ruben45
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
hallo,
Ik had een vraag.
Hoeveel kcal zouden jullie aanraden te verbranden op een cardio apparaat in de cut?
En is het beter om interval training te doen of gewoon lage intensiteit wat je een minuut of 45 volhoud?
Ik lees zoveel verschillende dingen dat ik het eingelijk niet meer weet.
Zelf lijkt mij een lage intensiteit beter omdat je vetverbranding dat de heletijd op 1 lijn blijft en niet telkens afzakt. Als je zo hard mogelijk ren word er toch geen vet verbrand meer toch?
Als ik bij mij bij het fitness gemiddeld 10km per uur hardloop een uur lang dan verbrand ik zo'n 600kcal. Is dit best nauwkeurig of kan het er echt 100kcal naast zitten?
(Je kan gewicht en leeftijd alleen invullen)
Stel:
Ik heb 2000kcal nodig.
Ik zit in de cut dus er moet 20% af dat is 400kcal.
Ik verbrand 600kcal per dag met hardlopen.
Moet ik er dan ook weer 600kcal bij optellen of dat niet?
Ik lees overal verschillende dingen en wil het graag goed doen.
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.
MVG
Ruben
Ik had een vraag.
Hoeveel kcal zouden jullie aanraden te verbranden op een cardio apparaat in de cut?
En is het beter om interval training te doen of gewoon lage intensiteit wat je een minuut of 45 volhoud?
Ik lees zoveel verschillende dingen dat ik het eingelijk niet meer weet.
Zelf lijkt mij een lage intensiteit beter omdat je vetverbranding dat de heletijd op 1 lijn blijft en niet telkens afzakt. Als je zo hard mogelijk ren word er toch geen vet verbrand meer toch?
Als ik bij mij bij het fitness gemiddeld 10km per uur hardloop een uur lang dan verbrand ik zo'n 600kcal. Is dit best nauwkeurig of kan het er echt 100kcal naast zitten?
(Je kan gewicht en leeftijd alleen invullen)
Stel:
Ik heb 2000kcal nodig.
Ik zit in de cut dus er moet 20% af dat is 400kcal.
Ik verbrand 600kcal per dag met hardlopen.
Moet ik er dan ook weer 600kcal bij optellen of dat niet?
Ik lees overal verschillende dingen en wil het graag goed doen.
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.
MVG
Ruben