MuscleMeat

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben wel zwaar benieuwd naar die tests van al die gear!

wel nice eerste kuur, meteen tren derbij! hahaha

Jammer dat die PT zo een r*tard is.

Jammer dat ze de Anavar van EP niet gaan testen
Ben daar erg benieuwd naar.

"Het probleem is dat je niet weet wat je bestelt. Ze kunnen natuurlijk ook gewoon buisjes met olijfolie opsturen." (33:30 afl. 2)
Maar van olijfolie word je ook shredded as f**k. Dus eigenlijk verlies je er niets op.

En respect voor je poezen foto, Yannick!

"Het probleem is dat je niet weet wat je bestelt. Ze kunnen natuurlijk ook gewoon buisjes met olijfolie opsturen." (33:30 afl. 2)
Maar van olijfolie word je ook shredded as f**k. Dus eigenlijk verlies je er niets op.
Hij had iig beter Ruben als PT'er kunnen hebben...

Die foto's ook die zwaar bewerkt zijn wtf man hebben ze die zelf bewerkt of gewoon maar van google gehaald? Wat een achterlijke zooi. Ook maar 5 maanden de tijd nemen voor dit hele gedoe. Erg bijzonder allemaal

Die personal trainer is trouwens echt een hans worst. :roflol:
Ja, ik begrijp het schema ook niet helemaal. Hij laat Filemon vooral cardio doen en heel veel vreten. Netto resultaat is dat hij alleen een beetje dikker wordt en waarschijnlijk een stuk betere conditie krijgt.

Ik ben wel benieuwd naar de volgende aflevering: zal hij zijn bestellingen van die sites ontvangen en wat is het resultaat van de labtest?

Find out next time in a whole new episode of dragonball z... euhm ik bedoel: Filemon staat strak :p

Wat een kut dieet:o, natuurlijk gaat die dat niks vinden. Lolled bij de kans op overgedoseerde UG van 5 of zelfs 7x. Joo even 1cc tren A ed prikken 700mg.

Test/tren/bold en dan dat resultaat verdomme:o. Maar ben wel benieuwd naar wat labtesten, het enige wat echt wat waarde geeft om de volgende aflevering te kijken. Hoop wel dat ze alles er op zetten, daar hebben wij DBBers heel wat aan:D.

Poeh eh, daar vraag je me wat. Staat me bij dat ik dit ooit gelezen heb in een paar van Galens' posts, maar als je zijn werk kent dan weet je dat het nogal een opgave is om dat terug te vinden.

@Galen Kom dr es in.
Zoek maar eens op rabbit starvation of iets in dien aard

mooi open stukje wel @YannickLB. heb je ook wel ballen voor nodig om dat op nationale tv te doen.

hij zei dat je na je kuur alleen maar meer kwijt raakt dan je gewonnen hebt.

als je gewoon nakuurt etc dan hou je toch wel een boel vast (zeker niet alles)
Ik zei niet dat je meer verliest dan je wint.
Ik zei dat je sowieso wel iets verliest, en dat je in de eerste periode na de kuur in de negatief zit met je waardes, dus dat is dan eventjes minder goed dan gewoon naturel zijn.
Voor de rest heb ik het dan niet over het geheel uiteindelijk.

Dankjewel allemaal!
Ja in eerste instantie zou ik onherkenbaar in beeld gaan, maar ze vroegen later of ik niet toch herkenbaar in beeld wou omdat ik sympathiek zou overkomen.
Uiteindelijk besloten toch maar yolo te gaan.
Anders haal je nooit de negatieve sfeer uit dat onderwerp..

Dankjewel allemaal!
Ja in eerste instantie zou ik onherkenbaar in beeld gaan, maar ze vroegen later of ik niet toch herkenbaar in beeld wou omdat ik sympathiek zou overkomen.
Uiteindelijk besloten toch maar yolo te gaan.
Anders haal je nooit de negatieve sfeer uit dat onderwerp..
Stoer kerel. Je kwam inderdaad zeer sympathiek over, niet bang voor eventuele gevolgen van (toekomstige) werkgevers? Aangezien er toch een stigma aanhangt?

Stoer kerel. Je kwam inderdaad zeer sympathiek over, niet bang voor eventuele gevolgen van (toekomstige) werkgevers? Aangezien er toch een stigma aanhangt?
Dankje :)
Neuh niet echt..
Ik wil voor mezelf werken en ben een PT bedrijfje aan het opzetten.
Als een werkgever niet door anabolen gebruik heen kan kijken om te zien wie ik als persoon ben, dan hoef ik sowieso niet voor zo iemand te werken in de toekomst.

Neuh niet echt..
Als een werkgever niet door anabolen gebruik heen kan kijken om te zien wie ik als persoon ben, dan hoef ik sowieso niet voor zo iemand te werken in de toekomst.

True that.

Lekker boeiend ook allemaal!

Neuh niet echt..
KarmaLikeDing voor jou kerel.
Ik herken mezelf helemaal terug in je. Van magere ecto naar een plateau waarna je gedachtes naar aas beginnen en alles met het oog om voor JEZELF bezig te zijn.
Mooi verwoord allemaal. Beschaaft en met verstand. Veel beter dan die halve zool die aan het eind Filemon een flinke kuur aan smeert en de uitleg er van uit een Jip en Janneke boek komt.

Heb hier het stukje van @YannickLB http://programma.bnn.nl/filemonstaatstrak/media/354383

Verder vond ik het stuk van arie boomsma ook wel interessant. Over het algemeen vond ik deze aflevering wel iets interessanter dan de vorige. Ondanks dat die PT een idioot is. Duinen op rennen met tafels :trollface:

Complimenten aan yannick dat hij toch openbaar is gegaan en een indirecte shoutout gaf naar dit forum! HEREN WE WORDEN BEKEND!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven