Fitness Seller

Kan iemand een ruwe schatting geven over mijn vetpercentage...

je hebt echt goede side abs als je rond de 4% komt gaat dat fkng ziek uitzien :D

• Topic Starter Topic Starter
Nice fysiek man, ik schat zo'n 8%. Uit nieuwsgierigheid, hoe lang heb je hiervoor getrained, voor je hiervoor bent gestopt.

Train in totaal van mijn 18de maar zijn enkele jaren tussenuit geweest maar zal het op 12 jaar houden in totaal. Wel altijd natuurlijk getraind en dat merk je ook vlug als je terug begint vind ik persoonlijk :rolleyes:

---------- Post added di 14 jun 2011 at 22:41 ----------

Zijn je abs flexed in foto 2 en 3?

Denk dat je net onder de 10 zit.

Zijn flexed op die foto's ja heb ze ook nog niet getraind omdat ik nog te hoog zat in vp maar uit de gemiddelde reacties zal ik het houden op 10% dus nog een dikke 5% te gaan en dan volgen de pics ;)

Zuivel en fruit ondertussen uit voedingsschema gehaald...

---------- Post added di 14 jun 2011 at 22:45 ----------

Wil bij deze ook nog IEDEREEN bedanken voor de reacties !

Wow! In ieder geval laag...

Bedankt ;-) , We doen ons best denk dat het stillaan beter word ik heb me ondertussen een crosstrainer aangeschaft en alle zuivel en fruit uit mijn dieet geschrapt dus nog een beetje tanden bijten en dan volgen er hopelijk betere pics ;)

Kijk ernaar uit.

Shreddet bro!

Schouders zijn wel een aandachtspuntje , maar voor de rest super fysiek!

Bedankt ;-) , We doen ons best denk dat het stillaan beter word ik heb me ondertussen een crosstrainer aangeschaft en alle zuivel en fruit uit mijn dieet geschrapt dus nog een beetje tanden bijten en dan volgen er hopelijk betere pics ;)

Succes!

Bruut fysiek man, goed droog ook.

Schouders kunnen wel iets groter om beter in verhouding te komen met je biceps, verder top.

Laatst bewerkt:
denk 6-7%

Nogmaals bedankt aan iedereen voor de reacties , de schouders word aan gewerkt alsook aan het bf ... binnen een kleine 4 weken volgt het resultaat ;-)

Terug
Naar boven