AndroidHealthClinic

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Arm in arm met Camelus marcheren we naar Den Haag, we worden beschoten, ik vang de kogel voor Kameel en de Den Haag putsch dreigt te mislukken... to be continued..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.902
Arm in arm met Camelus marcheren we naar Den Haag, we worden beschoten, ik vang de kogel voor Kameel en de Den Haag putsch dreigt te mislukken... to be continued..

Als jij arm in arm met mij wilt lopen had ik je al geliquideerd voordat je een stap kon zetten. Hou je homoseksuele fantasieën voor je. Dit is het log van meneer Kameel. Alleen serieuze dingen hier. Ibne.
spit GIF

Ik ben uit een ander tijdperk, er werd toen anders getraind. Tegenwoordig doe ik touch and go.

• #1.907
iee aaa

• #1.908
Gisteren begonnen met een nieuw schema. Ja alweer. Dit ga ik voorlopig even aanhouden. Schema is gebaseerd op Wendler.
Werkgewicht wat omlaag geschroefd, beter te licht beginnen dan te zwaar. Vandaag ben ik al een dikke 6 weken aan het cruisen, ik denk dat ik nu wel voorzichtig kan beginnen met cutten op 3800 kcals. Ochtendgewicht was vanmorgen 94.4.

Zit overigens een beetje met het idee te spelen om eens een keer slin te proberen. Momenteel ben ik mijzelf hierover nog aan het inlezen en aan het meekijken bij @Spambod die ook net met zijn eerste slin injects is begonnen. Bij je eerste AAS kuur wordt geadviseerd om dit tijdens een bulkfase te gebruiken, want de eerste keer reageer je het best en is het zonde wanneer je hier niet op inspeelt. Geldt dit ook voor slin? Het lijkt mij juist ook een goed middel om tijdens de laatste weken van je cut er voller uit te zien. Uiteraard moet je dan nog beter gaan opletten met je carbs, je eet immers ook een stuk minder. In dat geval lijkt mij dat je dan een gedeelte van je carbs eet voor je training en het merendeels na je training wanneer je de slin gezet hebt.
Plan is om de laatste 4 weken van mijn cut slin te gebruiken, 4 weken off en bridge, hierna een bulkblast icm van 12 weken waarbij ik de eerste en de laatste 4 weken slin ga gebruiken.

Treintje van gisteren.

High bar squat
5x170
5x170
8x170

Romanian deadlift
3x8x100

Barbell shrugs superset
5x10x80

Knee raises superset
5x10

Geen extra's.

Laatst bewerkt:
Wat gaat slin je extra brengen zonder HGH(ben er niet zo in thuis)?

• #1.910
  • #1.912
Dag 2.

Bench
5x105
5x105
12x105

Ohp
3x8x50 enkele seconden rust tussen sets

Superset: db fly / hexpress
3x12x17,5 / 3x12x17,5

Superset: lateral raise / pullups
12x7,5 / 10xbw
4x15x7,5 / 4x10xbw

Superset: barbell curls / dippen
4x12x25 / 4x12xbw

Wrist roller
12 reps

Laatst bewerkt:
Damn, goeie pomp na deze training zeker of niet?

Sterke training maat! Toppertje van de bingo club

Hoeveel stappen vandaag?

• #1.919
  • Like
Waarderingen: Apw
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven