Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kan iemand een ruwe schatting geven over mijn vetpercentage...
Train in totaal van mijn 18de maar zijn enkele jaren tussenuit geweest maar zal het op 12 jaar houden in totaal. Wel altijd natuurlijk getraind en dat merk je ook vlug als je terug begint vind ik persoonlijk
---------- Post added di 14 jun 2011 at 22:41 ----------
Zijn flexed op die foto's ja heb ze ook nog niet getraind omdat ik nog te hoog zat in vp maar uit de gemiddelde reacties zal ik het houden op 10% dus nog een dikke 5% te gaan en dan volgen de pics
Zuivel en fruit ondertussen uit voedingsschema gehaald...
---------- Post added di 14 jun 2011 at 22:45 ----------
Wil bij deze ook nog IEDEREEN bedanken voor de reacties !
Bedankt ;-) , We doen ons best denk dat het stillaan beter word ik heb me ondertussen een crosstrainer aangeschaft en alle zuivel en fruit uit mijn dieet geschrapt dus nog een beetje tanden bijten en dan volgen er hopelijk betere pics
Bedankt ;-) , We doen ons best denk dat het stillaan beter word ik heb me ondertussen een crosstrainer aangeschaft en alle zuivel en fruit uit mijn dieet geschrapt dus nog een beetje tanden bijten en dan volgen er hopelijk betere pics