XXL Nutrition

Keranos's Log

• Topic Starter Topic Starter
Leg eens uit hoe je weekschema er dan nu uitziet :p

Nou, dat BP Schema mag maar 2x per week staat er. Ik train 3x per week dus doe ik die 2 dagen (2 weken lang) borst/tricep. En doe ik die dag die overblijft Schouders/rug :D Daarna denk ik een Full Body schema. Maar dat zien jullie dan wel.

Hopelijk helpt het je doel van de BP te bereiken... Ben wel eens benieuwd naar dat schema... Zou wel mooi zijn in 2 weken :)

Ga voor zekerheid je begint nogmaar en verwisselt zovaak van schema doe gwn een split en knal lekker door. !

keereel ga nou niet zeggen dat je niet aan split doet.
je had laatst een hele aparte dag voor alleen de biceps ingepland, als dat geen split is.
En hoe trainde je dan voor je met rippetoe begon?

keereel ga nou niet zeggen dat je niet aan split doet.
je had laatst een hele aparte dag voor alleen de biceps ingepland, als dat geen split is.
En hoe trainde je dan voor je met rippetoe begon?

Ten eerste, keereel schrijf je met 2x een e en niet 4x :roflol:

Ik had een keer 1 dag biceps gedaan maar dat bleek niet goed te zijn. Voor rippetoe kende jij me nog neit dus wist je niet wat ik deed. Dat wist ik zelf ook niet... :roflol: Toen deed ik maar wat...

Keranos.

keereel schrijf je wel degelijk met 4x een e.
.12.34

Maar kerel schrijf je met 2x een e...

Blijf gewoon Rippetoe doen man!

Maar kerel schrijf je met 2x een e...

Blijf gewoon Rippetoe doen man!

Doe ik ook nog, ben alleen nu bezig met dat BP schema, maar dat word moeilijk omdat ik volgende week op vakantie ga en als ik dan terug ben dat ik dan overnieuw moet beginnen :roflol:

Hmm ik kan voordat ik op vakantie gaan nog 2 Rippetoetrainingen afwerken...
Als alles volgens plan loopt.

Vrijdag 27 Juni 2008

Ik doe nu 2 weken lang Benchpress 6-session Periodization Routine, kijken of het werkt. Hier de tweede dag:

Bench Press:
10x25Kg
8x32.5Kg
6x35Kg
6x37.5Kg
6x40Kg
6x42.5Kg

Ging goed. Maar zoals al op die site verteld werd word het heel zwaar :D Hopelijk werkt het ook en is al deze moeite niet voor niks. Op naar de volgende training! :D

Keranos.

Wahah veel succes met groot worden van bench :S

Wat is daar :S aan?

Hmm ik kan voordat ik op vakantie gaan nog 2 Rippetoetrainingen afwerken...
Als alles volgens plan loopt.

ik kan als ik op vakantie ben als het goed is doortrainen :D
ga ik sochtends voordat ik ga ontbijten en naart stand ga lkkr de fitnessruimte in.

Vrijdag 27 Juni 2008

Ik doe nu 2 weken lang Benchpress 6-session Periodization Routine, kijken of het werkt. Hier de tweede dag:

Bench Press:
10x25Kg
8x32.5Kg
6x35Kg
6x37.5Kg
6x40Kg
6x42.5Kg

Ging goed. Maar zoals al op die site verteld werd word het heel zwaar :D Hopelijk werkt het ook en is al deze moeite niet voor niks. Op naar de volgende training! :D

Keranos.

Ik vind zelf eigenlijk dat zulke schema's meer bedoeld zijn voor wat gevorderden mensen, en dat ben jij dus zeker nog niet met alle respect. Het is de bedoeling dat je je bench met ongeveer 10/15 kilo gaat verbeteren of niet? Wat ga je doen zodra je weer vast komt te zitten? Wat ga je doen zodra je een blessure oploopt door het volgen van een dergelijk programma?

Je kan beter gewoon Rippetoe blijven volgen zoals het erbij staat, je krachtstats zijn nou niet zo indrukwekkend dat je al naar een volgend schema moet:)

Ik vind zelf eigenlijk dat zulke schema's meer bedoeld zijn voor wat gevorderden mensen, en dat ben jij dus zeker nog niet met alle respect. Het is de bedoeling dat je je bench met ongeveer 10/15 kilo gaat verbeteren of niet? Wat ga je doen zodra je weer vast komt te zitten? Wat ga je doen zodra je een blessure oploopt door het volgen van een dergelijk programma?

Je kan beter gewoon Rippetoe blijven volgen zoals het erbij staat, je krachtstats zijn nou niet zo indrukwekkend dat je al naar een volgend schema moet:)

Er staat 10-15 lbs, dat is 4,5kg tot 6,8kg :D Het schema duurt maar 2 weken, gewoon om ff te kijken. Als het neit gaat dan doe ik het ook niet meer ;)

Er staat 10-15 lbs, dat is 4,5kg tot 6,8kg :D Het schema duurt maar 2 weken, gewoon om ff te kijken. Als het neit gaat dan doe ik het ook niet meer ;)

Wat de rest ook zegt, waarom? Je wordt niet alleen groter door te benchen. Je hoeft geen werdstijden te doen, waarvoor je een sterke bench nodig hebt (neem ik aan). Gewoon riptoe, en die bench wordt langzaam wel beter.
Misschien pak je nu 5 a 10 kilo op de bench, maar wat dan? Dan sta je vervolgens weer een tijdje vast op de bench.

Terug
Naar boven