- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon binnen lopen bij het bord ''olympic training centre'' daar het meest afgelegen zaaltje achter de vechtsporters
of gewoon de dikke lui met overvolle tassen volgen![]()
Ik word vast erg verlegen , niet mij pesten omdat ik limburger ben he? Grote mannen met harde g zijn angstaanjagend

Nee hoor zijn allemaal lieve grote knuffelberen, behalve pjotr, die is wat kleiner![]()

Wel ik zie dat ik bij jou dus de banden aan mag trekken en aangezien ik zo klein ben zal het je vast geen pijn doen.![]()

huh huh wat dik WIE NOEMT ME DIK?? HOU ME TEGEN DAN JONGUH
kom je nu mee? Nadat ik al een trauma heb van knockout gaan onder de stang? lekker bezig!

sorry pjotr! je bent dan wel iets kleiner maar je bent wel heel heel heel erg sterk!
Denk dat 2x trainen wel een hoop op gaat leveren met t shirt![]()
Zou mij niet verkeerd uitkomen. Ik kan om 10:50 op station Arnhem staan, dat is 10:55 bij dat ophaalpunt (sonsbeekzijde). Als je dat wat te laat vindt kan ik nog een trein eerder nemen en dan ben ik nog op tijd voor de bus naar Papendal.Rijd trouwens alleen in mn smartje, iemand nog een lift nodig vanaf het station
10:55 moet wel goed zijn, tis 10 minuten rijden, zijn we 5 minutjes "op tijd"
Roderick zn hand is allang weer goed, maar is nog flink aan t cutten, bankt nu wel 3x10x120 laatste keer dan ik m sprak. Wilt nog ff door cutten voor zn abs en daarna bench only gaan doen.