AndroidHealthClinic

Keranos's Log

Waarom doen jullie eigenlijk rippetoe, om je stats naar boven te krijgen? Want als je een mooi lichaam in verhouding wilt dan moet je geen rippetoe gaan doen.

Nee, maar Rippetoe bestaat uit 'de grote drie' De drie belangrjkste oefeningen.

Waarom doen jullie eigenlijk rippetoe, om je stats naar boven te krijgen? Want als je een mooi lichaam in verhouding wilt dan moet je geen rippetoe gaan doen.

hier ben ik het niet mee eens.
met rippetoe kan je een hele goede basis leggen, en hier kan je dan later mee verder bouwen.

hier ben ik het niet mee eens.
met rippetoe kan je een hele goede basis leggen, en hier kan je dan later mee verder bouwen.

Ja, en hoe vaak hebben jullie hier al rippetoe gedaan of bill starr, je moet één keer stoppen he. :p

Nee, maar Rippetoe bestaat uit 'de grote drie' De drie belangrjkste oefeningen.

Net of je een gewoon schema niet uit de grote 3 kan laten bestaan?

Rippetoe is gewoon een goed schema voor beginners waarbij steeds kleine stapjes omhoog worden gemaakt en alles netjes uitgelijnt is bij het schema. En het brengt je gewoon naar een beetje degelijke krachtstats toe (met een fysieke basis) voordat je met wat meer ingewikkelde en wat meer uitgebreide schema's begint.

Rippetoe is gewoon een goed schema voor beginners waarbij steeds kleine stapjes omhoog worden gemaakt en alles netjes uitgelijnt is bij het schema. En het brengt je gewoon naar een beetje degelijke krachtstats toe (met een fysieke basis) voordat je met wat meer ingewikkelde en wat meer uitgebreide schema's begint.

Klopt!

• Topic Starter Topic Starter

Ik ben het helemaal met je eens! Als ik had geweten dat Ripptoe voor kracht was en niet voor massa dan had ik veel eerder gewisselt. Full Body lijkt me wel nice! :D

Rippetoe niet voor massa ??? ooh broeder..

Al die kerels in het pl-hok zijn sterk maar echt geen massa hoor :roflol:!

Net alsof je als beginner met een splitschema meer massa pakt dan met bill star/rippetoe :rolleyes:
En nee na een maandje trainen ben je nog steeds een beginner ;)

Achja, doen wat je denkt dat het beste voor je is :-)
Ik ga sneller vooruit met een "schema" zoals bil Starr dan dat ik er zelf één opstel... En ja dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan mijzelf :) Daarom dat ik mij nog bij "beginner" reken :)
Maar waarschijnlijk na dit schema geef ik het nog eens een poging :)

Iedereen heeft inderdaag zn eigen voorkeur ;)

Jij neemt men zin serieus op en denkt dat je nu geen beginner bent. Achja als jij met fancy schematjes wilt beginnen mij goed hoor ;)

Dus wat ga je doen? Split?

Na rippetoe Full Body denk ik :D

Terug
Naar boven