Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom doen jullie eigenlijk rippetoe, om je stats naar boven te krijgen? Want als je een mooi lichaam in verhouding wilt dan moet je geen rippetoe gaan doen.
hier ben ik het niet mee eens.
met rippetoe kan je een hele goede basis leggen, en hier kan je dan later mee verder bouwen.

ik heb nooit rippetoe gedaanJa, en hoe vaak hebben jullie hier al rippetoe gedaan of bill starr, je moet één keer stoppen he.![]()
Nee, maar Rippetoe bestaat uit 'de grote drie' De drie belangrjkste oefeningen.
Rippetoe is gewoon een goed schema voor beginners waarbij steeds kleine stapjes omhoog worden gemaakt en alles netjes uitgelijnt is bij het schema. En het brengt je gewoon naar een beetje degelijke krachtstats toe (met een fysieke basis) voordat je met wat meer ingewikkelde en wat meer uitgebreide schema's begint.
Waarom doen jullie eigenlijk rippetoe, om je stats naar boven te krijgen? Want als je een mooi lichaam in verhouding wilt dan moet je geen rippetoe gaan doen.

Rippetoe niet voor massaooh broeder..
Al die kerels in het pl-hok zijn sterk maar echt geen massa hoor!
Je snapt het wel. Ik ben geen powerlifter, ik ga voor de massa! 
Net alsof je als beginner met een splitschema meer massa pakt dan met bill star/rippetoe
En nee na een maandje trainen ben je nog steeds een beginner![]()

Daarom dat ik mij nog bij "beginner" reken 

je snapt het niet echt

Jij neemt men zin serieus op en denkt dat je nu geen beginner bent. Achja als jij met fancy schematjes wilt beginnen mij goed hoor![]()