- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Van schaatsen, zelfs van wat langere afstanden, krijg je hele dikke benen (gratis tip).Schaatsen
Volgend weekend weer wheelies trekken boiiii
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van schaatsen, zelfs van wat langere afstanden, krijg je hele dikke benen (gratis tip).Schaatsen
Volgend weekend weer wheelies trekken boiiii
Ja is ook wel leuk, maar krijg er altijd zo'n pijn van in mijn hobbitvoeten. Ik kan best goed schaatsen, vroeger ook veel aan stuntskaten gedaan.Van schaatsen, zelfs van wat langere afstanden, krijg je hele dikke benen (gratis tip).
Vooral billen. Als ik dan naar mijn collega’s kijk vind ik het soms nog wel eens jammer dat ik er ooit van af ben gegaanVan schaatsen, zelfs van wat langere afstanden, krijg je hele dikke benen (gratis tip).

Wow! Ja als je handig bent en goede coördinatie hebt (het beeld dat ik van jou heb), is dat ook iets dat binnen je bereik ligt.Ja is ook wel leuk, maar krijg er altijd zo'n pijn in mijn hobbitvoeten van. Ik kan best goed schaatsen, vroeger ook veel aan stuntskaten gedaan.
Het heet gewoon kunstschaatsen hoor.Ja is ook wel leuk, maar krijg er altijd zo'n pijn in mijn hobbitvoeten van. Ik kan best goed schaatsen, vroeger ook veel aan stuntskaten gedaan.

Ook je quadriceps. Toen ik zelf aan schaatsen deed werd er op publiekuurtjes vaak gevraagd of ik mijn benen met schaatsen had gevormd. Maar ik had eerst aan bodybuilding gedaan met veel squatten.Vooral billen. Als ik dan naar mijn collega’s kijk vind ik het soms nog wel eens jammer dat ik er ooit van af ben gegaan![]()
Hij bedoelt waarschijnlijk stunts op skates (met wieltjes).
Allicht helpt schaatsen - althans een aërobe en medium weerstand op de quadriceps - mee voor de ontwikkeling ervan, maar pro schaatsers hebben grotendeels hun bovenbeenspier ontwikkeling te danken aan goede/ progressieve krachttraining. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld sprinters en korte baan schaatsers.Van schaatsen, zelfs van wat langere afstanden, krijg je hele dikke benen (gratis tip).
Ja bijzonder is dat hoe mensen vaak dingen relateren aan dingen die ze kennen. Word zelf ook vaag gevraagd of ik aan turnen doe.Toen ik zelf aan schaatsen deed werd er op publiekuurtjes vaak gevraagd of ik mijn benen met schaatsen had gevormd
Wow! Ja als je handig bent en goede coördinatie hebt (het beeld dat ik van jou heb), is dat ook iets dat binnen je bereik ligt.
Maar schaatsen ging eigenlijk meteen goed. Ik was zes jaar toen ik voor het eerst mijn schaatsen aan had. En nee die pas ik niet nog steeds, hommels.Laat je zo graag je lenigheid zien?Ja bijzonder is dat hoe mensen vaak dingen relateren aan dingen die ze kennen. Word zelf ook vaag gevraagd of ik aan turnen doe.

Ja ik sta op feestjes vaak met één been in m’n nek. Twee wordt wat lastiger
Ik denk dat de belasting van ´diep zitten´ ook flinke hypertrofie kan geven, alsmede het krachtaspect bij de lange afzet. Mijn broer (daar gaan we weer) had bij bodybuilding nooit zijn benen getraind door herniaklachten en ontwikkelde in een paar jaar zijn benen flink met schaatsen (500m en 1000m). Van een paar maanden skeeleren (doe ik al 10 jaar niet meer en de laatste keer hard gevallen) krijg ik zelfs een paar cm op mijn kuiten erbij.Allicht helpt schaatsen - althans een aërobe en medium weerstand op de quadriceps - mee voor de ontwikkeling ervan, maar pro schaatsers hebben grotendeels hun bovenbeenspier ontwikkeling te danken aan goede/ progressieve krachttraining. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld sprinters en korte baan schaatsers.
Ja bijzonder is dat hoe mensen vaak dingen relateren aan dingen die ze kennen. Word zelf ook vaag gevraagd of ik aan turnen doe.
Ik dacht eerder aan deze jongen:
Sinds ik net boven de pot blijf hangen tijdens het schijten heb ik de quads van mijn leven.Ik denk dat de belasting van ´diep zitten´ ook flinke hypertrofie kan geven, alsmede het krachtaspect bij de lange afzet. Mijn broer (daar gaan we weer) had bij bodybuilding nooit zijn benen getraind door herniaklachten en ontwikkelde in een paar jaar zijn benen flink met schaatsen (500m en 1000m).