Fitness Seller

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Filemon snapt niet hoe google werkt, geloof ik.

Test, tren en bold als eerste kuur :roflol:
En die pt weet idd niet wat hij doet, the f**k zeg..

Volgens mij zag ik foto van Greg Valentino voorbij komen in dat kantoor van Herman Ram, sinds wanneer is synthol doping?

Die Boomstra is ook skinny as f**k...

17:35 In dat lab staan Golden Gear vials.

Volgens mij zag ik foto van Greg Valentino voorbij komen in dat kantoor van Herman Ram, sinds wanneer is synthol doping?

Is het ook niet. Maar die laten ze expres zien zodat mensen geshockeerd raken. Van zie je nou wel wat die anabolen met je doen. De meeste mensen kijken niet verder. En nemen alles over wat andere mensen (die er geen verstand van hebben) zeggen.

Het was ook enigzins sarcastisch bedoeld.
Op zijn website staat wel meer broscience, met een kern(tje) van waarheid.

Ah okee. Kon t niet opmaken uit je post. Begin wel te begrijpen waarom Nederlands' meest studentikoze lamzak zo weinig gainz maakt.

Filemon koopt zijn anabolen online? Zouden ze voor zo'n programma dit niet via een dokter kunnen regelen ofzo?

Anders is het niet 'straat' genoeg jeweetzellufffff

Jezus, ik kijk het verder niet maar zit ie aan de tren gelijk joh? Lekker slim. Iemand een clippie van het interview met Yannick? Ben wel benieuwd nu.

Is het ook niet. Maar die laten ze expres zien zodat mensen geshockeerd raken. Van zie je nou wel wat die anabolen met je doen. De meeste mensen kijken niet verder. En nemen alles over wat andere mensen (die er geen verstand van hebben) zeggen.
Dat klopt, maar volgens mij stond die foto in een vitrine, dus ik had de indruk dat ie daar altijd stond. Zou vrij apart zijn. Dat BNN wat foto's laat zien die gefotoshopt zijn is niet gek, maar van een dopingautoriteit zou ik wat meer verwachten.

Die personal trainer is trouwens echt een hans worst. :roflol:

waarom zou een dokter meewerken hieraan, alleen omdat het journalistiek is? Is niet ethisch.

Ik dacht dat Yannick onherkenbaar zou zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven