AndroidHealthClinic

Aankondiging Kandidaten Holland's got powerliftingtalent gezocht!

is hoe strakker, hoe beter ?

Als je ze van Pjotr medium hebt dan wil je niet strakker meer hoor:eek:
Maar hoe strakker hoe beter maar als je ze te lang om je benen houd dan vallen ze eraf:D.

Iedereen veranderde in een klein meisje toen de wraps omgedaan werden door Pjotr.

Vond het een gezellige dag en veel geleerd, hopelijk dat mijn knie de volgende keer helemaal herstelt is want ik kwam niet op diepte, zal het er eens over hebben met de sport fysio hoe en wat ik nou kan doen om dat te veranderen.

Ik wil de mannen bedanken die het mogelijk gemaakt hebben en ik kijk al ernaar uit naar de volgende training.
Groetjes van de jongen met het rode shirt van Animal :cool:

Bij deze doop ik je: PR zonder straps!:D

Haha volgende training ga ik daar bruut overheen dat beloof ik je, die barbells daar houden veel beter vast dan bij ons in de sportschool, daar liet ik vorige week nog 160kg vallen en dat vonden ze niet leuk op een normale vloer + beetje magnesium doet wonderen

• Topic Starter Topic Starter
Fijn om zoveel positieve reacties te lezen over de eerste bijeenkomst! :)

De sfeer gisteren was prima, en het enthousiasme straalde van iedereen af!
Ik heb veel jongeren gezien die al op een vrij hoog niveau zaten wat kracht en techniek betreft en bij anderen zullen nog de puntjes op de i gezet moeten worden. Maar dat is geen probleem, mede daarvoor is dit initiatief in het leven geroepen. De toekomst is in elk geval veelbelovend!

Pjotr heeft mooie plannen met de junioren en ik hoop dat de groep nog groter zal worden. Als je dus nog iemand weet die belangstelling heeft, neem hem of haar dan een volgende keer mee, hoe meer zielen hoe meer vreugde ;)
Er zijn zo'n 8 bijeenkomsten per jaar gepland in Papendal en ik hoop dat Pjotr op jullie aanwezigheid zal kunnen blijven rekenen, in elk geval kunnen jullie op hem rekenen!

Leuk ook dat Gijs aanwezig was, hij weet met de nodige humor iedereen wel te motiveren en doet altijd zelf ook goed mee!
Ook fijn dat Pardeep - net terug van het WEC, waar hij nog 1e werd! - op een vrije dag paraat stond om iedereen met raad en daad bij te staan.

Zelf vond ik het ook fijn om de eerste bijeenkomst erbij te zijn en deed het me goed om zoveel enthousiasme te zien. Er zijn jullie nu bepaalde handvaten aangereikt...doe er ook wat mee! Ik wens iedereen heel veel suc6 met het bewerkstelligen van zijn doelstellingen en we zien ons beslist nog wel een keertje! :)

P.S. ik had de raad van Ptjor opgevolgd en ben na afloop NIET naar de Mc Donad's geweest! Wel bij de Burgerking, maar dat is niet hetzelfde, toch? ;)

Laatst bewerkt:
Tot dan Huggy. :thumb:

Fijn om zoveel positieve reacties te lezen over de eerste bijeenkomst! :)

De sfeer gisteren was prima, en het enthousiasme straalde van iedereen af!
Ik heb veel jongeren gezien die al op een vrij hoog niveau zaten wat kracht en techniek betreft en bij anderen zullen nog de puntjes op de i gezet moeten worden. Maar dat is geen probleem, mede daarvoor is dit initiatief in het leven geroepen. De toekomst is in elk geval veelbelovend!

Pjotr heeft mooie plannen met de junioren en ik hoop dat de groep nog groter zal worden. Als je dus nog iemand weet die belangstelling heeft, neem hem of haar dan een volgende keer mee, hoe meer zielen hoe meer vreugde ;)
Er zijn zo'n 8 bijeenkomsten per jaar gepland in Papendal en ik hoop dat Pjotr op jullie aanwezigheid zal kunnen blijven rekenen, in elk geval kunnen jullie op hem rekenen!

Leuk ook dat Gijs aanwezig was, hij weet met de nodige humor iedereen wel te motiveren en doet altijd zelf ook goed mee!
Ook fijn dat Pardeep - net terug van het WEC, waar hij nog 1e werd! - op een vrije dag paraat stond om iedereen met raad en daad bij te staan.

Zelf vond ik het ook fijn om de eerste bijeenkomst erbij te zijn en deed het me goed om zoveel enthousiasme te zien. Er zijn jullie nu bepaalde handvaten aangereikt...doe er ook wat mee! Ik wens iedereen heel veel suc6 met het bewerkstelligen van zijn doelstellingen en we zien ons beslist nog wel een keertje! :)

P.S. ik had de raad van Ptjor opgevolgd en ben na afloop NIET naar de Mc Donad's geweest! Wel bij de Burgerking, maar dat is niet hetzelfde, toch? ;)

Ja de burgerking, dat mag wel hahahahaha

Als je ze van Pjotr medium hebt dan wil je niet strakker meer hoor:eek:
Maar hoe strakker hoe beter maar als je ze te lang om je benen houd dan vallen ze eraf:D.

Iedereen veranderde in een klein meisje toen de wraps omgedaan werden door Pjotr.

Vond het een gezellige dag en veel geleerd, hopelijk dat mijn knie de volgende keer helemaal herstelt is want ik kwam niet op diepte, zal het er eens over hebben met de sport fysio hoe en wat ik nou kan doen om dat te veranderen.

Ik wil de mannen bedanken die het mogelijk gemaakt hebben en ik kijk al ernaar uit naar de volgende training.
Groetjes van de jongen met het rode shirt van Animal :cool:

hey ja leuk dat je er was volgende keer gaan we eens flink sleutelen aan je techniek, je hebt al genoeg pure kracht.
Dus dat gaat helemaal goed komen nu de techniek erin slijten en dan komen de kilos vanzelf wel

Is die jongen uit Groningen die ik een lift heb gegeven van 50mtr, nog een beetje "snel" thuisgeraakt..? ;)

Half 8 precies thuis ;)

Nog bedankt voor de 'ride'.

Ik ben trouwens erg benieuwd naar de foto's!

Dan was je maar iets later dan ik thuis ik kwam 10 over 7 aankakken.

heb trouwens heel veel spierpijn in mijn billen (zit nu op een kussentje) xD

Wij om 19:00 uur ongeveer, na een korte "low kcal" stop bij de Mac. :D
NEt op tijd voor de aardappelen met prei en een bal gehakt (Nick) en de zelfgemaakte tomatensoep (Ikke) :roflol:

Foto's waren de meeste van mislukt bij mij...
Een paar goede(?) van Chopper heb ik in zijn log gezet.
Ik heb nog wel een paar goede, maar weet niet of ik die "zomaar" kan plaatsen...

Wij om 19:00 uur ongeveer, na een korte "low kcal" stop bij de Mac. :D
NEt op tijd voor de aardappelen met prei en een bal gehakt (Nick) en de zelfgemaakte tomatensoep (Ikke) :roflol:

Foto's waren de meeste van mislukt bij mij...
Een paar goede(?) van Chopper heb ik in zijn log gezet.
Ik heb nog wel een paar goede, maar weet niet of ik die "zomaar" kan plaatsen...

Haha allemaal mac fans hier:D

stond er niet op het blaadje waar we allemaal ons naam op hebben geschreven: dat we het goed vonden dat foto's/video online gepubliceerd mochten worden, of ben ik de enige die de kleine lettertjes gelezen heb?

What the hell.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uploaded with ImageShack.us

Andere foto's van het Deadliften waren echt te donker... :o
Tijdens het bankdrukken ben ik vergeten foto's te maken... :o

wel mooi dat iedereen het heeft over de knie banden :p
ik heb het zelf ook daar voor de eerste keer ervaren
damn dat viel echt tegen zeg :D

Was wel echt een hele mooie middag, wat mensen leren kennen van dbb
uiteraard werd er hier en daar nog ecto rond gegooid door de zaal.
veel gelachen maar uiteraard ook druk bezig geweest met tillen
Veel techniek tips gehad, helaas blijft mijn bench techniek nog kloten
moet ik toch wel echt goed aan gaan werken nog.

kijk ook al uit naar de volgende keer
cant wait :D

zijn er nog meer foto's ?

Mooie foto's :D
Ben benieuwd naar de filmpjes :D

Komen meer foto's aan jongens. De jongen die erbij was met de pet op... die de hele tijd foto's heeft gemaakt, heeft die foto's met mijn camera gemaakt... zal ze z.s.m even uploaden!

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

Ik vond het ook een erg leerzame dag, heb veel tips gekregen m.b.t techniek en begin nu het low bar squatten wat beter te kunnen. Wat kracht betreft niet echt extreme dingen laten zien maar voelde me ook niet echt sterk. Iig een leerzame dag en heb alweer zin in de volgende keer.

En Pjotr natuurlijk hartstikke bedankt!

Geen haast vriend :D
Ga je ze in een album zetten of zo?

Terug
Naar boven