AndroidHealthClinic

Aankondiging Kandidaten Holland's got powerliftingtalent gezocht!

Filmpjes uploaden wordt idd wat lastiger duurt echt verschrikkelijk lang... ff kijken hoe ik dat ga doen!

En @Dave: waarom doe je nog geen wedstrijden man! Met suit buig je toch al een heel eind richting de 260kg en je weegt ook niet meer dan 90 kg toch? en 19 jaar!

Hmm hoeveel filmpjes zijn het? Anders misschien als je meerdere filmpjes per persoon hebt in een mapje doen en die hele map (zip/rar) via megaupload uploaden?

Of als het niet een veel te groot bestand is gewoon alles in een zip/rar uploaden dan kan iedereen zn eigen filmpjes eruit halen.

Filmpjes uploaden wordt idd wat lastiger duurt echt verschrikkelijk lang... ff kijken hoe ik dat ga doen!

En @Dave: waarom doe je nog geen wedstrijden man! Met suit buig je toch al een heel eind richting de 260kg en je weegt ook niet meer dan 90 kg toch? en 19 jaar!

Pak je zoveel meer als je suit aanhebt:eek:

ja goed idee, zal eens kijken! De cameraman is trouwens vergeten om jou 260 te filmen zag ik net, alleen je 240 staat erop! En van Chopper is er niets gefilmd van het kniebuigen.. weet ook niet wat die allemaal heeft gedaan met die camera:p

denk dat er nog wel meer inzit aangezien dit mn eerste keer met banden was. wedstrijden lijken me wel leuk ja, wie weet;)

denk dat er nog wel meer inzit aangezien dit mn eerste keer met banden was. wedstrijden lijken me wel leuk ja, wie weet;)

mooie eerste x dan, nog ffies oefenen om te lachen als die banden op medium worden gebonden, dan gaat het helemaal goed komen:D

Ik zie ook nu pas dat je 19 bent, had dat echt niet verwacht.
Staat die daar in ze v-hals trui, zwembroek en op korte sokjes 220 te squatten haha.

Pak je zoveel meer als je suit aanhebt:eek:

pardeep vertelde dat ie met suit en bandages zo'n 60 kilo meer kan. dus hij heeft 220 met bandages gedaan, dus met suit kan die daar miss nog wel 30/40 kilo op gooien. maar dat scheelt natuurlijk per persoon.

mijn max met alleen banden ligt op 205 en mijn max met suit is 245 daar tussenin zat wel een maand extra training volgens het schema Smolov maar denk toch dat ik er zeker 25/30 kg uit haal

oke heftig heftig, dan lijkt het nog wat als ik ga squaten xD

hahaha ja tis wel wennen hoor... je moet er wel mee leren werken

Is dit alleen voor mannen of mogen vrouwen ook meedoen? :o

Hallo Sanne,

ik zie hier verschillende reacties op.
Maar van mij uit ben je van harte welkom.
je kan het altijd uitproberen en wie weet vind je het leuk.
Dus ik pm je nog effe.

vr gr pjotr

Net rug weer getraind, zonder straps 150kg ging 5x dus ik d8 pak 180 maar omdat ik geen magnesium heb in de sportschool gleden ze uit mijn handjes xD BOEM! toen maar met straps had ik het net niet gehaald.

Daarna voor het eerst SUMO deadlifts gedaan, is nog lastiger dan ik d8 xD één ervaren bodybuilder hielp me erbij maar ging alsnog moeilijk :P.

Hmm misschien maar eens gaan loggen in één eigen topic.

Vind ik ook Pjotr, gewoon x proberen en ze kan dan nog altijd bedenken of ze het wel of niet leuk vind. Misschien is de stap makkelijker als er meer vrouwen/jonge dames mee trainen ipv. al die wandelende testosteron bommen

ik ben trouwens de dude in het midden met het zwarte g-star shirt, topic is trouwens redelijk actief

Hallo Sanne,

ik zie hier verschillende reacties op.
Maar van mij uit ben je van harte welkom.
je kan het altijd uitproberen en wie weet vind je het leuk.
Dus ik pm je nog effe.

vr gr pjotr

Mail verstuurd. Bedankt! :D

Vind ik ook Pjotr, gewoon x proberen en ze kan dan nog altijd bedenken of ze het wel of niet leuk vind. Misschien is de stap makkelijker als er meer vrouwen/jonge dames mee trainen ipv. al die wandelende testosteron bommen

Stap is al gemaakt hoor haha ik wou weten of vrouwen ook welkom waren en dat is dus wel zo.. ookal zullen er vast wel mannen zijn die dit niet willen. ;) Maar ik ben (hopelijk) dan ook aanwezig in November!

Tuurlijk ben je welkom... iedereen die fanatiek tilt... of ervoor open staat om het te leren is welkom denk ik!

Stap is al gemaakt hoor haha ik wou weten of vrouwen ook welkom waren en dat is dus wel zo.. ookal zullen er vast wel mannen zijn die dit niet willen. ;) Maar ik ben (hopelijk) dan ook aanwezig in November!

waarom zullen mannen dat niet willen? ik vind het altijd erg leuk als ik vrouwen/jonge dames fanatiek zie trainen, is weer eens wat anders dan mannen in het krachthonk:D
Hoor wel van veel vrouwen/ jonge dames dat ze wat onzeker zijn omdat ze meestal als enige vrouw in het krachthonk trainen maar als ze eenmaal een tijdje trainen hebben ze door dat geen enkele man er moeite mee heeft.
Alleen af en toe zijn er wat jongens die vervelende opmerkingen maken, maar je hebt er altijd rotte appels tussen.
Tot november dan :D

Sanne, hoe meer meiden hoe meer vreugt lijkt mij, dat doet menig man goed en flinke lifts zullen er worden gezet door een flink test boost :cool:.

nvm ik weet al waarom het niet kan xD

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven