- Waardering
- 815
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je had stiekem ff snel een chickie report moeten gooienIk had eigenlijk op m'n shirt "DBB strikes again!" moeten hebben![]()

ik heb wel gelachen gisteren. Overgedoseerde steroids tot wel 7x! Is this the real life!? 
heel dbb straks onder de loep van de anabolenpolitie

HahahahaJe had stiekem ff snel een chickie report moeten gooien![]()

Though luck!ik heb wel gelachen gisteren. Overgedoseerde steroids tot wel 7x! Is this the real life!?
Goed interview @YannickLB je hebt een goed verhaal neergezet! Of het nu heel verstandig was te zeggen dat je je gear van contacten op een bodybuildforum hebt laat ik maar even in het middenheel dbb straks onder de loep van de anabolenpolitie
Benieuwd wat de labtesten zeggen.. Zul je straks zien dat de EP overgedoseerd is en dit een hele slimme marketingzet is van de EPers om hun merk weer wat omhoog te schroeven na alle ellende van de afgelopen tijd![]()
Lol ja een ug lab dat even 7x de hoeveelheid werkzame stof in een product stopt.. Is this real lifeik heb wel gelachen gisteren. Overgedoseerde steroids tot wel 7x! Is this the real life!?
Goed interview @YannickLB je hebt een goed verhaal neergezet! Of het nu heel verstandig was te zeggen dat je je gear van contacten op een bodybuildforum hebt laat ik maar even in het middenheel dbb straks onder de loep van de anabolenpolitie
Benieuwd wat de labtesten zeggen.. Zul je straks zien dat de EP overgedoseerd is en dit een hele slimme marketingzet is van de EPers om hun merk weer wat omhoog te schroeven na alle ellende van de afgelopen tijd![]()
Lol ja een ug lab dat even 7x de hoeveelheid werkzame stof in een product stopt.. Is this real life

Ja eenmalig haha, maar een terugkerend patroon lijkt me sterkzou best kunnen dat dat een keer is gebeurd. Maar om te zeggen dat zo iets regelamtig gebeurd![]()

Ja eenmalig haha, maar een terugkerend patroon lijkt me sterk![]()
Ik denk niet dat dat kan eigenlijk..zou best kunnen dat dat een keer is gebeurd. Maar om te zeggen dat zo iets regelamtig gebeurd![]()
Hey, rustaaaagh!!
Je doet me wel echt verdomd veel aan mezelf denken, ook dezelfde woorden gebruikt zoals niet tevreden zijn als mediocreHey, rustaaaagh!!
Ja had et nog over.. het is troep.
. Wel erg netjes gedaan en respect dat je toch nog volledig in beeld bent gekomen!Haha niceJe doet me wel echt verdomd veel aan mezelf denken, ook dezelfde woorden gebruikt zoals niet tevreden zijn als mediocre. Wel erg netjes gedaan en respect dat je toch nog volledig in beeld bent gekomen!

Though luck!
Daadwerkelijk kleine handel gaan CSI'en is niet echt waardevol voor ze denk ik..
Daarnaast bespreek ik mijn bestellingen altijd in wickr, dus dat is niet te traceren.
Lol ja een ug lab dat even 7x de hoeveelheid werkzame stof in een product stopt.. Is this real life
en toch zal het gros van de mensen die hebben gekeken dat geloven..