MuscleMeat

Aankondiging Kandidaten Holland's got powerliftingtalent gezocht!

• Topic Starter Topic Starter
limboland, moet 7x overstappen (bus+trein) en 3:30 reizen mits ik ALLE aansluitingen haal zonder enige vertraging (dat haal je dus nooit, kan net zo goed 5 uur duren als je er 3 mist)

plus ik train pas 2 weken dus ik kom maar net boven de 300 totaal waarschijnlijk..

Ik kom ook uit Limboland (Landgraaf) en rij morgen ook naar Papendal en heb nog twee plekken vrij...dus...:)

Laatst bewerkt:
haha ja bied je iets aan reageren ze niet:P ik heb ook vervoer geregeld :)
hoeft mijn pa tenminste niet te rijden.

niet iedereen zit non stop op DBB ;) (toch..? of wel..?)

niet iedereen zit non stop op DBB ;) (toch..? of wel..?)

Dat klopt! ;)
Maar Doo zat wel nog op het forum toen ik mijn bericht plaatste...want ik plaatste mijn bericht slechts enkele minuten later.

Ik denk dat e.e.a. ook te maken heeft met hoe graag je iets wilt!
Vaak wordt er te zeer in beperkingen gedacht, terwijl er vaak volop mogelijkheden zijn.

Als ik lees dat voor sommigen de afstand een probleem is, dan vraag ik me af hoe powerlifters in de U.S.A het doen, als die een nationaal kampioenschap hebben...reis maar eens effies van bijvoorbeeld Chicago naar Los Angelos (routte 66) dan ben je 3300km onder weg! :eek:

Pjotr van den Hoek reist in november voor een WK PL de halve wereld af, helemaal naar Zuid-Afrika...dát is pas een afstand ;)

Papendal in Arnhem ligt centraal in NL, bij de belastingdienst zeggen ze: "leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker", welnu de NPB maakt het leuk & makkelijk! :p

Dat is een WK...

Als je met zo'n verbinding iets mist ben je alweer een half uur verder etc etc, schiet niet op om 4 uur onderweg te zijn voor een training toch?

Laatst bewerkt:
Dat doet me denken aan mino die toen in groningen zoveel telaat kwam door het openbaarvervoer dat we al aan het 3e onderdeel begonnen waren.

Dat is een WK...

Als je met zo'n verbinding iets mist ben je alweer een half uur verder etc etc, schiet niet op om 4 uur onderweg te zijn voor een training toch?

Inderdaad dat is een WK, en denk je dat Pjotr niet eerst eens heeft moeten trainen om op zo'n niveau te komen en offers ervoor heeft moeten brengen?
Hij rijdt iedere vrijdag van Nijmegen naar Noord-Scharwoude in Noord-Holland om te trainen bij Sparctacus o.l.v. de legendarische powerliftcoach Henk Keizer.

Vanuit alle windrichtingen van NL gaan er morgen mensen naar Papendal, de datum's worden weken van te voren bekend gemaakt...dan kun je dus niet stellen dat je niet de mogelijkheid hebt om iets te regelen. Als je dan één dag van te voren kenbaar maakt dat je een probleem hebt met je vervoer, ben je wel vrij laat met dat probleem kenbaar te maken, of zie ik dit nu te zeer zwart/wit? ;)

Ik blijf erbij dat alles valt of staat met hoe graag je iets wilt en wat je er voor over hebt!
Hoe dan ook, als je iets wilt bereiken zul je er iets voor moeten doen èn laten :p

Ik neem jullie niks kwalijk hoor.

hey laten we het gezellig houden hier.

Maarre morgen is het zover, niet te laat wezen he.

tot morgen 12:30 aanvang

ben ik de enige die zenuwachtig is ???
weet nog niet helemaal wat ik moet verwachten morgen :angstig:

zenuwachtig nee, ma ben wel benieuwd wat we gaan doen enzo en hoe veel man er aanwezig zullen zijn. shit dak vanavond feest heb waar ik wel naar toe. komt nie goed uit maarja..

Dat klopt! ;)
Maar Doo zat wel nog op het forum toen ik mijn bericht plaatste...want ik plaatste mijn bericht slechts enkele minuten later.

Ik denk dat e.e.a. ook te maken heeft met hoe graag je iets wilt!
Vaak wordt er te zeer in beperkingen gedacht, terwijl er vaak volop mogelijkheden zijn.

Als ik lees dat voor sommigen de afstand een probleem is, dan vraag ik me af hoe powerlifters in de U.S.A het doen, als die een nationaal kampioenschap hebben...reis maar eens effies van bijvoorbeeld Chicago naar Los Angelos (routte 66) dan ben je 3300km onder weg! :eek:

Pjotr van den Hoek reist in november voor een WK PL de halve wereld af, helemaal naar Zuid-Afrika...dát is pas een afstand ;)

Papendal in Arnhem ligt centraal in NL, bij de belastingdienst zeggen ze: "leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker", welnu de NPB maakt het leuk & makkelijk! :p

Nee nee vriend, ik heb je bericht niet gelezen ;).. Om half 2 zat ik namelijk te eten, daarna naar de sportschool en toen naar huis (3u reizen).

Het lijkt me leuk om mee te gaan, alleen ben ik echt een noob.. Als ik wat hulp kan krijgen met techniek enzo lijkt het me top om mee te gaan! Alleen qua gewichten is het voor mij natuurlijke een hele onzekere boel.

12:30 aanvang en tot hoe laat? + hoe lang is dat rijden (schat 1,5u?)? Heb namelijk mijn pa beloofd dat ik bij hem zou eten.

PM me als je dit nog op tijd leest please...

Papendallaan Arhnem was het toch ? Voordat ik weer verkeerd rijd ....

Nee nee vriend, ik heb je bericht niet gelezen ;).. Om half 2 zat ik namelijk te eten, daarna naar de sportschool en toen naar huis (3u reizen).

Het lijkt me leuk om mee te gaan, alleen ben ik echt een noob.. Als ik wat hulp kan krijgen met techniek enzo lijkt het me top om mee te gaan! Alleen qua gewichten is het voor mij natuurlijke een hele onzekere boel.

12:30 aanvang en tot hoe laat? + hoe lang is dat rijden (schat 1,5u?)? Heb namelijk mijn pa beloofd dat ik bij hem zou eten.

PM me als je dit nog op tijd leest please...

je moet nog niet aan gewichten denken dat maakt helemaal niet uit! tuurlijk is het k*t als je de minste bent van de groep. maar we gaan er heen om te leren. als het je wat lijkt en je kan moet je gewoon gaan! je kan later altijd nog zeggen, ''ik stop ermee!'' maar probeer het in ieder geval.

je moet nog niet aan gewichten denken dat maakt helemaal niet uit! tuurlijk is het k*t als je de minste bent van de groep. maar we gaan er heen om te leren. als het je wat lijkt en je kan moet je gewoon gaan! je kan later altijd nog zeggen, ''ik stop ermee!'' maar probeer het in ieder geval.

hmms niet alleen proberen enne niet stoppen.
Iedereen moet ergens beginnen en dan doortrainen dan word je sterk

hmms niet alleen proberen enne niet stoppen.
Iedereen moet ergens beginnen en dan doortrainen dan word je sterk

klopt. maar ik bedoel als je nog beetje twijfelt moet je dat niet doet vanwege de gewichten. die komen later wel.

Terug
Naar boven