Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik train al 7jaar (als je alles optelt) en zit nog steeds zo'n 15-20kg van m'n BW bp verwijderd
echt zo'n oefn waar ik na 7jaar eigenlijk belachelijk weinig mee opschiet (daarom doe ik die ook niet meer)
weeg jij 170 dan ofzo? serieus dat kan ik me echt niet voorstellen, volgens mij zit het dan echt tussen je oren... als bij jezelf denkt van ah man daar word ik toch nooit beter in, of ik red het niet... dan red je het inderdaad ook niet...

Zal heel erg afhankelijk zijn van je trainingen , vooral als je alleen traint zul je moeilijk vooruitgang boeken omdat je vaak niet tot het uiterste/failure gaat , met z'n 2en trainen zal je meer motiveren doordat je meer kunt pakken (met hulp ) en dus doordat je vaker meer dan je aankunt gaat pakken zul e sneller sterker worden en je eigen BW gaan pakken of er bovenuit toppen
Ik weeg nu 102.5 en doe nu sets ; 145kg/150kg x 8 en 1RM 165kg/170kg![]()
Ja daar heb je groot gelijk in.
Vorige week ging iemand erachter staan kon ik 100kg 2 keer.
Ma als ik in me 1tje ga trainen dan probeer ik 100 kg ma dan valt die steeds op me borst neer
En dan prbeer ik 90 kg dan lukt het wel 1 keer ma ook echt net.

.Ben wel benieuwd naar je tips