MuscleMeat

Ketolog met ECA stack

• Topic Starter Topic Starter

Nee dat niet.

Maar ik heb het gevoel dat ik weer vast sta:(. Ik voel me er echt k*t door.
Sinds vrijdag is er echt geen verandering te zien. Op me buik is er geen mm verdwenen. Ik word er een beetje moedeloos van. Ik hou me streng aan alles. Ik cardio er ook nog eens bij wat de meeste al niet echt doen bij dit dieet. Ik zit nu op 1800 kcal wat al erg laag is.

Ik heb het gevoel dat er wat mis met mijn stofwisseling is en daarmee bedoel ik mijn schildklier.

Ik heb vrijdag normaal mijn refeed, die stel ik uit dat volgende week vrijdag. Als er dan geen % vanaf is ga ik echt na de huis arts ofzo.
Want dit ben ik gewoon beu. Dan laat ik mijn schildklier en alles onderzoeken.

Ik vraag me echt af wat er mis is gegaan. Vroig jaar ben ik mum van tijd 10 kilo verloren. Sinds in krachtsport doet is die 10 kilo er weer bij gekomen. Terwijl ik werk en aan sport doe. Terwijl ik het zelfde eet.

als je jezelf ondereet zal je lichaam alles opslaan wat het te kort komt als vet en vocht.

Nee dat niet.

Maar ik heb het gevoel dat ik weer vast sta:(. Ik voel me er echt k*t door.
Sinds vrijdag is er echt geen verandering te zien. Op me buik is er geen mm verdwenen. Ik word er een beetje moedeloos van. Ik hou me streng aan alles. Ik cardio er ook nog eens bij wat de meeste al niet echt doen bij dit dieet. Ik zit nu op 1800 kcal wat al erg laag is.

Ik heb het gevoel dat er wat mis met mijn stofwisseling is en daarmee bedoel ik mijn schildklier.

Ik heb vrijdag normaal mijn refeed, die stel ik uit dat volgende week vrijdag. Als er dan geen % vanaf is ga ik echt na de huis arts ofzo.
Want dit ben ik gewoon beu. Dan laat ik mijn schildklier en alles onderzoeken.

Ik vraag me echt af wat er mis is gegaan. Vroig jaar ben ik mum van tijd 10 kilo verloren. Sinds in krachtsport doet is die 10 kilo er weer bij gekomen. Terwijl ik werk en aan sport doe. Terwijl ik het zelfde eet.

die refeed juist niet verzetten.

Gewoon NU beginnen met die refeed. Persoonlijk zou ik gewoon een dag of 3 je eigen volproppen en dan weer strikt!

die refeed juist niet verzetten.

Gewoon NU beginnen met die refeed. Persoonlijk zou ik gewoon een dag of 3 je eigen volproppen en dan weer strikt!
Ik ben het met je eens seagal.
Z geef je stofwisseling een flinke opdonder door jezelf nu vol te proppen met HEEL CLEAN voedsel.

Hmm valt idd wel het proberen waard.:D

Tot nu toe heb ik alleen maar positieve reactie's gelezen over het keto dieet. Jammer dat het nog steeds niet echt aanslaat bij je! Hoe lang ben je nu precies bezig met dit dieet?

Jij bent een non responder op keto kerel, juist als ik! Keto deed voor mij geen zak.Mijn stofwisseling en schildklier kwamen super lui, ondanks refeeds.Ik ben gewoon overgeschakeld naar 50E 30K 20V en het gaat heel vlotjes nu.Zie m'n log...Ik zou het ook es proberen, btw 1800Kcal is way to low.Ik zit nu op een 2400Kcal.Succes verder! En volhouden!

1800kcal te low? Hangt maar van de persoon af :p

Niet opgeven kerel ;)

En idd refeed kan je proberen maar vrees een beetje dat je daarbij geholpen gaat zijn.

Met keto zat ik op 2000kcal ofzo.

succes man

He bedankt voor alle reacties.

Ik haat het zelf om constant te switche naar iets wat echt werkt.
Ik ben dat zat. Ik doe voor alles namelijk erg mijn best.
Ik ga nu gewoon normaal eten. Om alles weer normaal te laten werken.
Daarnaast ga ik erg veel aan cardi doen om mijn metobolisme een boost te geven.
Als alles weer een beetje normaal is, ga ik op gevoel cutte. Niet meer met een voeding schema en alles. Maar gewoon wat de spiegel zegt. Daarnaast start ik vanaf morgen met inamen van CLA.
Over een week of 2 kick ik er ECA in.
T3 twijfel ik nog over. Ik **** niet graag met hormonen namelijk.

Ik heb vandaag mijn stofwisseling wel een goeie boost gegeven, want ik zit meer op de wc dan ergens anders.:D

T3 zou ik persoonlijk nog achterwege laten

T3 zou ik persoonlijk nog achterwege laten

Ja het liefst doe ik dat ook. Maar ik zit nu zo te klote met al dat gedieet. Dat is niet echt goed voor mijn stofwisseling. Ik wil deze zomer toch droog staan om daarna massa te gaan bouwen.

1800 kcal is te laag idd.

Ben ik het helemaal mee eens. Ook al hoor je van anderen dat het werkt op die hoeveel heid kcal. Die kerels lopen nog vast let maar op. 1800kcal is veel te weinig.

He bedankt voor alle reacties.

Ik haat het zelf om constant te switche naar iets wat echt werkt.
Ik ben dat zat. Ik doe voor alles namelijk erg mijn best.
Ik ga nu gewoon normaal eten. Om alles weer normaal te laten werken.
Daarnaast ga ik erg veel aan cardi doen om mijn metobolisme een boost te geven.
Als alles weer een beetje normaal is, ga ik op gevoel cutte. Niet meer met een voeding schema en alles. Maar gewoon wat de spiegel zegt. Daarnaast start ik vanaf morgen met inamen van CLA.
Over een week of 2 kick ik er ECA in.
T3 twijfel ik nog over. Ik **** niet graag met hormonen namelijk.

Ik heb vandaag mijn stofwisseling wel een goeie boost gegeven, want ik zit meer op de wc dan ergens anders.:D

Blijf ajb van die rommel af kerel. T3 is troep. Voor je het weet is je schildklier ****ed 4 life. En dan is je stofwisseling pas echt naar de kk!

Blijf clean eten. Niet op 1800kcal, ga gewoon op een kcal of 2400 zitten!

Doe er cardio bij, op LAGE intensiteit. Op hoge intensiteit zul je GEEN vet verbranden.

Kijk hoe het gaat en pas eventueel aan. Ga ook niet TE laag in carbs..

Zo zou ik het doen en ik weet zeker dat het je gaat lukken.

Ja, switch ff van de keto dan naar een low carb. Begin met 25%kh, 25%v en 50% ei.
Als het over 3 a 4 weken nog geen reet heeft geholpen kan je weer wat anders proberen. (zien we dan wel :P)

+1, Ik wil je mijn schema geven bro als je wil....
Voor mij werkt het prima! Alleen maar complex carbs als carb bron...
Pm me indien je die wenst

T3 is idd dangerous shit.
T4 is een veiligere variant die even goed werkt trouwens bij langer gebruik
Wat velen wel vergeten is dat je carbs nodig hebt bij T3 of T4 om de omzetting van T4 naar T3 goed te doen verlopen...

Terug
Naar boven