- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij had iig beter Ruben als PT'er kunnen hebben..."Het probleem is dat je niet weet wat je bestelt. Ze kunnen natuurlijk ook gewoon buisjes met olijfolie opsturen." (33:30 afl. 2)
Maar van olijfolie word je ook shredded as f**k. Dus eigenlijk verlies je er niets op.
Ja, ik begrijp het schema ook niet helemaal. Hij laat Filemon vooral cardio doen en heel veel vreten. Netto resultaat is dat hij alleen een beetje dikker wordt en waarschijnlijk een stuk betere conditie krijgt.Die personal trainer is trouwens echt een hans worst.![]()
, natuurlijk gaat die dat niks vinden. Lolled bij de kans op overgedoseerde UG van 5 of zelfs 7x. Joo even 1cc tren A ed prikken 700mg.
. Maar ben wel benieuwd naar wat labtesten, het enige wat echt wat waarde geeft om de volgende aflevering te kijken. Hoop wel dat ze alles er op zetten, daar hebben wij DBBers heel wat aan
.Zoek maar eens op rabbit starvation of iets in dien aardPoeh eh, daar vraag je me wat. Staat me bij dat ik dit ooit gelezen heb in een paar van Galens' posts, maar als je zijn werk kent dan weet je dat het nogal een opgave is om dat terug te vinden.
@Galen Kom dr es in.
Ik zei niet dat je meer verliest dan je wint.hij zei dat je na je kuur alleen maar meer kwijt raakt dan je gewonnen hebt.
als je gewoon nakuurt etc dan hou je toch wel een boel vast (zeker niet alles)
Stoer kerel. Je kwam inderdaad zeer sympathiek over, niet bang voor eventuele gevolgen van (toekomstige) werkgevers? Aangezien er toch een stigma aanhangt?Dankjewel allemaal!
Ja in eerste instantie zou ik onherkenbaar in beeld gaan, maar ze vroegen later of ik niet toch herkenbaar in beeld wou omdat ik sympathiek zou overkomen.
Uiteindelijk besloten toch maar yolo te gaan.
Anders haal je nooit de negatieve sfeer uit dat onderwerp..
DankjeStoer kerel. Je kwam inderdaad zeer sympathiek over, niet bang voor eventuele gevolgen van (toekomstige) werkgevers? Aangezien er toch een stigma aanhangt?

Dankje
Neuh niet echt..
Ik wil voor mezelf werken en ben een PT bedrijfje aan het opzetten.
Als een werkgever niet door anabolen gebruik heen kan kijken om te zien wie ik als persoon ben, dan hoef ik sowieso niet voor zo iemand te werken in de toekomst.
KarmaLikeDing voor jou kerel.Dankje
Neuh niet echt..
Ik wil voor mezelf werken en ben een PT bedrijfje aan het opzetten.
Als een werkgever niet door anabolen gebruik heen kan kijken om te zien wie ik als persoon ben, dan hoef ik sowieso niet voor zo iemand te werken in de toekomst.

Die foto's ook die zwaar bewerkt zijn wtf man hebben ze die zelf bewerkt of gewoon maar van google gehaald? Wat een achterlijke zooi. Ook maar 5 maanden de tijd nemen voor dit hele gedoe. Erg bijzonder allemaal