Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gaat goed kane
IM BACK MOTHA****A, READY TOYOUR LOG TO SANCA PROPORTIONS

stond aardig in't zweet
Ook maakte hij een vergelijking dat mensen zonder belt aan de AAS zitten
crazy mofo's toch 
Deze keer kwam er een gozer zeiken tegen men trainingspartner dat hij een gordel moest dragen, en ik dus ook. Tegenargumenten van dat zo je onderrug niet sterker werd, stond hem niet aan en hij zei, "wilt ge mijn onderrug misschien is testen ??"Ook maakte hij een vergelijking dat mensen zonder belt aan de AAS zitten
crazy mofo's toch
![]()

Rug & Biceps
Pull up's
3*6*BW
Deadlift
8*70
5*90
3*115
5*100
Bor's
3*6*70
Seated cable rows
10*60
2*6*70
Hypers
10*25
2*8*35
BB curls
8*30
6*35
3*40
DB hammer curls
8*12
7*14
6*14
Geen pr's maar wel lekkere trainingstond aardig in't zweet
![]()
Deze keer kwam er een gozer zeiken tegen men trainingspartner dat hij een gordel moest dragen, en ik dus ook. Tegenargumenten van dat zo je onderrug niet sterker werd, stond hem niet aan en hij zei, "wilt ge mijn onderrug misschien is testen ??"Ook maakte hij een vergelijking dat mensen zonder belt aan de AAS zitten
crazy mofo's toch
![]()

Ja idd met rug pak je ook veel biceps mee. Persoonlijk vind ik het niet zo een goede combi, ik deed altijd liever borst biceps.Inderdaad de 1 zegt zus de andere zo, gewoon trainen en niet b**chen
BB curls deed ik met bill star 6*40 ofzo dusja als je eerst rug hebt gepwned zijn ze ook al wat gesloopt![]()

Inderdaad shortyke tijdens blok en exaams je gewoon helemaal suf eten, trainen en voorderest zo weinig mogelijk fysieke inspanninge levereni
it
![]()
Mja we zien wel
Trouwens net PR gezet op de weeschaal
80.2 kg na een vreetfestijn en massa's water. Ga het komende uur veel naar de wc mogenNormaal weeg ik me wel 's morgens maar nu weet ik hoe het voelt om 80 kg met je mee te zeulen
![]()
![]()
normaal ben ik 88stond gister avond op de weegschaal voor het eerst boven de 90 kg gekomennormaal ben ik 88