XXL Nutrition

Keranos's Log

fijne vakantie :D

• Topic Starter Topic Starter
Dank je :P

Gayste log ever als je niet verdergaat met echt trainen en dat gelulkoek van Lenn serieus neemt .
De basisoefeningen doen en goed eten . Of je nu 3 reps of 5 of 10 doet , groeien ga je wel hoor ...

Op de vakantie ga ik een nieuw schema samentellen.

Oftewel weet Keranos niet wat hij wil oftewel kiest hij niet voor zichzelf. Of je wilt een soort van rippetoe doen of je wilt split doen. Niks mis met mijn schema, mensen zoals Phenochef doen powerliften omdat hun dat leuk vinden, ik vindt split leuk maar is het daarom gelulkoek?

Als keranos wil gaan powerliften dan moet ie maar naar de powerlift hok gaan en niet hier rondhangen, wat doe jij hier eigenlijk phenochef?

Oftewel weet Keranos niet wat hij wil oftewel kiest hij niet voor zichzelf. Of je wilt een soort van rippetoe doen of je wilt split doen. Niks mis met mijn schema, mensen zoals Phenochef doen powerliften omdat hun dat leuk vinden, ik vindt split leuk maar is het daarom gelulkoek?

Als keranos wil gaan powerliften dan moet ie maar naar de powerlift hok gaan en niet hier rondhangen, wat doe jij hier eigenlijk phenochef?

Wat is de lijn die powerliften scheidt van bodybuilding ?
Kijk wat ik wil zeggen is dt Keranos een beginner is en dat die massa moeten pakken . Schema's zoals Billstarr en Rippetoe zijn daar gewoon uitermate geschikt voor . Als je amper spieren hebt , zie ik niet in waarom je al moet gaan definiëren en je tijd verliezen aan isolatie . Zorg eerst dat er wat massa iop je frame komt en dan kan je later verder werken aan eventueke definitieoefeningen .

Wat is de lijn die powerliften scheidt van bodybuilding ?
Kijk wat ik wil zeggen is dt Keranos een beginner is en dat die massa moeten pakken . Schema's zoals Billstarr en Rippetoe zijn daar gewoon uitermate geschikt voor . Als je amper spieren hebt , zie ik niet in waarom je al moet gaan definiëren en je tijd verliezen aan isolatie . Zorg eerst dat er wat massa iop je frame komt en dan kan je later verder werken aan eventueke definitieoefeningen .

Ik heb ook bill starr gedaan, maar niet meer dan 1 keer, sindsdien doe ik enkel split, bij mij is er meer dan 10kg spiermassa bijgekomen, hoe verklaar je dat dan? Split is ook heel bevorderend.

Maar heb net met trasher gepraat en hij kent keranos beter dan mij. Keranos kan idd beter even rippetoe of bill starr doen om de oefeningen beter te leren kennen. Wist niet dat hij nog zo'n jonge beginner was.

Laatst bewerkt:
haha omg kijk ze log dan door lenn, wat denk je, een beest met 5x 60kg squats?

idd jean. En geen progressie maken op bill starr? Vreemd verhaal, iedereen die zich aan het schema houd en voldoende eet maakt er goede progressie op.

Komt wel goed met die knul joh. Motivatie en plezier is er. Dat het belangrijkst;)

haha omg kijk ze log dan door lenn, wat denk je, een beest met 5x 60kg squats?

haha omg kijk he jean, hij vroeg mijn schema, wist ik veel dat hij mijn schema ging volgen, zag dat vandaag pas. Dacht dat hij er gwn oefeningen uit ging halen. Weet ik veel. :rolleyes:

idd jean. En geen progressie maken op bill starr? Vreemd verhaal, iedereen die zich aan het schema houd en voldoende eet maakt er goede progressie op.

Komt wel goed met die knul joh. Motivatie en plezier is er. Dat het belangrijkst;)

+1

goed zo!

Zo ik ben weer thuis, tijd om weer te beginnen met een nieuw schema (gemaakt samen met Trasher en Judokadomie) :D

Je verandert nog meer van schema dan van onderbroek :rolleyes: Jammer dat je "volharden" niet in een blikje kan kopen.

Wat is je nieuwe schema ?

Je verandert nog meer van schema dan van onderbroek :rolleyes: Jammer dat je "volharden" niet in een blikje kan kopen.

Jah omdat het steeds blijkt dat het niet zo goed schema is. Nu heb ik samen met Trasher en Judokadomie een schema gemaakt dat WEL goed is :)

Haha tuurlijk je weet gewoon niet van doorzetten :rolleyes: Je geeft het schema nog geneens een kans man. Draai het of keer het hoe je het ook wilt er bestaat nu eenmaal geen ideaal schema, je moet gewoon zien dat je hard traint en veel eet en het niet opgeeft omdat het eens niet zo snel vooruit gaat zoals je hetzelf wilt ;)

Benieuwd wat voor fancy schema er deze keer komt..

Haha tuurlijk je weet gewoon niet van doorzetten :rolleyes: Je geeft het schema nog geneens een kans man. Draai het of keer het hoe je het ook wilt er bestaat nu eenmaal geen ideaal schema, je moet gewoon zien dat je hard traint en veel eet en het niet opgeeft omdat het eens niet zo snel vooruit gaat zoals je hetzelf wilt ;)

Benieuwd wat voor fancy schema er deze keer komt..

haha bedankt voor de steun :rolleyes:

Terug
Naar boven