Tijdens cruise of blast? Dat lijkt me niks zorgwekkend. Volgens mij hebben sommige mensen van nature ook hogere hb/ht waarden(dus zonder steroids).
Ik had zelf net na donatie(0.5L) ht waarden die net op het randje waren. Volgens mij heeft doneren ook niet heel veel invloed op deze waarden, gezien ze volgens mij weer heel snel weer stijgen tijdens je blast. Of je moet frequenter doneren, maar dat gaat niet via de normale procedure gezien 't feit je maar om de 2 maanden mag doneren volgens mij.
Hemoglobin concentrations were elevated in donors on TRT, and significant numbers had hemoglobin levels above those recommended by current guidelines. These data also suggest that repeat blood donation was insufficient to maintain a hematocrit below 54%. Our findings raise concerns about the...
pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
@Galen had hier een heel artikel over geschreven dacht ik. Heb er zelf niet zoveel verstand van.
Ik ben niet bekend met wat de gemiddelde gebruiker allemaal voor bijwerkingen heeft, maar vooral tren zorgt bij mij wel voor veel mentale bijwerkingen.
Ik heb bijvoorbeeld hele erge moodswings. Het ene moment voel je fucking suïcidaal en een moment later ben je plannen aan het smeden om je collega's op te wachten en ze na werktijd om te leggen, omdat je zo fucking paranoid bent dat je denkt dat ze je weg willen werken. Politie leest toch niet mee hier? Grapje hehe. Maar dat je dus denkt dat iedereen en alles tegen je is. Ik vond dat
@wovano nog chill was tegen
@MrDroeftoeter. Als ik aan het trennen was en iemand zou mij vragen wat mijn vetpercentage was ,dan had ik eerst zijn berichten verwijderd en daarna hem ergens opgewacht.