Fitness Seller

Keranos's Log

Creatine zorgt er voor dat er meer vocht in de spieren komt te zitten waardoor de eiwitten ook iets beter worden opgenomen.

'Als je zwaarder word dan word je automatisch ook sterker'

???

Ja, maar neit omdat ze zwaarder worden. Omdat ze sterker worden worden ze zwaarder imo.

• Topic Starter Topic Starter
Je hersteld sneller en je kan idd wat sterker worden ;)

jaa en van sterker worden ga je ook meer gewicht verplaatsen, dus meer verhogen of sneller of wat dan ook. Maar het is natuurlijk best wel nutteloos als je dan uiteindelijk niet meer gewicht gaat pakken, weet je zeker dat het bij jou wel aanslaat? Niet bij iedereen werkt het he...
En als je b12 te kort komt moet je meer melk drinken en evt. vitamine b pilletjes. Conditie kan je altijd verbeteren door cardio.

jaa en van sterker worden ga je ook meer gewicht verplaatsen, dus meer verhogen of sneller of wat dan ook. Maar het is natuurlijk best wel nutteloos als je dan uiteindelijk niet meer gewicht gaat pakken, weet je zeker dat het bij jou wel aanslaat? Niet bij iedereen werkt het he...
En als je b12 te kort komt moet je meer melk drinken en evt. vitamine b pilletjes. Conditie kan je altijd verbeteren door cardio.

Ik heb niet zomaar een beetje B12 tekort, dat is een ernstige ziekte, talasemie ofzo. Gewoon meer melk drinken wat jij zegt helpt niet. Ik kan cardioen wat ik wil maar dat gaat niet zo fantastisch. Dus hou maar op met dat gezeik over creatine ;)

Zijn er ook geen B12 injecties die je kunt kopen in de apotheker? Of zegt de dokter hier iets anders over?

Terug
Naar boven