MuscleMeat

Kan iemand een ruwe schatting geven over mijn vetpercentage...

Snipeske

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
83kg
Beste leden ,

Na een jaar op non actief te hebben gestaan wegens een scheiding en de opvoeding van men kids heb ik ondertussen terug de moed gevonden om de gym in te duiken. Ik train 5 x per week en ben ondertussen al terug aangekomen in spieren en ben bezig met cutten. Daar ik niet direkt iemand weet die hier in de buurt een huidplooimeting kan uitvoeren wou ik even vragen hier of iemand me kan vertellen rond hoeveel % bf ik nu zit daar ik mijn voedingsschema hier dan al een beetje op kan aanpassen. Ik dank jullie alvast voor jullie reacties !

Mvg

sized_DSCI0189.JPG

sized_DSCI0210.JPG

sized_DSCI0230.JPG

Damn goed fysiek kerel!

Vp zou ik niet precies kunnen zeggen, 8% misschien?

• Topic Starter Topic Starter
Hallo ,

Bedankt voor je comment ! Persoonlijk denk ik wel dat ik nog iets hoger zit ik ga binnekort toch maar eens zoeken naar een sportdokter ofzo die het nauwkeurig kan opmeten maar toch bedankt voor je respons ;-). Ben nu terug 3-4 maanden bezig dus hoop binnenkort een nog betere fysiek te kunnen neerzetten en houd jullie hiervan zeker op de hoogte ;-).

Train ze ! ;-)

7 a 10% met een huidplooi meter (4 punts)

vermoed zo'n 8%

damn wel brute fysiek voor een jaar te hebben stil gelegen en je nu nog maar net opnieuw begonnen bent

zo'n 40 procent? ???

OT 7 -9 % ??

and damn net physiek gozer !!!

Met zo'n fysiek kan je teminsten wel genieten van je single life :p

Die eerste meer VP (8-10 ) dn de andere waren die twee laatste ( 7-8 ) ervoor of na je scheiding? ( reden waarom ik dit vraag je piercing in je onderlip ). Wel een mooi fysiek .

Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal voor de reacties ! Ben bij deze wel blij te horen dak wss onder de 10 procent geraakt ben ;-) . Kan mijn voedingsschema nu wat aanpassen hierop , @ ben , de fotos zijn 2 weken geleden getrokken en zijn alledrie op dezelfde dag genomen , piercing valt idd minder op op de front pic omdat het een punt is ;-). Ben nu nog op zoek naar een goede crosstrainer om mijn cardio @ home te doen ivm de kinderen enz maar zal jullie zeker op de hoogte houden van het eindresultaat :-). Doel is below 5% ;-)

Grtz aan iedereen en thanks !

vaag, in 2009 was je ook al alleenstaand...

@phillyfreezer ... Ben officieel gescheiden in 2009 , mijn ex vrouw is al weg van 2008 en heb het exlusief hoederecht nu over mijn kinderen al bijna anderhalf jaar wat dus wil zeggen dat ik ze nu constant bij me had waardoor ik geen mogelijkheid meer had om nog in de gym te geraken , nu sinds 3 maanden ben ik terug overeen gekomen voor co ouderschap wat me dus wat meer ruimte geeft en tijd om in de gym te vertoeven... Hoop je bij deze voldoende te hebben ingelicht ?!?

@phillyfreezer ... Ben officieel gescheiden in 2009 , mijn ex vrouw is al weg van 2008 en heb het exlusief hoederecht nu over mijn kinderen al bijna anderhalf jaar wat dus wil zeggen dat ik ze nu constant bij me had waardoor ik geen mogelijkheid meer had om nog in de gym te geraken , nu sinds 3 maanden ben ik terug overeen gekomen voor co ouderschap wat me dus wat meer ruimte geeft en tijd om in de gym te vertoeven... Hoop je bij deze voldoende te hebben ingelicht ?!?

Gaat hem helemaal niks aan? Dat je nog serieus op erin gaat. Die gast heeft niks bij te dragen. Jmmr.

Ach ja dat mierennken vind je niet alleen hier hoor mijn privéleven gooi ik liever niet overal in t openbaar rond maar goed voor degene die er anders zouden van wakker liggen toch even deze verduidelijking ;-)

Zeer mooie fysiek! :o

8% zou ik zeggen.

eerder 8 dan 9 hoor

Nice fysiek man, ik schat zo'n 8%. Uit nieuwsgierigheid, hoe lang heb je hiervoor getrained, voor je hiervoor bent gestopt.

Zijn je abs flexed in foto 2 en 3?

Denk dat je net onder de 10 zit.

ja zou ook zeggen net onder de 10, 8% zoals sommige beweren zeker niet

Terug
Naar boven