AndroidHealthClinic

Keranos's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
zolang je maar tevreden over jezelf bent is het goed :)
van 60>80kg is een mooie progressie, ook als je naar je krachtstats van begin kijkt en nu is het een mooie progressie.

maar ik snap die voortdurende rivaliteit van beide kanten niet, tussen Michael en nick;)

en laat nick lekker zijn foto's posten wanneer hij dit zelf wil, en hem niet dwingen het nu te doen!!!!

juist, ik kan niet zo goed tegen al dat geruzie enzo ;)

Probeer dit topic vanaf nu schoon te houden en te gebruiken waarvoor het bedoeld is. Anders wordt het gesloten.

Op jullie leeftijd heeft iedereen min of meer een ecto fysiek. Beter steek je die energie en trainen, eten, kennis vergaren en flink achter de wijven aanzitten. Dan vergelijk je nog eens als je een jaar of 17/18/19 bent.

En bump dit log nou niet om de 2 minuten, daar komt alleen maar narigheid van:o

Ik heb weer een paar minuten van m'n leven verspild door de laatste vijf pagina's van dit topic door te lezen. Wat een bitchfight.
Maar deze ronde gaat zeker naar MichaelSchmink;
Keranos je bent een p*ssy ass b*ch, je loopt Michael uit te lachen om zijn fysiek maar je bent zelf nog dunner. What the **** is dat?

Oja we moesten ontopic blijven;

Je techniek met benchpress zuigt zwaar, Ik zou er goed aan werken als ik jou was om effectiever te trainen.
Aangezien je op het vwo zit kan je een aardig woordje engels verstaan, dus kijk dit maar een keer of twintig achter elkaar;

http://thefitshow.com/week3/milos_chest_med.htm

succes

Goeiuh tip Loo! :thumbs:

• #1.068
Dinsdag 16 September 2008:

Squat: (Geen spotter :sad: Zou eigelijk PR avond moeten zijn...)
5x40Kg
5x60kg
5x70Kg
5x70Kg
5x70Kg

Deadlift:
5x50Kg
5x70Kg
5x90Kg
5x90Kg

Barbell Curls:
5x30Kg PR
5x30Kg PR
5x30Kg PR

Dumbbell Rows:
5x25Kg
5x25Kg
5x25Kg

Chins:
1xBw
1xBw
1xBw
1xBw
1xBw
... Gaat steeds beter haha :D

Keranos, neem voorlopig alle adviezen mee in je training en concentreer je op een correcte uitvoering ;) De rest(+ nwe PR's) komt dan vanzelf :thumb:
De drive heb je iig!

Keranos, neem voorlopig alle adviezen mee in je training en concentreer je op een correcte uitvoering ;) De rest(+ nwe PR's) komt dan vanzelf :thumb:
De drive heb je iig!

Dat snapt hij ook wel:rolleyes:

Goede training Keranos;) Jammer dat je geen spotter had. Maar hoe zit dat met die chins? Snap het niet helemaal. Doe je 1 keer. en dan rust, en dan de volgende ofzo?

mooie knalsessie!

Nette training

• #1.073
Dat snapt hij ook wel:rolleyes:

Goede training Keranos;) Jammer dat je geen spotter had. Maar hoe zit dat met die chins? Snap het niet helemaal. Doe je 1 keer. en dan rust, en dan de volgende ofzo?

ja, ik krijg het nog niet voor elkaar om ze achter elkaar te doen... ;)

Laatst bewerkt:
Erg leuk hoor gasten dat jullie een wedstrijd doen wie de sterkste is maar die vorm van je bij de BP en MP zijn echt heel slecht. Hier gaan blessures van komen. Ga omlaag met dat gewicht en doe het correct, dan gebruik je de juiste spiergroep en komt de kracht vanzelf. Als je het verkeerd uitvoert gebruik je andere spieren en zal je sowieso niet vooruit gaan. Een blessure wordt je niet vrolijk van, ik spreek uit ervaring ;)

Waar zitten hier die trainingen? Enkel gebitchfight.

Ik heb de hele discussie hier niet gelezen maar je techniek op de bench kan beter eh. In de beginfase had ik ook wat last om de stang mooi in een rechte baan te duwen, maar eens dat dat goed zit ga je er veel meer uit kunnen halen. Nu verlies je onnodig kracht om dat ding onder controle te houden, zowel bij de neer/op waardse beweging. En dan ook nog over je squat, je zakt gewoon door je benen. Niets mis mee zou je denken maar probeer de beweging eerst in te zetten vanuit je heupen, maw je reet naar achter ;)

En over je MP, je zegt je benen fungeren als vering, goed als je naar beneden komt maar leg de stang dan even stil op je borst voor je aan de volgende rep begint. Ikzelf moet me er ook soms aan doen denken, want voor je het weet ben je aan het jojo'en.

En hou je log is proper man, ga niet in op die discussie. Maakt dat je als lezer ook niet moet zoeken waar de filmpjes nu ook juist staan.

• #1.079
Donderdag 18 September 2008:

Squat:
5x50Kg
5x70Kg
5x75Kg
5x75Kg PR

Bench Press:
5x30Kg
5x50Kg
5x50Kg
3x50Kg

Close Grip Bench Press:
5x40Kg
5x45Kg PR
5x45Kg PR

Military Press:
5x30Kg
5x40Kg
5x40Kg

(Bench) Dips:
15xBw
15xBw

Volgens mij is mn BP Techniek nu goed, heb nog geen filmpje gemaakt :D

Laatst bewerkt:
Hoe voer jij die small grip bench press uit? Vind het apart dat je met die small grip bijna net zoveel doet als je gewone bench?

Terug
Naar boven