AndroidHealthClinic

Kane's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Rack pull op benendag? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Rug & Biceps

Pull up's
3*6*BW

Deadlift
8*70
5*90
3*115
5*100
:grumble:

Bor's
3*6*70

Seated cable rows
10*60
2*6*70

Hypers
10*25
2*8*35

BB curls
8*30
6*35
3*40

DB hammer curls
8*12
7*14
6*14

Geen pr's maar wel lekkere training :p stond aardig in't zweet :eek:
Deze keer kwam er een gozer zeiken tegen men trainingspartner dat hij een gordel moest dragen, en ik dus ook. Tegenargumenten van dat zo je onderrug niet sterker werd, stond hem niet aan en hij zei, "wilt ge mijn onderrug misschien is testen ??" :roflol: Ook maakte hij een vergelijking dat mensen zonder belt aan de AAS zitten :roflol: crazy mofo's toch :D

Ik zweer het de meeste mensen in de gym sporen niet:P
Nice bb curls

Inderdaad de 1 zegt zus de andere zo, gewoon trainen en niet b**chen :D
BB curls deed ik met bill star 6*40 ofzo dusja als je eerst rug hebt gepwned zijn ze ook al wat gesloopt :D

Deze keer kwam er een gozer zeiken tegen men trainingspartner dat hij een gordel moest dragen, en ik dus ook. Tegenargumenten van dat zo je onderrug niet sterker werd, stond hem niet aan en hij zei, "wilt ge mijn onderrug misschien is testen ??" :roflol: Ook maakte hij een vergelijking dat mensen zonder belt aan de AAS zitten :roflol: crazy mofo's toch :D

:roflol:

Waarom ben je niet voor rackpulls gegaan?

Rug & Biceps

Pull up's
3*6*BW

Deadlift
8*70
5*90
3*115
5*100
:grumble:

Bor's
3*6*70

Seated cable rows
10*60
2*6*70

Hypers
10*25
2*8*35

BB curls
8*30
6*35
3*40

DB hammer curls
8*12
7*14
6*14

Geen pr's maar wel lekkere training :p stond aardig in't zweet :eek:

Gewoon even doortrainen en hem volgende keer een klets verkopen

Inderdaad de 1 zegt zus de andere zo, gewoon trainen en niet b**chen :D
BB curls deed ik met bill star 6*40 ofzo dusja als je eerst rug hebt gepwned zijn ze ook al wat gesloopt :D
Ja idd met rug pak je ook veel biceps mee. Persoonlijk vind ik het niet zo een goede combi, ik deed altijd liever borst biceps.
6x40bb curl is trouwens wel goed or. Ga je dan met de barbell helemaal omlaag of...?
Hoeveel curl je met dumbbells op de normale manier(dus niet hammer)

db curls doe ik 8*16 en 4*18 maar als ik op maandag combo borst/biceps doe zijn men biceps nog lam tegen woensdag en hindert dat men rug. Daarom is dit beter volgens mij, maar ga deze split niet meer lang doen. Tot eind februari ofzo en dan terug bill star achtig traine :D

Hoezo niet lang meer?
En ga je dan echt bill doen met oplaad weken enzo of gewoon full body.

In februari ofzo, als men exaams gedaan zijn, terug rustig opbouwen naar oud billstar niveau + meer assistance zoals kuiten hamstrings en dergelijke. Bevalt me meer vooral squats mis ik, 1 keer in de week aint enough :D

Al moet je niet teveel assistence doen denk ik...

Mja we zien wel :p
Trouwens net PR gezet op de weeschaal :D
80.2 kg na een vreetfestijn en massa's water. Ga het komende uur veel naar de wc mogen :coffeepc: Normaal weeg ik me wel 's morgens maar nu weet ik hoe het voelt om 80 kg met je mee te zeulen :eek: :D

Ik heb eergisteren na een 2de kerstmaaltijd voor de eerste kee rin men leven de 65 zien verschijnen op mijn weegschaal :d

What a joyfull moment :) Doel was 65 te wegen tegen eind van't jaar... alsk zo verder eet de komende dagen geraak ik daar misschien nog wel:D

Inderdaad shortyke tijdens blok en exaams je gewoon helemaal suf eten, trainen en voorderest zo weinig mogelijk fysieke inspanninge leveren :p i :heart: it :D

Mja we zien wel :p
Trouwens net PR gezet op de weeschaal :D
80.2 kg na een vreetfestijn en massa's water. Ga het komende uur veel naar de wc mogen :coffeepc: Normaal weeg ik me wel 's morgens maar nu weet ik hoe het voelt om 80 kg met je mee te zeulen :eek: :D

stond gister avond op de weegschaal voor het eerst boven de 90 kg gekomen :p normaal ben ik 88

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven