MuscleMeat

Keranos's Log

Hoor je bij een slechte foto liever,

A. Je kan beter wat meer eten, je trainingsschema veranderen en waarschijnlijk wat zwaarder trainen, of

B. Ga vreten, ecto.

;)

A. Natuurlijk. Maar meestal is er al genoeg info gegeven over zijn training/schema. Mochten mensen nieuw op het forum zijn dan is het niet zo netjes om te zeggen "Ga vreten, ecto"

Maar je hebt wel gelijk, het is niet echt leuk om te horen;) Ookal zegt 99% van het forum dit.

:orly:?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
Denk ook dat Keranos niet echt zit te wachten op beoordelingen zoals ze hier vaak worden gegeven (Ecto, ga eens eten en zo nog wat). Hij is goed bezig voor zijn leeftijd en die foto's komen vanzelf wel, iedereen post toch pas iets aan materiaal als hij/zij tevreden erover...

De filmpjes zijn daarintegen erg leuk! Dus wanneer komt de volgende?

Hard wordt je van keihard trainen en ana's, geen demotiverende opmerkingen.

Hoor je bij een slechte foto liever,

A. Je kan beter wat meer eten, je trainingsschema veranderen en waarschijnlijk wat zwaarder trainen, of

B. Ga vreten, ecto.

;)

Kijk, dit zijn NORMALE opmerkingen waar ik wat aan heb, niet van dat gebwuhbwuhbwuh post foto's ecto.... :roflol:

Graag gedaan pik ;) Jij komt er wel, zoals je nu al bezig bent. Als je dalijk 18 bent loop jij met een super body :)

foto's zijn niet belangrijk, krachtstats wel. en die heb je bewezen met je filmpjes.

waar zie jij dat hij een strongman is dan :P

waar zie jij dat hij een strongman is dan :P

Vergeleken met andere gastjes van zijn leeftijd heeft hij goede kracht, al mag hij dan een ectomorf fysiek hebben (niet rot bedoeld Keranos, maar dat is jouw type bouw nu). Waarom zou hij niet kunnen powerliften, of aan strongman meekunnen doen. Zat gewichtsklassen :P

Hij moet nu voorlopig gewoon verder gaan zoals hij nu doet. Hij is goed bezig!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.058
Vergeleken met andere gastjes van zijn leeftijd heeft hij goede kracht, al mag hij dan een ectomorf fysiek hebben (niet rot bedoeld Keranos, maar dat is jouw type bouw nu). Waarom zou hij niet kunnen powerliften, of aan strongman meekunnen doen. Zat gewichtsklassen :P

maakt niet uit joh, ik ben tevreden met mn progressie dit jaar van60 naar 80kg, ik ben al zo ver dat niemand uit mn klas meer wil armpjedrukken en iedereen noemt me al sterk haha :D

zolang je maar tevreden over jezelf bent is het goed :)
van 60>80kg is een mooie progressie, ook als je naar je krachtstats van begin kijkt en nu is het een mooie progressie.

maar ik snap die voortdurende rivaliteit van beide kanten niet, tussen Michael en nick;)

en laat nick lekker zijn foto's posten wanneer hij dit zelf wil, en hem niet dwingen het nu te doen!!!!

zolang je maar tevreden over jezelf bent is het goed :)
van 60>80kg is een mooie progressie, ook als je naar je krachtstats van begin kijkt en nu is het een mooie progressie.

Maar ik snap die voortdurende rivaliteit van beide kanten niet, tussen michael en nick;)

en laat nick lekker zijn foto's posten wanneer hij dit zelf wil, en hem niet dwingen het nu te doen!!!!

+1

Terug
Naar boven