AndroidHealthClinic

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook grappig dat ze in het beginstuk bij de vergelijking met coke de zin 'zonder het wazige drugsgevoel' eruit hebben geknipt...

:roflol: ik heb wel gelachen gisteren. Overgedoseerde steroids tot wel 7x! Is this the real life!? :flexbiceps:

Goed interview @YannickLB je hebt een goed verhaal neergezet! Of het nu heel verstandig was te zeggen dat je je gear van contacten op een bodybuildforum hebt laat ik maar even in het midden :p heel dbb straks onder de loep van de anabolenpolitie :p

Benieuwd wat de labtesten zeggen.. Zul je straks zien dat de EP overgedoseerd is en dit een hele slimme marketingzet is van de EPers om hun merk weer wat omhoog te schroeven na alle ellende van de afgelopen tijd :roflol:

:roflol: ik heb wel gelachen gisteren. Overgedoseerde steroids tot wel 7x! Is this the real life!? :flexbiceps:

Goed interview @YannickLB je hebt een goed verhaal neergezet! Of het nu heel verstandig was te zeggen dat je je gear van contacten op een bodybuildforum hebt laat ik maar even in het midden :p heel dbb straks onder de loep van de anabolenpolitie :p

Benieuwd wat de labtesten zeggen.. Zul je straks zien dat de EP overgedoseerd is en dit een hele slimme marketingzet is van de EPers om hun merk weer wat omhoog te schroeven na alle ellende van de afgelopen tijd :roflol:
Though luck!
Daadwerkelijk kleine handel gaan CSI'en is niet echt waardevol voor ze denk ik..
Daarnaast bespreek ik mijn bestellingen altijd in wickr, dus dat is niet te traceren.

Lol ja een ug lab dat even 7x de hoeveelheid werkzame stof in een product stopt.. Is this real life

Volledige kuur met 0,5ml
Shut up and take my money!

zou best kunnen dat dat een keer is gebeurd. Maar om te zeggen dat zo iets regelamtig gebeurd :P
Ik denk niet dat dat kan eigenlijk..
De olie structuur verandert dan geloof ik.
En 7x dosering moet echt heel veel pijn doen op zo weinig olie..

Wel jammer van die genesis primo op je tafel:p.

Hey, rustaaaagh!!

Ja had et nog over.. het is troep.
Je doet me wel echt verdomd veel aan mezelf denken, ook dezelfde woorden gebruikt zoals niet tevreden zijn als mediocre:p. Wel erg netjes gedaan en respect dat je toch nog volledig in beeld bent gekomen!

Wat een waardeloze PT hahahaha, 6x per dag volproppen (8 boterhammen lol) en dan cardio dingen doen en echt heel teleurgesteld zijn. kreeg bijna medelijden met filemon.
Elke dag een ontploffende maag, kcal inname verdubbeld. en dan heb ik 140x dips gezien hahahaha.
hij had in 3 maanden al lang op een vp van 10% kunnen staan.

Mooi stukje @YannickLB !

Hoe dan ook waardeloos programma. Filemon is een sukkel die nooit ervaren heeft wat jaren training is voor weinig resultaat. die trainer is een sukkel. en of ze nou een reëel beeld van anabolen geven of vertellen dat het levensgevaarlijk is, je haalt wel de taboe er vanaf waardoor NOG meer mensen er naar zullen grijpen die nog geen 2 pull ups en 10 pushups kunnen.

Though luck!
Daadwerkelijk kleine handel gaan CSI'en is niet echt waardevol voor ze denk ik..
Daarnaast bespreek ik mijn bestellingen altijd in wickr, dus dat is niet te traceren.

Ja dat is ook zo. Doelde ook meer op je leverancier, voor jou is het wellicht kleine handel en dat is niet interessant maar je leverancier wellicht wel :p

Bedoelde er verder niets mee, vond het alleen grappig (aangezien het handelen er in wel strafbaar is en je op deze manier de handelaar wel enigszins in het daglicht zet). Maar ik werk misschien een beetje te lang bij een advocatenkantoor waardoor ik er op die manier maar kijk :roflol:

Lol ja een ug lab dat even 7x de hoeveelheid werkzame stof in een product stopt.. Is this real life

:roflol: en toch zal het gros van de mensen die hebben gekeken dat geloven..

Ik weet niet Yannick. Nu ik dat clipje zie met dat interview zijn er toch wel dingen die je zegt waar ik als BBer niet heel blij mee ben. Dat gezegde van "kuren is huren" moet bijvoorbeeld echt eens sterven. Het is gewoon niet waar. Tuurlijk verlies je wel wát van de winst van een kuur (het extra vocht met name) maar als jij gewoon gaat eten zoals je moet eten na je kuur (je TDEE moet omhoog), dan valt dat heus niet weg. Ja je hebt even een dipje, maar het lichaam vreet heus geen spierweefsel op binnen een paar maanden als het genoeg voeding krijgt. Het hele 'huren' deel van dat gezegde is gebaseerd op de mensen die het verkeerd aanpassen en daarmee zet je AAS toch ook zelf weer in het verdomhoekje.

Waar ik echter zéker niet gelukkig van werd was die opmerking dat AAS verslavend zou zijn. Dat is gewoon niet waar. Tuurlijk voel je je beter, maar het is werkelijk niet serieus te vergelijken met bijvoorbeeld cocaine. Die vergelijking gaat echt veel te ver. Daarnaast, en mogelijk wel het belangrijkste nog, triggert AAS gebruik geen dopamine receptoren in het hoofd. Je 'beloningscentrum' wordt nooit ingeschakeld en daar is vrijwel iedere verslaving wel op gefundeerd. Door zo'n uitspraak koppel je het toch al negatieve van AAS aan het 'hiervan-weten-we-zeker-dat-het-slecht-is" van drugs. Jottum!

De rest van je verhaal is overigens verder prima, ik verslikte me alleen wel effe in bovenstaande twee punten.

Oh ja en inderdaad behoorlijk stom dat ze photoshopped foto's pakken, afgewisseld met synthol gebruikers. Als ze waarheidsgetrouwe foto's hadden willen gebruiken van bodybuilders die inderdaad die 4000mg halen aan AAS, dan hadden het foto's van Cutler, Greene en dat soort jongens geweest :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven