaal 750 test-e doen imo.

Wat zijn voor jou de voor- nadelen aan DHB? Ik kom altijd weer op test/tren of test/npp uit en wil volgende blast misschien wel eens wat anders proberen om goed massa te bouwen.
Een voordeel vind ik dat het voor mij een soort van volle look geeft wat niet gepaard gaat met vocht vasthouden. Dus ook geen fake vocht gains. Voor de rest ervaarde ik geen bijwerkingen, behalve dat ik merkwaardig genoeg elke keer als ik DHB gebruikte geen bloed kon doneren. Er kwam gewoon niks uit. Heb dit echt 5x achter elkaar geprobeerd, maar elke keer hetzelfde verhaal als ik DHB gebruikte.

DHB/EQ staan er volgens mij bekend om dat ze je bloed veel dikker maken dan gebruikelijk. Althans volgens vele gebruikers, want heb er geen wetenschappelijk onderzoek over kunnen vinden. Of dit ook invloed had op het doneren weet ik niet, maar vond het wel toevallig dat het alleen toen voorkwam.

Ik ben een hele gevoelige jongen, dus krijg altijd veel bijwerkingen van onder andere tren/deca etc. Dus DHB is voor mij in die context ook een perfecte compound.

Een voordeel vind ik dat het voor mij een soort van volle look geeft wat niet gepaard gaat met vocht vasthouden. Dus ook geen fake vocht gains. Voor de rest ervaarde ik geen bijwerkingen, behalve dat ik merkwaardig genoeg elke keer als ik DHB gebruikte geen bloed kon doneren. Er kwam gewoon niks uit. Heb dit echt 5x achter elkaar geprobeerd, maar elke keer hetzelfde verhaal als ik DHB gebruikte.

DHB/EQ staan er volgens mij bekend om dat ze je bloed veel dikker maken dan gebruikelijk. Althans volgens vele gebruikers, want heb er geen wetenschappelijk onderzoek over kunnen vinden. Of dit ook invloed had op het doneren weet ik niet, maar vond het wel toevallig dat het alleen toen voorkwam.

Ik ben een hele gevoelige jongen, dus krijg altijd veel bijwerkingen van onder andere tren/deca etc. Dus DHB is voor mij in die context ook een perfecte compound.
Heb ook dik bloed van naturen, doneer regelmatig welke maatregelen neem jij nog ? @th0maz

good luck mate.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven