Fitness Seller

Keranos's Log

Hij is nog niet zo lang bezig, beide oefeningen zitten nog behoorlijk in de lift. Die bench gaat vanzelf verder omhoog en dat zal harder gaan dan zijn MP. Bekijk die verhoudingen later nog maar eens, zolang je al je spiergroepen tegen failure aan traint, doe je je best.

Goed bezig Keranos.

Inderdaad, sterk onder de indruk van de progressie van deze kerel.

Vond het gewoon niet zo logisch :D
Maar inderdaad, die bench gaat vanzelf omhoog!

(hoe zit je nieuwe schema nu in elkaar ?)

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad, sterk onder de indruk van de progressie van deze kerel.

Vond het gewoon niet zo logisch :D
Maar inderdaad, die bench gaat vanzelf omhoog!

(hoe zit je nieuwe schema nu in elkaar ?)

Net als bij rippetoe doe ik A - B - A - B - etc.

A: (Benen, Borst, Schouders, Triceps)
- Squats
- Calf Raises
- Bench Press
- Military Press
- Push Press
- Dips

B: (Benen, Rug, Biceps)
- Squats
- Deadlift
- Barbell Rows
- Upright Rows
- Chins.

Ow en had je al op me gestemd met de fotocontest 2008? :D

Wat denken jullie? Vanavond weer trainen omdat gister niks was of morgen pas en vandaag rusten? :)

Morgen, anders valt heel je schema omver.

Valt wel mee, ik doe altijd om de dag, dus dat maakt niet uit.

Precies je kunt gewoon schuiven. Je kunt zelf goed voelen of het verstandig is; als je nog veel spierpijn hebt, of erg vermoeid bent, kun je misschien beter morgen trainen. Wat je ook kunt doen is nog even aanpakken wat je gister hebt laten liggen.

Ik heb vandaag alleen wat gedeadlift en dat gefilmt voor de techniek te bekijken ;)

Ben benieuwd, schema ziet er goed uit btw ;) ..

Ik heb net 3 filmpjes gemaakt, ik zal ze hier zo plaatsen. Beetje geimproviseerd; me pa is de schuur aan het verbouwen, alles ligt aan puin :roflol:

leuke maar is niet echt een record zeker. Best goed en net als ik zou je stevig moeten eten!

Je gebruikt zo te zien gewichten met een kleinere diameter dan gewone olympische schijven, waardoor de stang dus lager ligt als normaal. Verder zie ik niet echt iets grandioos verkeerd.

En doe die handschoentjes uit man :gay:, eelt moet je kweken verdorie.

Ik had vandaag geen training, was dus niet opgewarmt. Ik heb nog 20kg schijven liggen, die zijn wel groot genoeg.

He Keranos, goed idee om je vorm te laten checken nu je niet op de sportschool deadlift. De trekbeweging (omhoog) is prima. Maar houd je rug ook recht bij de daling!!! En idd, de schijven zijn te klein, daardoor moet de stang van te laag komen. De IPF standaard is schijven met diameter van 45cm geloof ik, dus het midden van de stang moet zo'n beetje 22.5cm van de grond zitten in rustpositie. Je kunt blokken/planken onder de schijven zetten als verhoging om de gewenste hoogte te bereiken.

Handschoenen uit doen, is toch voor niks nodig? Voor de rest ziet er alles ok uit. :thumbs:

Net als bij rippetoe doe ik A - B - A - B - etc.

A: (Benen, Borst, Schouders, Triceps)
- Squats
- Calf Raises
- Bench Press
- Military Press
- Push Press
- Dips

B: (Benen, Rug, Biceps)
- Squats
- Deadlift
- Barbell Rows
- Upright Rows
- Chins.

Ow en had je al op me gestemd met de fotocontest 2008? :D

Upright rows is ook voor de schouders/traps hoor.
Waarom Military press en push press samen?
Kan je 1 dat niet veranderen naar bv powercleans.
Of alle 2 door clean and jerk.

He Keranos, goed idee om je vorm te laten checken nu je niet op de sportschool deadlift. De trekbeweging (omhoog) is prima. Maar houd je rug ook recht bij de daling!!! En idd, de schijven zijn te klein, daardoor moet de stang van te laag komen. De IPF standaard is schijven met diameter van 45cm geloof ik, dus het midden van de stang moet zo'n beetje 22.5cm van de grond zitten in rustpositie. Je kunt blokken/planken onder de schijven zetten als verhoging om de gewenste hoogte te bereiken.

ik zal zo mn 20kg schijf ff opmeten :thumbs:

Woensdag 16 Juli 2008:

Squat:
10x30Kg
5x40Kg
5x50Kg
5x55Kg

Calf Raises:
10x60Kg
10x60Kg
10x60Kg