Ceska
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 323
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
anders kom ik nooit door die 50 keto sticks heen5x damn waarom zo vaak? ik doe t 1 keer per dag soms per 2 dagen.
Hoezo kleurt ie niet iedere keer roze dan?
Maar precies mijn vraag kan het andersom ook. Iemand die geen keto doet maar wel ketonen in zn urine heeft?

zie jij al vooruit gang ceska?
haha ik vraag me dat ook al de hele dag af, want de pomp enzo met trainen is totaal verdwenenmja ik weet niet vind het altijd zo lastig om het aan mezelf te zien, toch heb ik wel een beetje t gevoel wat verschil te zien.
Alleen ik begin me steeds meer af te vragen of ik dit blijf doen. Waarin haal ik hier zoveel meer voordeel uit dan als ik gewoon lowcarb ga doen.

)ik geef nog niet op hoor!!
Ik moet er eerst even een paar weken mee doorgaan voordat ik mijn oordeel ga geven over dit! (ondanks mn kleine breking dit weekend)
Juzzme misschien weet jij het antwoord op mn vraag die ik stelde.
Zitten er altijd ketonen in je urine? Of is dit alleen het geval wanneer mensen aan keto diet doen? Als ik nou mn ma ofzo een testje laat doen kan zij dan ook ketonen in haar urine hebben?
je moet ketose niet als doel zien maar vetverlies. zonder in ketose te zitten kun je heel erg veel voordelen genieten van een dergelijk dieet.
-stabiele BS
-geen cravings
-flink vetverlies
-weinig vocht
door veel maaltijden geen carbs te pakken is het allemaal een stuk makkelijker vol te houden. ik zit zelf niet volledig in ketose omdat ik rond mijn training nog altijd 80 gram carbs pak. toch raak ik bruut veel vet kwijt...
gewoon lekker doorzetten, en een keer wat carbs voor je training kan echt geen kwaad. paar stukjes fruit 1uurtje voor je training..heerlijk.
Naar mijn mening heb je er meer baat bij als je jezelf beperkt tot een portie low GI carbs na een training of cardiosessie om zo je glycogeen voorraden wat op te vullen voor de volgende training of cardiosessie een dag of 2 dagen later.
Die stukjes fruit voor je training zijn meer psygisch, net als die engery drinks tijdens je training. Dan kan je net goed een kopje koffie of sterke groene thee nemen voor je training.

Hoeveel % per week is eigenlijk ''te doen'' met keto
ongeveer
ik val volgens mij zo'n 0,5% per week af
denk ik hoor
Na je training lage GI carbs gaan je met een keto dieet te lang uit ketose houden.
Je kan dan, imo, beter vlak voor de training bvb een kom havermout eten.
Dit zal je zowel de mentale boost, als dat klein beetje extra energie geven tijdens je training, en zal pas nadien volledig opgenomen worden in je lichaam.
Het zal dus grotendeels zorgen voor het aanvullen van je spierglycogeen, na je training.
Neem je dan als PWO shake een eiwitshake met een klein beetje dextrose (10-20gr), ga je een insulinepiek creëeren die ervoor zorgt dat je bloedsuikerspiegel snel terug omlaag gaat.
Theoretisch gezien zou je zo dus extra energie ter beschikking hebben tijdens je training, glycogeenvoorraden aanvullen en sneller terug in ketose geraken tov low GI carbs PWO.
Althans dat is de theorie, ik moet het zelf nog uittesten wanneer ik terug begin te bulken![]()
je moet ketose niet als doel zien maar vetverlies. zonder in ketose te zitten kun je heel erg veel voordelen genieten van een dergelijk dieet.
-stabiele BS
-geen cravings
-flink vetverlies
-weinig vocht
door veel maaltijden geen carbs te pakken is het allemaal een stuk makkelijker vol te houden. ik zit zelf niet volledig in ketose omdat ik rond mijn training nog altijd 80 gram carbs pak. toch raak ik bruut veel vet kwijt...
gewoon lekker doorzetten, en een keer wat carbs voor je training kan echt geen kwaad. paar stukjes fruit 1uurtje voor je training..heerlijk.
Nogmaals: Low GI carbs vlak voor je workout. De complexiteit van deze carbs in combinatie met krachttraining zorgt ervoor dat je bloedsuikerspiegel nooit sterk kan stijgen.1. Als je je koolhydraat inname vlak voor je training sterk verhoogd kan je een flinke energie dip krijgen..
Even ter verduidelijking, ik heb het hier niet over cutten.2. Je moet je niet fixeren op of je uit ketose gaat ja of nee. Je kan je beter concentreren op het zorgen dat je geen bloedsuikerspiegel schommelingen creeert, dit doe je dus doormiddel van low GI koolhydraten in combinatie met vette maaltijden (indien je het gevoel hebt die extra energie nodig te hebben natuurlijk). Doe je dit met High GI carbs dan creeer je een hoge response en zorgt de insuline voor het activeren van lipogenic enzymes (vet opslag) en het deactiveren van lipolytic enzymes (vet verbranding) en zal dit effect ook een tijdje door blijven werken na dat insuline weer onder controle is. Tevens zorgt de combinatie vette maaltijd en high GI koolhydraten ook voor vetopslag.
Gelieve wetenschappelijke artikels voor te leggen waarin staat dat 10gram dextrose PWO voor zulke bloedsuikerspiegelschommelingen zou zorgen dat het de aanmaak van groeihormoon zou hinderen aub3. Insuline, heeft bij frequent verhogen van je bloedsuikerspiegel en schommelingen een nadelig onderdrukkend effect op het aanmaken van het groeihormoon. Terwijl wanneer je alleen in het weekend je lichaam "laat schrikken" door een flinke carbload, dan zullen beide aangemaakt worden. Tevens zal het groeihormoon dan ook weer een positieve werking hebben bij het aanmaken van insuline..

Nogmaals, de reden voor de PWO dextrose is niet het aanvullen van je spierglycogeen. Daarvoor neem je, in een TKD (bulk) bvb, die preworkout maaltijd met complexe carbs.4. Het verhaal dat je vlak na je training met dextrose door een insulinepiek meer/sneller/beter glycogeen opslaat in je spieren en ook dat je hier dextrose voor nodig hebt is eigenlijk ook achterhaald, aangezien spierweefsel vlak na je training te beschadigd hiervoor is. Dus of je nou koolhydraten voor of na je training neemt, het zal allebei je glycogeen aanvullen. Alleen heeft na je training, in verband met de dip, de voorkeur. Zeker als je 's avonds traint, want dan zou je door die dip minder last van slapeloosheid door het trainen moeten hebben.