Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga ik je niet mee kunnen helpen hoor, moet je zelf voor instaan. Ik heb al genoeg gezevert over rippetoe enz.., maar naar mij moet je niet luisteren hoor.je moet gewoon zien dat je hard traint en veel eet en het niet opgeeft omdat het eens niet zo snel vooruit gaat zoals je hetzelf wilt![]()

Je Bench Press is wel laag in vergelijking met je MP ?
go keranos!Vergelijking pff niets klopt in vergelijking en dit is bij mij ook zo eenne kan wat voorliggen op andrego keranos!

Wel mooie trainingen, dat wel.
Maar vind het gewoon vreemd
Bench press ligt relatief 'laag' terwijl MP toch relatief hoger ligt.

True
Mijn BP ligt hoger, maar onze MP ligt gelijk.
En ik dacht nu eens dat ik een sterke MP had![]()
Nee man, mooie trainingen![]()

Hij is nog niet zo lang bezig, beide oefeningen zitten nog behoorlijk in de lift. Die bench gaat vanzelf verder omhoog en dat zal harder gaan dan zijn MP. Bekijk die verhoudingen later nog maar eens, zolang je al je spiergroepen tegen failure aan traint, doe je je best.True
Mijn BP ligt hoger, maar onze MP ligt gelijk.
En ik dacht nu eens dat ik een sterke MP had![]()
Nee man, mooie trainingen![]()
Hij is nog niet zo lang bezig, beide oefeningen zitten nog behoorlijk in de lift. Die bench gaat vanzelf verder omhoog en dat zal harder gaan dan zijn MP. Bekijk die verhoudingen later nog maar eens, zolang je al je spiergroepen tegen failure aan traint, doe je je best.
Goed bezig Keranos.