XXL Nutrition

Aankondiging Kandidaten Holland's got powerliftingtalent gezocht!

ik verheug me er in ieder geval op :D

Ik ben er nog nooit eerder geweest, waar moet ik ergens het terrein op cq melden

gewoon binnen lopen bij het bord ''olympic training centre'' daar het meest afgelegen zaaltje achter de vechtsporters :)

of gewoon de dikke lui met overvolle tassen volgen :o

gewoon binnen lopen bij het bord ''olympic training centre'' daar het meest afgelegen zaaltje achter de vechtsporters :)

of gewoon de dikke lui met overvolle tassen volgen :o

Ik word vast erg verlegen , niet mij pesten omdat ik limburger ben he? Grote mannen met harde g zijn angstaanjagend

omdat het allemaal op zondag is mag ik niet meedoen van mijn ma ):

huh huh wat dik WIE NOEMT ME DIK?? HOU ME TEGEN DAN JONGUH

ik durf niet :(

maar op de stang staan hoeft niet, zijn wel wat veiligere trucjes

kom je nu mee? Nadat ik al een trauma heb van knockout gaan onder de stang? lekker bezig!

kom je nu mee? Nadat ik al een trauma heb van knockout gaan onder de stang? lekker bezig!

en dan ga je me klein noemen als ik achter je sta te vangen zal ik dat zeker even onthouden :D:D:D

maar we kijkenw el even wat het probleem is zondag, met opd eborst komen denk dat je verkeerd zakt.

sorry pjotr! je bent dan wel iets kleiner maar je bent wel heel heel heel erg sterk! :eek:

Denk dat 2x trainen wel een hoop op gaat leveren met t shirt :)

van fouten leer je het meest :D

Klopt, maar dan is t wel handig als je weet wat je fout doet, feedback die ik krijg:
Robert: Da ging nie zo goe he
Simon: Die shirts zijn voor homo's

Leerzaam :D

Rijd trouwens alleen in mn smartje, iemand nog een lift nodig vanaf het station

Rijd trouwens alleen in mn smartje, iemand nog een lift nodig vanaf het station
Zou mij niet verkeerd uitkomen. Ik kan om 10:50 op station Arnhem staan, dat is 10:55 bij dat ophaalpunt (sonsbeekzijde). Als je dat wat te laat vindt kan ik nog een trein eerder nemen en dan ben ik nog op tijd voor de bus naar Papendal.

Trouwens, is er bij Roderick nog steeds wat aan het handje?

10:55 moet wel goed zijn, tis 10 minuten rijden, zijn we 5 minutjes "op tijd" :o

Roderick zn hand is allang weer goed, maar is nog flink aan t cutten, bankt nu wel 3x10x120 laatste keer dan ik m sprak. Wilt nog ff door cutten voor zn abs en daarna bench only gaan doen.

10:55 moet wel goed zijn, tis 10 minuten rijden, zijn we 5 minutjes "op tijd" :o

Roderick zn hand is allang weer goed, maar is nog flink aan t cutten, bankt nu wel 3x10x120 laatste keer dan ik m sprak. Wilt nog ff door cutten voor zn abs en daarna bench only gaan doen.

Ok nice! Zie je morgen dan, zal me haasten naar de bushalte.

Terug
Naar boven