MuscleMeat

Keranos's Log

Is toch best wel plezant

al eens een compleet survivalkamp gedaan?
Dat je echt niets hebt, zelfs geen fietsen of tent oid
gewoon drop in de natuur en trek je plan
is best wel leuk...
niet klagen dus:)

• Topic Starter Topic Starter
Het is niet leuk als je 2-3 uur per nacht kan slapen omdat iedereen de hele nacht loopt te kloten en als je dan direct om kwart voor 7 wakker word gemaakt om 60km door de bergen te fietsen en 7km door grotten van 1m60 hoog te lopen waar iedereen je laat schrikken en dan die avond weer 2 uur slapen....

train je niet meer of vergeet je te posten ? :p

Ik heb sinds mn slopende schoolweek in limburg nog niet op 100% kunnen trainen.... :(

Jah he, maar het komt allemaal weer goed! 2,7kg afgevallen in 4 dagen, zal vooral veel vocht zijn geweest en van de hongerklop (man met de hamer :P) maar ik zit inmiddels weer aan de 74kg :D

je weegt al 12 kilo meer dan mij dus... niet slecht bezig alleszins :p

Oke en ik ben 2 jaar jonger dus :D

1m76 ongeveer, is 74kg dan goed @ 15 jaar? :D

Oke! Op naar de 80kg zou ik zeggen ;)

Probeer die 80 te halen maar doet goed en geleidelijk dat er niet teveel vet opkomt want alsjet te hoog op laat lopen moet je hard gaan fitnessen veel lopen dat zuigt :P mooie stats !

Dank je! :D

ook stilgevallen ?

Ik wil em wel hier gaan bijhouden als je (en anderen) dat graag willen :P

Een log houd je voor jezelf bij. En waarom stel je nu die vraag? Aangezien je al een "log" hebt geopend ??? Gewoon bijhouden die shit, kan je over een jaar eens terugblikken op die miezerige trainingen die je destijds neerzette :P

Toch maar bijhouden dan eh! :D Vandaag een andere training omdat mijn enkel nog steeds niet helemaal meewerkt en ik dus geen Squats en Deadlifts kan doen. Ff kijken wat ik nu ga doen... :D

:D

mijn log heb ik even stilgelegd tot na de examens
dan ga ik weer eens deftig mijn schema beginnen en beginnen eten

ik volg je log alleszins :p

Terug
Naar boven