AndroidHealthClinic

Keranos's Log

• Topic Starter Topic Starter
Had ik een tijdje, maar volgens de dokter had dat geen effect :eek:

Ik heb niet zomaar een beetje B12 tekort, dat is een ernstige ziekte, talasemie ofzo. Gewoon meer melk drinken wat jij zegt helpt niet. Ik kan cardioen wat ik wil maar dat gaat niet zo fantastisch. Dus hou maar op met dat gezeik over creatine ;)

Je geeft aan dat het een ernstig probleem is, verdoezel het dan niet met creatine, maar pak het aan bij de bron.

Je zal vast al bij de dokter geweest zijn, maar ik zou dat nog eens doen, ivm sport enzo.
Die man zal je misschien beter kunnen helpen dan een pot creatine die je nu verkwast.

Had ik een tijdje, maar volgens de dokter had dat geen effect :eek:

Als je een B12 tekort hebt en je krijgt injects zal je zelf het verschil merken? Als het effect niet zo lang aan hield als de dokter verwacht had moet je frequenter spuiten.

Of het is idd geen B12 tekort.

Daar moet je spuiten voor krijgen, dat heeft m'n vriendin ook nodig gehad. Wat ook kan helpen is veel rood vlees eten.

Daar moet je spuiten voor krijgen, dat heeft m'n vriendin ook nodig gehad. Wat ook kan helpen is veel rood vlees eten.

Ik eet heel veel vlees: biefstuk, ossenhaas, varkeshaas, rosbief, runderrookvlees, en nog veel meer! :D

Goed gebenchd KEranos!

netjes gedaan ;) hoop voor je dat deze methode echt de gewenste resultaten leveren ;) zou mooi zijn :D

ga je me straks nog inhalen ook XD

Goed getrained man! Als ik zo begin dan haal ik dat net niet.

Zondag 29 Juni 2008:

Vandaag een normale training omdat mn BP Schema 72 uur rust nodig heeft, ik ga uiteraard niet stilzitten in de tussentijd:

Barbell Rows:
5x30Kg
5x35Kg
5x40Kg
3x50Kg PR! :D

Military Press:
5x20Kg
5x30Kg
5x30Kg
5x30Kg

Push Press:
5x35Kg
5x35Kg
5x40Kg
2x45Kg PR! :D

Barbell Shrugs:
15x50Kg PR
15x50Kg PR

Chins:
2xBw
2xBw
1xBw

Comments:
Ging vandaag wel goed, een paar PRs, alleen het chinnen ging minder, misschien omdat ik al uitgeput was van de andere oefeningen. Over 2 dagen weer een trainingsdag van mn BP Schema. Tot dan! :D

Keranos.

Volhouden Rudy, komt goed ;)

netjes getraind ;)

gaat lekker zo te zien

Leg eens uit hoe je weekschema er dan nu uitziet :p

Terug
Naar boven