Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goeie training kerel, goed dat je je deadlift hebt ingewikkeld als je last hebt, altijd oppassen met je rug
. Ik voel me er echt k*t door.als je jezelf ondereet zal je lichaam alles opslaan wat het te kort komt als vet en vocht.
Nee dat niet.
Maar ik heb het gevoel dat ik weer vast sta. Ik voel me er echt k*t door.
Sinds vrijdag is er echt geen verandering te zien. Op me buik is er geen mm verdwenen. Ik word er een beetje moedeloos van. Ik hou me streng aan alles. Ik cardio er ook nog eens bij wat de meeste al niet echt doen bij dit dieet. Ik zit nu op 1800 kcal wat al erg laag is.
Ik heb het gevoel dat er wat mis met mijn stofwisseling is en daarmee bedoel ik mijn schildklier.
Ik heb vrijdag normaal mijn refeed, die stel ik uit dat volgende week vrijdag. Als er dan geen % vanaf is ga ik echt na de huis arts ofzo.
Want dit ben ik gewoon beu. Dan laat ik mijn schildklier en alles onderzoeken.
Ik vraag me echt af wat er mis is gegaan. Vroig jaar ben ik mum van tijd 10 kilo verloren. Sinds in krachtsport doet is die 10 kilo er weer bij gekomen. Terwijl ik werk en aan sport doe. Terwijl ik het zelfde eet.
Ik ben het met je eens seagal.die refeed juist niet verzetten.
Gewoon NU beginnen met die refeed. Persoonlijk zou ik gewoon een dag of 3 je eigen volproppen en dan weer strikt!

He bedankt voor alle reacties.
Ik haat het zelf om constant te switche naar iets wat echt werkt.
Ik ben dat zat. Ik doe voor alles namelijk erg mijn best.
Ik ga nu gewoon normaal eten. Om alles weer normaal te laten werken.
Daarnaast ga ik erg veel aan cardi doen om mijn metobolisme een boost te geven.
Als alles weer een beetje normaal is, ga ik op gevoel cutte. Niet meer met een voeding schema en alles. Maar gewoon wat de spiegel zegt. Daarnaast start ik vanaf morgen met inamen van CLA.
Over een week of 2 kick ik er ECA in.
T3 twijfel ik nog over. Ik **** niet graag met hormonen namelijk.
Ik heb vandaag mijn stofwisseling wel een goeie boost gegeven, want ik zit meer op de wc dan ergens anders.![]()