AndroidHealthClinic

Kathlinoo's Log 🍑

Bezoekers in dit topic

Ik wil best een foto van mij ruilen voor een filmpje waarin jij jambers nadoet vind je dat een goede deal?
Nee.
Daar is iets voor uitgevonden genaamd: Oxandrolone :)
200w.gif

Ik heb ook geen ballen ???
Knikkers tellen ook!
Jij haalt alles uit een spuitje tfoe.
 
Laatst bewerkt:
Je doet het hartstikke goed wees niet zo streng voor jezelf.
P.S. je hebt wel ballen maar dat zijn andere ballen.

Ik wil best een foto van mij ruilen voor een filmpje waarin jij jambers nadoet vind je dat een goede deal?
Met ons wil je blijkbaar niet ruilen.
 
Training 03.10.2022

Training 05/10/2022

Vanmorgen naar de gym gegaan voor een UB training. Deze stond normaal gisteren op de planning maar het is er niet van gekomen.
De training makes no sense whatsoever :emo: Wou een paar nieuwe dingetjes proberen, kijken welke rug oefeningen ik in mijn schema zou kunnen stoppen ter afwisseling dus het is een beetje een allegaartje geworden.

Straks dan terug voor een LB training.

Pulls
Ik kreeg de indruk dat die facepulls, sinds ik ze ben beginnen doen zoals het hoort, pijnlijke steken in mijn nek en schouders veroorzaakten. Dus ik ga terug gewoon "pulls" (weet ik veel wat de correcte naam is :o) doen.
12 x 27 kg
15 x 32 kg
12 x 36 kg

10 x 41 kg

Bent Over Row
Eerst staand gedaan, lukte voor geen meter. Dan een eigen constructie gemaakt zodat ik ze al liggend op een bankje kon doen: lukte ook voor geen meter :roflol:
3 x 10 x 20 kg

Lat Pulldown
Met een lat blaster heet dat kennelijk
10 x 25 kg
2 x 10 x 32 kg


Seated Row
3 x 10 x 32 kg

Abs
Planks en sit-ups
 
Laatst bewerkt:
Bent Over Row
Eerst staand gedaan, lukte voor geen meter. Dan een eigen constructie gemaakt zodat ik ze al liggend op een bankje kon doen: lukte ook voor geen meter :roflol:
3 x 10 x 20 kg
In Smith machine doen of tegen een incline bankje met D-handles om de stang
 
smith lijkt me niet ideaal voor rows, krijg je zo een vast barpath die niet optimaal is voor rows toch?
 
smith lijkt me niet ideaal voor rows, krijg je zo een vast barpath die niet optimaal is voor rows toch?
De oude Smiths die bij de meeste basic fits staan, technogym geloof ik, vind ik er wel fijn voor. Je gaat ze wrs niet doen met 160 kg maar ze voelen wel goed. Als je een nieuwere basic fit hebt met Matrix Smith kun je er niet stabiel in rowen omdat de vangers niet laag genoeg komen. Tenzij je op bankjes ofzo gaat staan maar dat is me te gevaarlijk.
 
smith lijkt me niet ideaal voor rows, krijg je zo een vast barpath die niet optimaal is voor rows toch?
Wij hebben LifeFitness smith die ietwat schuin afloopt en imo perfect is voor smith rows
 
In Smith machine doen of tegen een incline bankje met D-handles om de stang
smith lijkt me niet ideaal voor rows, krijg je zo een vast barpath die niet optimaal is voor rows toch?
De oude Smiths die bij de meeste basic fits staan, technogym geloof ik, vind ik er wel fijn voor. Je gaat ze wrs niet doen met 160 kg maar ze voelen wel goed. Als je een nieuwere basic fit hebt met Matrix Smith kun je er niet stabiel in rowen omdat de vangers niet laag genoeg komen. Tenzij je op bankjes ofzo gaat staan maar dat is me te gevaarlijk.
Wij hebben LifeFitness smith die ietwat schuin afloopt en imo perfect is voor smith rows
Ik denk dat die van Matrix bij ons staan, die vangers zijn redelijk hoog idd (superkut want hip thrusten kan daardoor ook niet in die smith). Moet zo meteen toch terug dus ik ga eens kijken.
 
Ik denk dat die van Matrix bij ons staan, die vangers zijn redelijk hoog idd (superkut want hip thrusten kan daardoor ook niet in die smith). Moet zo meteen toch terug dus ik ga eens kijken.

Is 't de variant met die superdikke bar? Rotding.
 
Die smiths van matrix ‘veren’ precies. Haat die kut dingen.
 
Waarom lukte de bent over row voor geen meter? Raakte je uit balans of hield je je core niet strak?

Ben er zelf ook geen fan van hoor. Merk dat ik zoveel met mn houding bezig ben dat ik de juiste spieren niet goed voel en alsnog last van onderrug krijg.

Doe zelf een chest supported variant met bar of bent over T-bar row met een vaste stang.
Hebben ze een landmine? Dan wellicht met d-double handle of t-bar.

Ook chest supported (incline) bench rows met dumbbels. Gaan wel wat lastig want raak vaak het bankje.. moet dan wat meer met je borst over het bankje heen. Dus wat hoger liggen.

Wellicht "gewone" bent over rows met dumbbels op bankje? Dus bankje plat, 1 knie erop en arm voor arm.

 
Laatst bewerkt:
Waarom lukte de bent over row voor geen meter? Raakte je uit balans of hield je je core niet strak?
Heel die oefening voelt gewoon "gek" ofzo. Als ik bezig ben voelt het ongemakkelijk en alsof ik echt iets helemaal verkeerd aan het doen ben (misschien omdat ik een lange slungel ben) :o Ik voel mijn rug niet werken, enkel mijn schouders

Heb het eens gefilmd een tijdje terug en toen kreeg ik de opmerking dat ik ook meer mijn armen "naar achter" moet trekken, dichter bij mijn lichaam houden. Dus dat ben ik wel beginnen doen maar alsnog voel ik niets in mijn rug.

(Ik werd een beetje pissed hier omdat ik last had van m'n armen, maar is het enige filmpje dat ik ervan heb :o)
 
Heel die oefening voelt gewoon "gek" ofzo. Als ik bezig ben voelt het ongemakkelijk en alsof ik echt iets helemaal verkeerd aan het doen ben (misschien omdat ik een lange slungel ben) :o Ik voel mijn rug niet werken, enkel mijn schouders

Heb het eens gefilmd een tijdje terug en toen kreeg ik de opmerking dat ik ook meer mijn armen "naar achter" moet trekken, dichter bij mijn lichaam houden. Dus dat ben ik wel beginnen doen maar alsnog voel ik niets in mijn rug.

(Ik werd een beetje pissed hier omdat ik last had van m'n armen, maar is het enige filmpje dat ik ervan heb :o)
Tis te zien dat je pissed werd 😉

Heb zelf ook niets met die oefening. Ervaar precies hetzelfde.. ook aangegeven bij mn coach en dus andere varianten gezocht.

Gelukkig genoeg andere alternatieven. Cable rows met brede stang misschien goed alternatief?
Had mn post hierboven nog even aangepast met wat extra info

Merk iig dat goed visualiseren dat je je schouderbladen naar elkaar toetrekt (goeie retractie), alsof je een blikje fijn wilt knijpen, al heel veel scheelt.
 
Back
Naar boven