Fijn om zoveel positieve reacties te lezen over de eerste bijeenkomst!
De sfeer gisteren was prima, en het enthousiasme straalde van iedereen af!
Ik heb veel jongeren gezien die al op een vrij hoog niveau zaten wat kracht en techniek betreft en bij anderen zullen nog de puntjes op de i gezet moeten worden. Maar dat is geen probleem, mede daarvoor is dit initiatief in het leven geroepen. De toekomst is in elk geval veelbelovend!
Pjotr heeft mooie plannen met de junioren en ik hoop dat de groep nog groter zal worden. Als je dus nog iemand weet die belangstelling heeft, neem hem of haar dan een volgende keer mee, hoe meer zielen hoe meer vreugde

Er zijn zo'n 8 bijeenkomsten per jaar gepland in Papendal en ik hoop dat Pjotr op jullie aanwezigheid zal kunnen blijven rekenen, in elk geval kunnen jullie op hem rekenen!
Leuk ook dat Gijs aanwezig was, hij weet met de nodige humor iedereen wel te motiveren en doet altijd zelf ook goed mee!
Ook fijn dat Pardeep - net terug van het WEC, waar hij nog 1e werd! - op een vrije dag paraat stond om iedereen met raad en daad bij te staan.
Zelf vond ik het ook fijn om de eerste bijeenkomst erbij te zijn en deed het me goed om zoveel enthousiasme te zien. Er zijn jullie nu bepaalde handvaten aangereikt...doe er ook wat mee! Ik wens iedereen heel veel suc6 met het bewerkstelligen van zijn doelstellingen en we zien ons beslist nog wel een keertje!
P.S. ik had de raad van Ptjor opgevolgd en ben na afloop NIET naar de Mc Donad's geweest! Wel bij de Burgerking, maar dat is niet hetzelfde, toch?